سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هرکس بسیار به درس و مباحثه علم بپردازد، آنچه را فرا گرفته از یاد نبرد وآنچه را ندانسته فرا گیرد . [امام علی علیه السلام]
 
یکشنبه 94 مهر 12 , ساعت 11:29 عصر

به نام خدا و برای خدا

در حالی که تا قبل از تهدید مقام معظم رهبری هیچکدام از مقامات رژیم سعودی در سطوح مختلف حاضر نبودند به مقامات ایرانیhh در خصوص فاجعه ی منا پاسخگو باشند، جناب روحانی در یک دروغ آشکار بازگرداندن پیکر حجاج را نتیجه تلاش وزارت خارجه بی خاصیت خواند و از وزیر خارجه خود تشکر نمود!!!

وزارت خارجه ای که با اولین تهدید جان کری وزیر خارجه آمریکا، کشتی اعزامی کمک به مردم مظلوم یمن را قبل از تخلیه و بدون سر و صدا به کشور باز گردانده، آیا توان چنین کاری را داشته است؟ و می شود این دروغ را باور کرد؟!!!!!!!!

وزارت خارجه ای که وزیر خارجه روسیه می گوید؛ در مذاکرات وین ما و جین قصد لغو تحریم های تسلیحاتی را داشتیم اما مذاکره کنندگان ایرانی با آن مخالفت کردند!!!!!!

وزارت خارجه و دولت اعتدالی که حتی نتوانست برای وزیر ارشاد خود ویزای سفر به عربستان را مهیا نماید، آیا توان باز گرداندن پیکر حجاج بیت الله الحرام را داشته است؟!

آیا می شود باور کرد که باز گرداندن جنازه های مظلوم منا تدبیر دولت راستگویان بوده است؟!!!!!!!!!!! 

به جناب روحانی باید متذکر شد؛ همیشه به کسی تکیه کن که خودش به کسی تکیه نکرده باشد  و او کسی نیست غیر از خــدا... و شما اشتباهی به سوی کدخدا(آمریکا) رفته اید تا دیر نشده برگرد!

والسلام

 



لیست کل یادداشت های این وبلاگ