سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دلت را با پند زنده کن و با بی رغبتی بمیران و با یقین نیرو بخش و با حکمت روشن ساز . [امام علی علیه السلام]
 
یکشنبه 94 آذر 8 , ساعت 8:21 صبح

به نام خدا و برای خدا

پس از گذر از دوران دفاع مقدس و بر قراری آرامش، همواره شاهد آن بوده و هستیم که کشورمان توسط رؤسای جمهور با تنش های مختلفی روبرو گردیده و در همین راستا هر کدام از رؤسای جمهور تلاش کرده تا دیگران را مقصر و ظالم نشان داده و خود را قربانی و مظلوم بحرانهای بی پایه و اساس خود ساخته می دانستند! و لذا با همین ترفندها، سالها بر اریکه قدرت تکیه زدند و ناکارآمدی دولت خود را، در پشت بحرانهای ناپیدا، پنهان کردند!نن

با توجه به اینکه در هفتم اسفتد ماه سال جاری دو انتخابات مهم و سرتوشت ساز مجلسین شورای اسلامی و خبرگان رهبری را در پیش رو داریم، همه گروهها و احزاب کشور از ماههای قبل خود را برای صحنه گردانی در آن مهیا نموده اند و لذا برای کسب موفقیت و تصرف کرسی های آن استراتژی خود را تعریف کرده و به رصد رقبای احتمالی مشغولند و متأسفانه بد اخلاقی های انتخاباتی و یارگیریها آغاز شده و حتی رئیس جمهور که در امور اقتصادی و دیپلماسی عزتمندانه ناتوان و لغزان استو قبلاً با نماد کلید در سال 92 توانسته بود کرسی ریاست جمهوری را به تصرف درآورد، با کلید بداخلاقی و تزویر، به نهاد شورای محترم نگهبان حمله ور شده، تا قوه قانونگذاری کشور را هم تصرف نماید.

با توضیحات فوق به موضوعی که این روزها در محافل جریانهای همسوی دولت اعتدال و غربگرای جناب روحانی ورد زبانها قرار گرفته، می پردازم و آن گنجاندن اسامی آقایان ناطق نوری و یا علی لاریجانی در لیست انتخابات جریان اصلاحات و اعتدالیون است، همانهای که در دوره اصلاحات وقتی علی لاریجانی ریاست صدا و سیما را به عهده داشت، در مراسمهای خود، شعار؛ "سیمای لاریجانی تعطیل باید گردد." در رابطه با ریاست ناطق نوری بر مجلس پنجم، شعار سر می دادند؛ که "مجلس زوری نمی‌خوایم، ناطق نوری نمی‌خوایم" امروز برای پوشاندن فتنه گری ها و نفاق و تزویر خود، تابلوی حمایت از این افراد را بلند کرده و به خاطر جهالت و خیانتهای گذشته خود هم، از روی ملت و رهبری شرم نمی کنند!نن

جهت اطلاع کاربران عزیز باید گفت؛ در گذشته نه چندان دور(انتخابات مجلس هفتم - شورای شهر و روستا دوم - ریاست جمهوری نهم) آقای ناطق نوری از سردمداران وحدت اصولگرایان بوده و آقای لاریجانی هم از اعضاء اصلی آن در جلسات و تصمیم گیریهای شورای هماهنگی نیروهای انقلاب به ریاست آقای ناطق نوری حضوری همیشگی و فعال داشته است و جریان غربگرائی که امروز دولت و مسئولیتهای اجرائی کشور را در دست دارند، دیروز در مقابل آقایان ناطق نوری و لاریجانی قرار داشتند! حال سئوالی مطرح است، چه اتفاقی افتاده که جریان برانداز و غربگرای فتنه سال 88 به این نتیجه رسیده، که باید اسم لاریجانی یا ناطق نوری در سر لیست انتخاباتی اصلاح طلبان و اعتدالیون مجلس آینده قرار گیرد؟! آیا جریانات فتنه گر، از مشی براندازی خود دست کشیده اند؟! و یا در رفتار و کردار این اصولگرایان دیروز و اعتدالیون امروز، تغییرات محسوسی رخ داده که جریانات فتنه گر را به طمع انداخته است؟!

آیا باید باور کنیم، که فتنه گران و غربگرایان با سردمداران اصول گرائی دیروز برای هدفی مشترک، در لیست انتخاباتی مشترک قرار بگیرند؟! اما وقتی به ابعاد پیچیده فتنه سال 88 نظری بیفکنیم به راز این همگرائی پی می بریم، آنجائی که وقتی صدای این عمار امام خامنه ای در اوج فتنه 88 بلند شد، ناطق نوری، ساکت ماند! و علی لاریجانی هم در بین شعار حکمیت جناب رفسنجانی و این عمار رهبری مواضع دو پهلو و غیر شفاف اتخاذ نمود! و لذا راز نزدیکی آقایان لاریجانی و ناطق نوری را با اصلاح طلبان و اعتدالیون را باید در پشت صحنه های فتنه براندازان سال 88 جستجو کرد!

آیا آقایان ناطق و لاریجانی از علت نفوذ جریانات فتنه گر با خبرند؟! گویند: چرچیل نخست وزیر وقت انگلیس با یک تاکسی برای سخنرانی به شبکه بی بی سی رفت و به راننده تاکسی گفت نیم ساعت صبر کن تا برگردم. راننده که چرچیل را نمی شناخت گفت؛ می خواهم بروم خانه و به نطق چرچیل گوش کنم و چرچیل که از علاقه راننده تاکسی به خودش خیلی خوشش آمده بود یک اسکناس ده پوندی به وی داد. راننده با دیدن اسکناس گفت؛ گور پدر چرچیل! تا صبح هم که شده منتظرت می مانم!

والسلام

 



لیست کل یادداشت های این وبلاگ