سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خدا بر عهده نادانان ننهاد که دانش آموزند تا بر عهده دانایان نهاد که بدانان بیاموزند . [نهج البلاغه]
 
یکشنبه 94 آبان 10 , ساعت 11:19 عصر

به نام خدا و برای خدا

برای روایت گری به همراه تعدادی از دانش آموزان دختر به مناطق عملیاتی دوران درخشان و پر جاذبه دفاع مقدس به شلمچه، اروند کنار، هویزه و یادمان عملیات فتح المبین سفر سه روزه ای داشتم و در بدو ورود به اهواز، دقایقی هم میهمان شهداء تازه تفحص شده در موقعیت شهید محمودوند گردیدیم. در این سفر معنوی تلاش نمودم که مستمعین نوجوان خود را که بی صبرانه و کنجکاوانه، مشتاق شنیدن حماسه های دلیر مردان دوران دفاع مقدس بودند، بر سر سفره شهداء میهمان کنم و لذا خاطرات خود را به همراه نمکی از حماسه ی عطش حضرت ابی عبدالله الحسین علیه السلام معطر نموده و کام تشنه ی آینده سازان فردای کشورم را با آب حیات پیروان عاشورا حسینی(ع) سیراب نمودم، هر چند که بضاعتم اندک و زبانم الکن بود.

 پس از بازگشت از سفر راهیان نور، فکر عطش حضرت ابا عبدالله(ع) حقیر را بر آن داشت که موضوع رفع تحریم و حل مشکل آب آشامیدنی مردم را بر اساس تفکرات لیبرالی آقای حسن روحانی و وعده های کدخدا(آمریکا) مورد بررسی قرار دهم و لذا با این سئوال به واکاوی و خوش خیالی و خوش بینی جناب روحانی می پردازم و آن سئوال این است؛ که در صحرای کربلا سپاه یزید، چه زمانی لغو تحریم آشامیدن آب را به فرزندان امام حسین علیه السلام اعلان کرد؟ آیا تا زمانی که امام و اصحاب با وفایش به شهادت نرسیده بودند، شیطان بزرگ آن روز اجازه نوشیدن آب را به فرزند 6 ماهه امام حسین علیه السلام دادند؟! آیا شیطان بزرگ امروز(آمریکا) ترحمش بیش از شیطان بزرگ دیروز(بنی امیه) است؟!

دولت لیبرال و خوشبین اعتدال باید بداند که درصحرای سوزان کربلا تحریم آب زمانی لغو شد که سر مطهر امام حسین علیه السلام و یاران شهیدش از تن جدا گردید و دیگر حکومت شیطانی یزید از سوی جبهه حسینی علیه السلام تهدید نمی شد و لذا در زمانی که سرهای مقدس بر بالای نیزه رفته و خیمه ها را به آتش کشیده اند و اهل بیت را به اسارت می بردند، دیگر تحریم آب نفعی برای جبهه کفر ندارد و تحریم آب لغو می گردد!!!

نتیجه آنچه گفته شد این است، که شیطان بزرگ، همانند یزید دوران امام حسین(ع) تنها زمانی به لغو تحریم ها اقدام می کند که نظام اسلامی از درون تهی شده باشد و انقلاب اسلامی را به اسارت خود درآورده باشد والا بازی برد-برد در منطق شیطان و شیطانک ها، بی معنی، سخیف و مسخره است. متأسفانه آنهائی که کدخدائی را برازنده آمریکا دانسته اند، امروز ساده لوحانه از شیطان بزرگ و یزید زمان تقاضای لغو تحریم را طلب می نمایند، که این درخواست حقیرانه و ذلیلانه با سرشت اسلام ناب محمدی(ص) و فریاد حسینی "هیهات مناالذله" ناسازگار بوده و اسلام آمریکائی هم زمانی لغو تحریمها را کلید می زند که آرمانهای انقلاب اسلامی را درنوردیده باشد!!!

شهید آوینی چقدر زیبا درد جناب روحانی را تشخیص داده اند و برای آن نسخه پیچیده اند، این شهید والا مقام نوشته است: «ما باید در اطراف تمامی تعابیری که در زبانمان وارد شده است تامل کنیم و نباید که این تعبیر دهکده جهانی را نیز بپذیریم. کد خدای این دهکده که همان ابوالهول یا شیطان اکبر است ما را به همزیستیِ مسالمت آمیز می خواند تا خود بر اریکه قدرت بماند. او جرأت چون و چرا کردن درباره ارزش های مقبول و مشهور این دهکده جهانی را نیز از ما می گیرد تا ما هر گز به ضرورت انقلاب نرسیم و اگر هم انقلاب کردیم، با اختیار توسعه یافتگی به مثابه غایت الغایات انقلاب، ناچار بار دیگر کشکول گدایی پیش کد خدا دراز کنیم تا به ما تکنولوژی لازم برای استحصال این آرزو را عطا کند.»

والسلام

 



لیست کل یادداشت های این وبلاگ