سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خود رأیی ات، تو را می لغزاند و در مهلکه ها سرنگون می سازد . [امام علی علیه السلام]
 
جمعه 94 مهر 17 , ساعت 10:23 صبح

به نام خدا و بری خدا

رهبر معظم انقلاب پس از توافق وین و یا همان برجام مشاهده کردند که ادبیات آمریکائی ها نسبت به ملت ایران تهاجمی و گستاخانهت گردیده و دولت هم بخاطر تفکر لیبرالیستی و کدخدا دانستن آمریکا قادر به پاسخ گویی به آنها نیست، لذا مسئولین دولتی را مورد خطاب قرار داد و فرمودند: «نگویید که آمریکاییها این سخنان را برای قانع کردن رقبای داخلی خود می زنند، ... آنچه که رسماً گفته می شود نیاز به پاسخ را دارد و اگر پاسخ داده نشود، صحبت طرف مقابل تثبیت خواهد شد.»متأسفانه در این رابطه نه تنها هیچ پاسخ مؤثری از سوی رئیس جمهور و وزارت خارجه دولت اعتدال به یاوه گویان آمریکائی داده نشد، بلکه  دولت اعتدال حجم توهین و اهانت به منتقدین داخلی خود را افزایش داد تا خوشنودی کدخدا را فراهم کند!

هر چقدر که جلوتر می رویم، لبیک گویی دولت به ندای استکبار ستیزی رهبر معظم انقلاب کمتر دیده و شنیده می شود و بلعکس حجم حمله آقای روحانی به منتقدین داخلی بصورت افراطی بیشتر و بیشتر می گردد و در همایش روز ملی روستا گفت: «در 100 سال اخیر چنین توافقی بی سابقه بوده است ... به موقع جواب منتقدین توافق هسته‌ای را خواهم داد!» و در جای دیگر خط و نشانی برایغغ منتقدین خود کشید و گفت: «نخواهم گذاشت عده ای افراطی به امید ملت ضربه بزنند.» و ظریف الممالک هم در سفر به نیویورک به گرمی دست اوباما را فشرد تا خیال همه راحت کند که طبق گفته از روی ترس و لرز جناب روحانی: دیگر «نباید فکر کنیم پس از حصول توافق می‌توانیم هر طور که بخواهیم حرف بزنیم.» پس از طرح این ادبیات ذلیلانه جناب روحانی، به این نتیجه می رسیم، که دولت یازدهم با بهره گیری از تفکر لیبرالیستی غرب هیچگاه پاسخ قاطع به گاو چرانهای آمریکائی نخواهد داد، بلکه اساس کار خود را بر حذف شعارهای مهم انقلاب اسلامی، بخصوص شعارهای ضد استکباری قرار داده است!

دولت لیبرال اعتدالییون چشم خود را بر روی دشمنی دشمنان بسته و جرأت پاسخگویی به اهانتهای مکرر دشمن ندارد و همواره با پالس های ارسالی ذلت و ضعف که برگرفته از صفات ترس شاه حسینی است، دست نیاز و گدائی را حتی برای حل آب آشامیدنی به طرف کدخدا(آمریکا) دراز کرده است و در داخل کشور هم عامداً بدنبال دشمن تراشی و ایجاد تعارض بین جریانهای مؤمن به اسلام و انقلاب و جوانان کشور بخصوص قشر فهیم دانشگاهی است و آنقدر در بوق های اختلافات داخلی دمیده اند که بیم آن می رود که در آستانه برگزاری انتخابات مهم مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی، امنیت و وحدت ملی مردم را خدشه دار نمایند.

پس از تحرکات گسترده و گستاخانه دولت اعتدالییون در همراهی با آمریکا، امام خامنه ای زنگ خطر را به صدا درآورد و حرف نهایی را برای بستن باب مذاکره، مراوده و نفوذ خبیثانه با شیطان بزرگمطرح نموده و فرمودند: «مذاکره با آمریکا ممنوع است زیرا این مذاکره نه تنها هیچ نفعی ندارد بلکه ضررهای بی شماری نیز دارد.»ن

اگر کاربران عزیز به یاد داشته باشند، چندی قبل وزیر خارجه آقای ظریف در مجلس شورای اسلامی گفت: «اگر ایشان (مقام معظم رهبری) یک کلمه به من بگویند که نرو (جهت مذاکره)، من نمی‌روم.»
 در این رابطه و پس از برجام و توافق وین رهبر معظم انقلاب فرمودند: «مذاکره با آمریکا ممنوع است!» در این رابطه، آیا می تواند دولت راستگویان صداقتش را به ملت ایران ثابت نماید؟!!!!!

شاید وضعیت دولت لیبرال جناب روحانی مثل فقیری باشد که رفت گدایی! صاحبخانه به جای اینکه چیزی به او بدهد چند عدد فحش آبدار بهش داد. گدا با عصبانیت گفت؛ حالا چرا فحش میدی؟ و صاحبخانه گفت؛ می خواستم دست خالی برنگردی!  

راستی آمریکائیها شیر قلابی دیگری بخاطر مصافحه جناب ظریف با اوباما به مهمانان نیویورکی خود اهداء ننموده است؟!

والسلام

 



لیست کل یادداشت های این وبلاگ