سفارش تبلیغ
صبا ویژن
چیزی برای ابلیس کمر شکن تر از این نیست که دانشمندی در قبیله ای ظهور کند . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
 
یکشنبه 94 مهر 12 , ساعت 10:58 عصر

به نام خدا و برای خدا

چندی قبل هاشمی رفسنجانی منتقدان توافق هسته ای را هم آواز و همراه نخست وزیر رژیم صهیونیستی خواند و گفت: «او (نتانیاهو) آنجانن رفته و اوباما را تحریک می‌کند و اینجا هم دلواپسان می‌گویند که ما اسرار را می‌گوییم؛ نمی‌دانیم این چه سری است.»

با گذشت چند ماه از سخنان تفرقه انگیز و دشمن پسند حجت الاسلام رفسنجانی، اسرار از پرده برون افتاد و مشخص شد، آنکه در خصوص توافق هسته ای با نخست وزیر اسرائیل هماهنگ و همراه است، جریان "زر و زور و تزویری" است که هاشمی رفسنجانی فرماندهی آن را به عهده دارد.

نخست‌ وزیر رژیم صهیونیستی که در یک جنگ زرگری خود را مخالف توافق هسته‌ای نشان می داد، در یک چرخش 180 درجه ای به یکباره با آقای رفسنجانی و اوباما هماهنگ شد و در لیست موافقان برجام و قطعنامه 2231 قرار گرفت و در روز شنبه در مصاحبه با شبکه‌ خبری سی‌ان‌ان گفت: «باید توافق را پذیرفت و برای اجرای درست آن تلاش کرد ... بیایید مطمئن شویم که ایران به همه تعهدات خود ذیل توافق هسته‌ای، پایبند می‌ماند.»

با تائید برجام(توافق وین) از سوی نتانیاهو، چقدر زود چهره نفاق در داخل کشور هویدا شد و همراهان و هم آوازان نخست وزیر اسرائیل مفتضع شدند، آنانی که در فتنه سال 88 خود و خاندان و اصحاب نان به نرخ روز خورشان با هدایت  آمریکا، انگلیس و اسرائیل به مدت 8 ماه، کشور را به آشوب کشاندند و تلاش بی وقفه ای را جهت تغییر نظام اسلامی سازماندهی کرده بودند، ولیکن مقهور رهبری بی نظیز امام خامنه ای و ملت عزیز ایران در نهم دی گردیدند و به اهداف کثیف شان دست پیدا نکرده و از مردم سیلی سختی دریافت کردند.

اگر تاریخ اسلام را ورق بزنیم، به چهرهای خوشنامی همچون؛ طلحه، زبیر، ابوموسی اشعری و شریح قاضی و ... می رسیم که پس از رحلت رسول مکرم اسلام، راه تزویر و نفاق و اشرافی گری را در دوران امیرالمؤمنین، امام حسن و امام حسین علیه السلام در پیش گرفتند و در مقابل اهل بیت ایستادند و متأسفانه باید گفت که امروز آقای رفسنجانی باتفاق خاندان و برخی ار اصحابش بخصوص بعد از فتنه سال 88 به همان طریق طلحه، زبیر، ابوموسی اشعری و شریح قاضی و ... حرکت خود را تنظیم کرده و عملاً به تحریف خط امام و اسلام ناب محمدی صل الله علیه و آله و سلم برخاسته اند.

آقای هاشمی رفسنجانی دیروز استوانه نظام بودند و امروز در خدمت اهداف آمریکا، به براندازی نظام اسلامی همت گماشته است.  امام خمینی در صحیفه نور، ج 17، صفحه 250 خطاب به این جماعت فرمودند: «هرگاه دیدید دشمنان از شما تعریف کردند معلوم می‌شود عیبی در کار است.» اما چرا عبرت نمی گیرند و همچنان به راه سامری ها و ابوموسی اشعری ها را می پیمایند؟!!!

 برادران یوسف وقتی می‌خواستند یوسف را به چاه بیفکنند یوسف لبخندی زد ... یهودا پرسید: چرا خندیدی ؟ این جا که جای خنده نیست ... یوسف گفت : روزی در فکر بودم چگونه کسی می‌تواند به من اظهار دشمنی کند با این که برادران نیرومندی دارم ؟ اینک خداوند همین برادران را بر من مسلط کرد تا بدانم که غیر از خدا تکیه گاهی نیست …

ای دل پاره پاره ام , دیدن اوست چاره ام / اوست پناه و پشت من , تکیه بر این جهان مکن

والسلام

 



لیست کل یادداشت های این وبلاگ