سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هر که بر ملک دست یافت تنها خود را دید و از دیگران رو بتافت . [نهج البلاغه]
 
یکشنبه 93 اردیبهشت 7 , ساعت 12:14 صبح

مهدی خزعلی از فتنه گران سال 88 که پدرش از او برائت می جوید، با جمعی از فتنه گران سال 88 با آقای رفسنجانی ملاقات داشته است، و ضمن تمجید از نامه بدون سلام آقای هاشمی  در سال 88 به رهبر معظم انقلاب و انتقاد از دولت آقای روحانی می گوید: « حامیان روحانی و فعالان ستاد، از فراموشی گله دارند ... بعضی انتصابها زخمی است بر دل مردم که می بینند، کسی که چماق بر فرقشان می کوفت، امروز بر فرقشان نشانده اند، می بینند پادوی مشائی شده است دست راست روحانی ... شرایط به گونه ای شده که مردم به هاشمی شک کرده اند( فتنه گران) و می گویند، نکند دستشان در یک کاسه است و ما بازیچه سیاستمداران شده ایم.»

پس از توضیحات فرد فتنه گر،(مهدی خزعلی) آقای هاشمی رفسنجانی در قامت یکی از اعضاء اپوزیسیون(مخالف) نظام جمهوری اسلامی می گوید:« ما که نمی توانیم علیه نظام شورش کنیم، پس باید به راههای دموکراتیک برگردیم و مردم را با قانون اداره کنیم، البته قانون را باید نمایندگان واقعی مردم بنویسند، نه افراد تحمیلی... کارهای افراطی شمشیر طرف مقابل را تیز می کند.»

در خصوص حرفهای مهدی خزعلی، که پدر بزرگوارش( آیت الله خزعلی) در همان فتنه 88 از فرزند ناخلف خود اعلان برائت نمودند-همان کاری که آقای رفسنجانی در خصوص فرزندان فتنه گر خود انجام نداد- باید گفت؛ مهدی خزعلی از فتنه گردانان سال 88 بوده و در صورتی که پادوی مشائی(جریان انحرافی دولت احمدی نژاد) دست راست جناب آقای روحانی شده باشد، جریان انحرافی، مثل موریانه دولت اعتدال را از پای درخواهد آورد.

اینکه مهدی خزعلی و فتنه گران از مواضع متناقض آقای هاشمی از نزدیکی با نظام ترسیده باشند، ترس آنها نابجا و غیر وارد است، زیرا هنوز آقای رفسنجانی فرزندش مهدی را جهت محاکمه در اختیار نظام اسلامی قرار نداده و دیدارهای ایشان با فتنه گران و براندازان، ارتباط ایشان را به اثبات می رساند و به جایگاه مجمع تشخیص مصلحت نظام آسیب جدی وارد کرده است، و اینکه آقای رفسنجانی در اندازه یک فرد مخالف نظام اسلامی، در جمع فتنه گران بگوید؛ "که ما نمی توانیم علیه نظاممان شورش نمائیم، پس باید به راههای دموکراتیک برگردیم" و در بخش دیگر می گوید؛"قانون را باید نمایندگان واقعی مردم بنویسند، نه افراد تحمیلی".تیر هاشمی!!

باید از آقای رفسنجانی پرسید، آیا شما از مخالفان داخل نظام اسلامی هستید که با فتنه گران دیدار می کنید!؟ آیا وقتی نمایندگان خبرگان رهبری در اجلاسهای خود، حاضر به دیدار جنابعالی نباشند، نمایندگان واقعی مردم نیستند!؟ آیا اگر نمایندگان مجلس شورای اسلامی از مواضع نادرست شما در مقابل نظام اسلامی حمایت نکنند، نمایندگان واقعی مردم قلمداد نمی شوند!؟ آیا دیدارهای شما با اصحاب فتنه، و مواضع نادرست شما، دارای پیامهای روشنی به دشمنان نظام اسلامی نمی باشد!؟ آیا نامه بدون سلام شما به رهبری معظم انقلاب، که این چنین مورد تکریم مهدی خزعلی منافق و فتنه گران می باشد، موتور محرکه فتنه سال 88 نبوده است!؟ 

امروز همه انقلابیون و دوستداران نظام اسلامی معتقدند، که آقای رفسنجانی  از سال 1384 بدنبال ساقط کردن دولت احمدی نژاد بوده اند و در سال 88 هم، وقتی مشاهده کردند که کاندیدای مورد حمایتش، رأی لازم را کسب نمی کند، با تمام توان و با آخرین تیرهای در کمان خود که همان نامه مورد تأیید فتنه گران می باشد، در میدان حاضر شدند و این چنین، فتنه پیچیده و عمیق سال 88 شکل گرفت.

امروز شخص آقای هاشمی رفسنجانی، که یک روز استوانه نظام اسلامی بوده، مجبور است در قامت یک مخالف نظام اسلامی با فتنه گران و براندازان سال 88 جلسه برگزار نماید و تریبون مجمع تشخیص مصلحت نظام اسلامی، را در اختیار فتنه گران برانداز قرار دهد، و در غیر این صورت فتنه گران از نقش قابل توجه آقای هاشمی و خاندان رفسنجانی در فتنه سال 88 سخن خواهند گفت، که زیبنده ایشان نمی باشد و سرّ برگزاری جلسات در همین جاست.

چه زیبا گفته اند:« مصلحت، عامل نفوذی برای به انحراف کشیدن حقیقت است

                                                                                                  والسلام   



لیست کل یادداشت های این وبلاگ