سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خرد، ریشه دانش و انگیزه فهم آن است . [امام علی علیه السلام]
 
چهارشنبه 94 مهر 22 , ساعت 12:12 صبح

به نام خدا و برای خدا

در خصوص آزاده سرفراز دفاع مقدس، سید و سالار آزادگان سرفراز مرحوم حجت الاسلام والمسلمین سید علی اکبر ابوترابی گفته اند وقتیوو برای انتخابات مجلس شورای اسلامی برخی از اصلاح طلبان از ایشان دعوت کردند که در لیست آنان قرار بگیرد، با استدال دقیق با آنان همراه نشد و بر راه ولایت استوار و ثابت قدم ماند و در انتخابات مجلس با رأی بالای مردم وارد مجلس گردید و زیبا در خدمت اسلام و اهداف عالیه انلاب درخشید و در نهایت در این مسیر به لقاءالله پیوست اما وقتی مسیر برادر ایشان محمد حسن ابوترابی که از نردبان صداقت و پاکی آن مرحوم خود را به  درون مجلس رسانده، مورد بررسی قرار می گیرد، انسان متعجب می شود، که در مجلس شورای اسلامی و آن صندلی های سبز رنگ چه خبر است، که برخی از نمایندگان مجلس استقلال و امنیت کشور را برای رضایت جریان لیبرالیسم غربگرا به مسلخ می برند و حرف ولی امر مسلمین و تکلیف قانونی و انقلابی خود را نادیده می انگارند و اجراء برجام را برخلاف وظیفه ذاتی خود به دولتی وا می گذارند که رهبر معظم انقلاب به آن دولت سفارش نموده که نمایندگان را از بررسی قانونی برجام کنار نگذارد؟!!!

با کمال تأسف و تأثر در روز یکشنبه و سه شنبه نظاره گر نمایندگان مجلسی بودیم که طی یک توطئه از پیش طراحی شده که علی لاریجانی، ابوترابی و بروجردی نقش بسیار پر رنگی در عملیاتی کردن آن داشتند، برای رضایت دولت لیبرال و حتی آمریکائی ها و برای دست یازیدن مجدد به کرسی های سبز رنگ  مجلس، نمایندگان را از انجام وظیفه ذاتی خود باز داشتند و اجازه بررسی گزارش کمیسیون برجام را که حاصل 40 روز تلاش عده ای از نمایندگان دلسوز مجلس بود، را نداند، تا سر سپردگی خود را به جریان لیبرال و اصلاح طلبان آمریکائی اثبات نمایند!!! ئئ

در خصوص اقدام علی لاریجانی و طیف همفکر ایشان نکته ی عجیبی وجود دارد و آن این است، جناب روحانی در خصوص برجام گفت؛ چیزی را امضاء نکرده اند که به مجلس لایحه بفرستند! پس؛ این اقدام مشکوک برخی از نمایندگان نان به نرخ روزخور برای چیست؟ چه چیزی را می خواهند در مجلس بررسی و تصویب نمایند؟ آیا فتنه ی مثلث لاریجانی، ابوترابی و بروجردی صرفا برای جلوگیری از تصویب و گزارش کمیسیون بررسی برجام نیست؟! آیا در این فتنه قصد دارند، هزینه تصویب و تائید برجام را به گردن شورای محترم نگهبان و احیاً رهبر معظم انقلاب بیاندازند؟! آیا می خواهند دولت اعتدال را که ناتوانیش نسبت به حل مشکلات اقتصادی کشور اثبات گردیده، از زیر فشار افکار عمومی خارج نمایند؟ و در حاشیه امن قرار دهند تا دولت ناتوان و ترسو در پشت مصوبه خیانت نابخشودنی مجلس پنهان گردد؟ و یا هاشمی رفسنجانی که فتنه سال 88 را رقم زد و از ارکان اصلی فتنه و خوارج می باشد، امروز وارد میدان شود و نمایندگان مؤمن، دلسوز و انقلابی مجلس را خوارج بنامد؟!تت

باید گفت؛ فضای امروز کشور، بی شباهت به روزهای پایانی جنگ صفین و حکمیت اشعریها است، که جریانی نهایت تلاش خود را منافقانه، برای شکست جبهه حق بکار بسته تا نمایندگان مجلس را از انجام وظیفه اصلی خود منحرف نماید و متأسفانه جریان زر و زور و تزویر توانستند، به جای رسیدگی به گزارش کمیسیون بررسی برجام که خود آن را قبلاً تصویب نموده بودند و منتظر ارائه آن در صحن علنی مجلس بودند، به یکباره طرح دو فوریتی خیانت بار از آستین لاریجانی، ابوترابی و بروجردی در روز یک شنبه بیرون آمد و در روز سه شنبه به تصویب رسید تا موجبات رضایت آمریکا، اسرائیل، اتحادیه اروپا و جریان لیبرال داخلی را فراهم نمایند، که این اتفاق نامبترک فتاد! فلذا این جریان پس از این، مسئول خیانت به استقلال، امنیت و نفوذ آمریکا در کشور شمرده خواهد شد، که ملت آزاده ایران هیچگاه آنان را نخواهند بخشید.

استفاده از کلید واژه ی نفوذ آمریکا در 6 ماه گذشته از سوی امام خامنه ای، همگی بعد از مذاکرات و توافقات دولت با شیطان بزرگ بیان گردیده است... پس کجایند مدعیان ولایت مداری ؟؟؟ آیا منظور رهبر عزیزمان را می فهمند؟؟؟

والسلام  

 



لیست کل یادداشت های این وبلاگ