سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آن که دورى سفر را یاد آرد ، خود را براى آن آماده دارد . [نهج البلاغه]
 
دوشنبه 94 آبان 18 , ساعت 1:40 عصر

به نام خدا و برای خدا

عملکرد جریان اعتدالدر مدتی که قدرت اجرائی کشور را در دست گرفته تفاوتی قابل توجهی با مواضع اصلاح طلبان داشته و دارد. تفاوتو عملکرد اعتدالیون نسبت به اصلاح طلبان در این است که جریان اصلاح طلب بدون اینکه نفاقی بورزد و نقاب بر چهره بزند در مقابل رهبری جامعه می ایستند و در نامه معروف سرگشاده خود که بیش از صد نفر از نمایندگان مجلس ششم آن را امضاء کرده بودند، نوشیدن جام زهر را به رهبری جامعه پیشنهاد می کنند و به صراحت اعلام می نمایند که افکار امام را باید به موزه ها سپرد!، اما جریان اعتدالدر حوزه نظری خود را تابع و پیرو رهبری نشان می دهند ولی در حوزه عمل، منافقانه به تحریف سخنان رهبری می پردازند. جریان اعتدال لایحه علیه دین و اعتقادات مردم به مجلس نمی فرستد اما در عمل، شرایط حمله به دین و اعتقادات ملت را فراهم می کند.

جریان اعتدالبرای رسیدن به اهداف ماکیاولی، با نفاق پیچیده به تحریف عاشورا و قیام حسین ابن علی(ع) بر می خیزد و می گوید: "از کربلا و امام حسین(ع) درس مذاکره را آموخته است."جریان اعتدال منافقانهدر تلاش است، که سخنان انقلابی امام خامنه ای را در ظرف دیپلماسی لیبرالی خود ریخته و بر اساس ذائقه کدخدا(آمریکا) به تحریف و تفسیرآن بپردازد!

برای اینکه راه حضرت امام به فراموشی سپرده نشود، بارها شاخصه های اسلام ناب محمدی صلی الله علیه و آله و سلم بر زبان آن پیر سفر کرده جاری شد و شاخص آن را "اسلام فقرای دردمند، اسلام پابرهنگان، اسلام تازیانه خوردگانِ تاریخِ تلخ و شرم‌آور محرومیتها"، ولی جریان استحاله شده اعتدال، منافقانه قصد آن دارد که اسلام رحمانی را جایگزین اسلام ناب محمدی صلی الله علیه و آله و سلم نماید.تت

ملت عزیز ایران باید بدانند، که اسلام رحمانی همان اسلام انجمن حجتیه، اسلام اشرافیت، اسلام ابوسفیان و در یک کلام اسلام آمریکائی است که جریان اعتدال  به بزک کردن آن مشغول است و لذا می شود نتیجه گرفت که خطر جریان نفاق اعتدال، بیش از جریان اصلاحات آمریکائی است

استکبار جهانی در فتنه های 78و88 به نتیجه دلخواه خود مبنی بر تغییر سیاسی نظام اسلامی دست نیافته و لذا آمریکا از طریق اجراء برجام با حمایت از جریان غربگرا و فتنه گر، که در بدنه دولت اعتدالرسوخ نموده اند،بدنبالریل گذاری تغییر سیاسی-فرهنگی نظام اسلامی است و جریان اعتدال با عبور از اندیشه های امام و رهبری و با خوشبینی افراطی به کدخدا(آمریکا)، منافقانه به تحریف و استحاله نظام اسلامی برخاسته و مسئولیت اجراء اهداف شیطان بزرگ را دانسته و یا ندانسته بر عهده گرفته است!!!

جریان خطرناک اعتدالبرای رسیدن به اهداف خود به تحریف مقدسات و ناموس شیعه می پردازد و آن را وجه المصالحه با آمریکا قرار می دهد، گویند؛ روضه خوانی رفته بود بالای منبر و گفته بود که حضرت عباس سوار بر ذوالجناح... مستمعی به او گفت: آقا، ذوالجناح اسم اسب حضرت امام حسین(ع) بوده نه حضرت عباس! روضه خوان هم بلا درنگ گفته بود؛ تو اگر موتور داشته باشی نمیدی داداشت یه دور بزنه!؟ 

والسلام

 



لیست کل یادداشت های این وبلاگ