سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دانش، شریف ترین تبار است . [امام علی علیه السلام]
 
شنبه 94 مهر 11 , ساعت 11:12 عصر

به نام خدا و برای خدا

سه سال است که آقای احمدی نژاد در سازمان ملل متحد اقدام به سخنرانی انقلابی و دفاع از مظلومین  نمی کند و دقیقاً بر خلاف او، آقاینن حسن روحانی در کسوت روحانیت به سخنرانی از جنس لیبرالیسم می پردازد و حاضر نیست از مواضع به حق انقلاب اسلامی سخنی بگوید و از فلسطین و مظلومیت فلسطینی سخنی بر زبان نمی آورد و به گونه ای سخن می گوید که کدخدا(آمریکا) را مساوی با جهان می پندارد و آستانش را می ستاید و پس از بازگشت از نیویورک به وزیر خارجه خود اذن می دهد که بدون برنامه قبلی! و در یک اقدام ننگین و در یکی از راهروهای سازمان ملل دست رئیس جمهور آمریکا را در دست گیرد تا پیام سرسپردگی و دیپلماسی ذلت دولت اعتدال را به آستان آمریکا برساند!

رؤسای جمهور کشورهای عضو سازمان ملل انتظار داشتند که رئیس جمهور کشورمان از مواضع انقلابی ایران و ملتها و کشورهای مظلومی که این روزها در زیر شدیدترین ببمباران های دژخیمان آمریکائی، عربستانی و اسرائیلی قرار گرفته اند، سخنی بگوید، که متأسفانه جریان لیبرال و غربگرائی که بسته های سخنرانی روحانی را تهیه کرده بودند، محتوای سخنرانی امسال ایشان را بسیار لطیف و بر اساس تائید برجام ننگین و رضایت کدخدا تنظیم کرده بودند، که اگر بسم الله و صلوات بر محمد و اله و اصحابه را از سخنرانی جناب روحانی خذف نمائیم و متن سخنرانی ایشان را در اختیار دیگران قرار دهیم، آنگاه هیچ کسی باور نمی کند که این سخنرانی رئیس جمهور نظام اسلامی، انقلابی ایران است! و همگی تائید خواهند کرد که متن سخنرانی آقای روحانی بیشتر در جهت تهیج حزب و گروه طرفدار خود بوده است!تت

اما آقای حسن روحانی که منتقدین داخلی خود را با الفاظ اهانت آمیزی همچون ترسو، بزدل و بی سواد خطاب می کند، در سازمان ملل نتوانست بر ترس خود غلبه کند و جرأت بیان حقایق را نداشت، -البته در یک جمله سخنی از رژیم صهیونیستی و آمریکا بر زبان آورد- اما رئیس جمهور انقلابی آرژانتین که یک زن است، بدون ترس و وحشت از آمریکا سخنانی را بر زبان جاری کرد که تحسین رؤسای جمهور کشورهای مختلف را بر انگیخت و از حزب الله لبنان، مردم فلسطین و سوریه حمایت کرد و حامیان داعش را رسوا نمود که در تصویر روبرو بخشهای آتشینی از آن سخنرانی پرشور و انقلابی را مشاهده می فرمائید.

یا رب العالمین؛ کاش وســواس بگیــرم ، شـــب و  روزم  همه این باشد و باشد، که مبــادا ز مــن و کــرده? مـــن، دلـــبرِ مــن غصـــه بگیــرد! و زبانـــم لال، برای گنهـم اشـــک بریــزد!!

ایها العزیز؛ ادرکنی و لاتهلکنی یا صاحب العصر والزمان

والسلام

 



لیست کل یادداشت های این وبلاگ