سفارش تبلیغ
صبا ویژن
پسرکم! ... برادرت را به اعتماد دوستی میان خودتان، ضایع مکن ؛ زیرا آن که حقّش را ضایع کرده ای، برادرت نیست . [امام علی علیه السلام ـ در وصیّت خویش به فرزندش محمّد حنفیه ـ]
 
جمعه 94 آبان 15 , ساعت 4:26 عصر

به نام خدا و برای خدا

در حالی که رهبر معظم انقلاب بعد از برجام23مرتبه خطر نفوذ دشمن را به مسئولین و ملت ایران گوشزد نموده اند و سپاه پاسداران هم ععبر اساس وظیفه ذاتی خود، مسئولیت دفاع از انقلاب اسلامی را بعهده دارد ولیکن اقدام به موقع و بجای سازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلالب اسلامی در خصوص دستگیری شبکه نفوذ وابسته به غرب به مذاق جناب روحانی رئیس جمهور کشورمان خوش نیامد و جلوتر از مقامات غربی این اقدام به هنگام حافظان انقلاب را زیر سئوال برده و در جلسه هیئات دولت در روز چهارشنبه که بخشهای از آن از صدا و سیمای کشور پخش گردید در جهت حمایت از شبکه نفوذ و مخالفت با دستگیری آنان واکنش نشان داد و گفت: «نباید خدای ناکرده برخی بخواهند از این کلمات و واژگان سوء استفاده کنند و اینطور نباشد که از این پس با هر کس که مخالف هستیم،  بخواهیم او را به نحوی متهم کرده و گروهی  را به حاشیه برانیم ... باید به طور واقعی و جدی با هر گونه نفوذ بیگانگان مبارزه کنیم و نباید عده ای با کلمه "نفوذ" بازی کنند.

جریان لیبرالیسم داخلی به خاطر پرورش در دامان غرب، معمولاً از اقدامات و حتی جنایات آمریکا اگر حمایت نکرده باشند، قطعاً مخالفتی هم از خود نشان نداده است! و لذا موضع گیری رئیس جمهور در مقابل اقدام سپاه پاسداران که ملزم به اجرای قانون است، غیر منتظره و غیر عقلانی به نظر می رسد و این مواضع ذلیلانه در حمایت از شبکه جاسوسی دشمن، ارسال پالس خود باختگی در برابر کدخدا(آمریکا) را به اثبات می رساند!!!

در حالی که مراجع تقلید و علما و مردم منتظرند تا رئیس جمهورشان در مقابل بی غیرتی ها و بی عفتی هایی که در ایام عاشورای حسینی از سوی جریان نفاق ضد دین روی داده واکنشی از خود نشان دهد و وزیر لیبرال وزارت ارشاد و مسببان آن را بر اساس قانون شرع اسلام مورد موأخذه قرار دهد، ولیکن شاهد آن هستیم که به واسطه حضور مستمر ایشان در غرب، نه تنها این موضوع ضد ددینی برایش اهمیتی ندارد بلکه موضوع دستگیری شبکه نفوذ دشمن را برنتافته تا ذهن ملت و نهادهای نظارتی را از اجراء زودهنگام برجام منحرف نماید تا کدخدا(آمریکا) را زودتر به اهدافش برساند!!!تت

به رئیس جمهور باید متذکر شد که وظایف ایشان در قانون اساسی روشن و شفاف است و باید از دخالت بی جا در امور قوای دیگر که به غیر از بحران آفرینی ثمری برای کشور و ملت ندارد پرهیز نماید و به مسئولیتهای فراوان خود که تاکنون در انجام آنها ناتوان بوده است، بپردازد و به جای حرف زدنهای بی مورد، فکر اساسی برای نجات کشور از ورشکستگی و بحران اقتصادی، بنماید، زیرا لغو تحریمها اگر هم راست باشد، هیچ اثر مثبتی تاکنون در اقتصاد کشور و سفره مردم نداشته و بلعکس ملت با نفاقی که در دولت وجود دارد، بارها شاهد افزایش قیمت حاملهای انرژی که چند برابر پرداخت یارانه های نقدی می باشد، بوده اند!

ای کاش جناب روحانی از دولتها و توصیه های مکرر رهبر معظم انقلاب پند و عبرت می گرفت، و به امور اجرائی کشور می پرداخت. رئیس جمهور باید بداند! که مردم را بیش از این نمی توان با سخنان نادرست سرگرم نمود و آنگاه با ادعایی کذب اعلام شود، که به عهد و پیمانی که با مردم بسته، عمل نموده است! کدام عهد و پیمانتان را با ملت به سرانجام رسانده اید، که چنین ادعایی می کنید؟! آیا انتخاب براندازان و فتنه گران سال 88 در مسئولیت های مهم و کلیدی کشور؛ به عنوان معاون رئیس جمهور، وزیر، استاندار، معاون استاندار، فرماندار، مدیر کل و غیره، جزئی از عهد و پیمان نانوشته شما با براندازان بوده است؟!

امروز برخی استانداران شما، به کسانی مسئولیت می دهند که بتوانند در انتخابات اسفند ماه 94 افراد مورد نظر دولت را که حتماً وابستگی به جریان نفاق دارند، وارد مجلس شورای اسلامی نمایند! امروز در استان مرکزی، نظام جمهوری اسلامی هیچ نقشی در گزینش مسئولین استانی ندارد! بلکه نظرات سران احزاب منحله مشارکت و مجاهدین انقلاب، -که مبانی دینی و انقلابی را قبول ندارند- در گزینش مدیران استانی ملاک قرار می گیرد و لذا می شود نتیجه گرفت که نظام اسلامی بیشترین آسیب را از حلقه جریان نفاق داخلی متحمل می شود که دولت و شخص جناب روحانی نقش اساسی در نفوذ دادن جریان نفاق در مسئولیتهای مهم کشور داشته و دارند و لذا با بحران آفرینی علیه اقدام قانونی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، چیزی از گناه و جنایت دولت لیبرال کاسته نخواهد شد!!!

والسلام

 



لیست کل یادداشت های این وبلاگ