سفارش تبلیغ
صبا ویژن
برترینِ اعمال، دوستی در راه خدا و دشمنی درراه خداست . [رسول خدا صلی الله علیه و آله]
 
یکشنبه 94 آبان 3 , ساعت 10:0 عصر

به نام خدا و برای خدا

حجت الاسلام هاشمی رفسنجانی که دچار دگردیسی و شاید هم آلزایمر گرفته باشد در جدیدترین تحلیل و تفسیر که گوی سبقت را از حسنمم روحانی روبوده و اهداف قیام حسینی(ع) را بر اساس تفکر انجمن حجته ی، وهابیت و لیبرالیست آمریکائی تفسیر نموده و گفته است: «امام حسین(ع) به گونه‌ای عمل کرد که مردم بکوشند به جای راه‌ انداختن سیل خون با سیل اشک به جنگ ظلم و ستم بروند. این هدف امام حسین(ع) تا امروز به طور نسبی تامین شده است و روزی که صاحب الزمان(عج) ظهور کند هدف ثاراللهی امام حسین(ع) به طور کامل تامین خواهد شد».

معاون صدر اعظم آلمان پیام ثاراللهی عاشورای حسینی را درک نموده و خطاب به شیعیان آلمان می نویسد: «آنچه در روز عاشورا برای امام حسین و خاندان ایشان اتفاق افتاد، به همه ما آموخت که استقامت راستین بر آزادی و انسانیت، سرانجام بر جنگ و ظلم پیروز خواهد شد.» ولی عجیب است که آقای رفسنجانی که سالها با رژیم شاه به قول خودش مبارزه کرده و به زندان افتاده و در دفاع مقدس، فرماندهی جنگ را در عقبه ی جبهه ها بر اساس استراتژی ثاراللهی بعهده گرفته بود، اما امروز با یک عقب گرد 180 درجه ای، اهداف امام حسین(ع) را فقط در اشک و آه و ناله می داند و بذل خون و استقامت را تنها در زمان ظهور صاحب الزمان(عج) ضروری می داند!

حکایت جناب رفسنجانی همانند ابوموسی اشعری است که در خصوص اهمیت و پاداش جهاد پیاده در راه خدا برای مردم سخن گفت؛ ولی مردم پس از حرکت مشاهده کردند که ابوموسی اشعری با شترانی با بار طلا، نقره و اموال قیمتی از شهر خارج شده و هیچ نشانه ای از اهمیت جهاد پیاده در راه خدا در کاروان تجملی ابوموسی دیده نمی شود و موقعی کهن مردم به او اعتراض کردند، با ضربات شلاق بر آنان نواخت! و لذا از آقای رفسنجانی و خاندانش که آلوده به تجملات دنیوی هستند و برخی از فرزندانش، پرونده های مفاسد اقتصادی بزرگ و ضد امنیت ملی دارند، بیش از این نباید انتظار داشت و لذا رویکرد ایشان در همراهی با شیطان بزرگ و تضعیف پرچم خونین ثارالله در عزم و اراده ملت بصیر ایران خللی ایجاد نخواهد کرد زیرا، آقای رفسنجانی دیگر استوانه مستحکم نظام اسلامی محسوب نمی شود و سالها است که سقوط کرده و سیر قهقرائی را طی می کند. -هر چند که این سقوط هزینه ای سنگینی برای نظام اسلامی داشته است-.

وقتی گذشته عالیجناب هاشمی رفسنجانی را مورد بررسی قرار می دهیم به نکات تاریکی در زندگی پر رمز و رازش می رسیم که موضوع دگردیسی ایشان را مورد تردید قرار می دهد، کمک به سازمان مجاهدین خلق(منافقین) در قبل از پیروزی انقلاب، چگونگی ترور ایشان در سال 58 توسط گروهک فرقان که با سایر ترورهای این گروهک تفاوت اساسی دارد، دعوت از مک فارلین آمریکائی در سال 65 بدون هماهنگی با امام، به قدرت رساندن مرحوم منتظری بعنوان قائم مقام رهبری، علی رغم مخالفت امام، جلوگیری از انتشار نامه عزل منتظری در سال 68، تغییر رویکرد زندگی ساده مسئولین کشوری، به سمت و سوی زندگی اشرافی، زمینه سازی فتنه سال 88 با ارسال نامه بدون سلام به رهبری و حضور همه خاندان هاشمی و نقش ویژه و اساسی آنان در ادامه فتنه و ... همگی گویای این است که هاشمی رفسنجانی در به انحراف کشیدن خط امام و انقلاب نقش اساسی داشته و دارد. آیا حضرت فاطمه زهرا سلام علیه برای دفاع از امامت و ولایت تنها به گریه کردن مبادرت ورزید؟ و یا قبل از آن به خلیفه و دست اندرکاران سقیفه نهیب زد و با بذل جانش از جانشین برحق رسول الله دفاع نمود؟!

امام حسین علیه السّلام چقدر زیبا شخصیت دنیا پرستان را به تصویر می کشد و آنان را به مردم معرفی می کند حضرت می فرمایند: النّاسَ عَبیدُ الدُّنْیا وَ الدِّینُ لَعْقٌ عَلى اَلْسِنَتِهِمْ یَحوطونَهُ ما دَرَّتْ مَعائِشُهُمْ فَاِذا مُحِّصوا بِالْبَلاءِ قَلَّ الدَّیّانونَ؛ 

به راستى که مردم بنده دنیا هستند و دین لقلقه زبان آنهاست، تا جایى که دین وسیله زندگى آنهاست، دین دارند و چون در معرض امتحان قرار گیرند، دینداران کم مى شوند. (تحف العقول، ص 245 )

والسلام

 



لیست کل یادداشت های این وبلاگ