سفارش تبلیغ
صبا ویژن
همچنان که خورشید و شب با یکدیگر جمع نمی شوند، خدا دوستی و دنیا دوستی با یکدیگر جمع نمی شوند . [امام علی علیه السلام]
 
یکشنبه 94 آذر 8 , ساعت 10:40 عصر

به نام خدا و برای خدا

سالهاست که به تحلیل مذاکرات هسته ای پرداخته و دریافته ام که جناب حاج حسن روحانی در طول مذاکرات هسته ای آمریکا را کدخدا فرض; نموده و بخاطر همین نگاه غلط و انحرافی، همواره رضایت آمریکا را بخاطر داشتن تفکرات لیبرالی غربی بر منافع و مصالح نظام اسلامی ترجیح داده است. پس از اجراء و جمع آوری غیر قانونی سانتریفیوژهای نطنز و فردو و خارج نمودن بخشهایی از قلب رأکتور اراک و گشودن درب تأسیسات نظامی محرمانه پارچین به روی سگ دست آموز آمریکا(آمانو مدیر کل آژانس بین المللی)، که پس از این مدیر کل آژانس بین المللی اعلام نمود، که موضوع پرونده PMD  ایران در گزارش فردا دوشنبه همچنان مفتوح خواهد بود، و لذا اولین شوک و ضربه آمریکا به دولت خوشبین اعتدال وارد شد!

با توجه به اینکه آژانس مطابق سایر گزارشات قبلی خود نمی تواند پرونده PMD ایران را ببندد، پس امکان لغو و تعلیق تحریم ها از سوی آمریکا میسر نخواهد بود و احتمالاً کدخدا برای اینکه دولت جناب روحانی با مشکل مشروعیت از سوی ملت روبرو نکردد، آبنباتی را برای سرگرم نمودن ترسوهای اعتدال در مقابل فلج نمودن تأسیسات هسته ای کشور در دستان لغزان و لرزان آنان قرار خواهد داد! اگر بخواهیم به دلائل ناجوانمردی آمریکا در این رابطه اشاره نمائی لازم است، ادبیات و سخنان ذلیلانه رئیس جمهور و بعضی از همراهان ایشان را در طول 23 ماه مذاکرات هسته ای مورد بررسی قرار داده تا به عمق فاجعه پی ببریم!

بارها در مقابل هتاکی های مقامات کاخ سفید سخنان ذلیلانه ای از زبان رئیس جمهور، وزراء و مشاورین لیبرال ایشان، شنیده ایم، این سخنان بخش کوچکی از نظرات جماعتی است که با خوشبینی و بر خلاف نظر مقام معظم رهبری، زمینه طمع دشمنان وll جهانخواران را علیه کشورمان رقم زدنند، به این سخنان توجه نمائید! "آمریکا کدخدا و ابرقدرت برتر است"، "حتی آب آشامیدنی مردم و هوای تنفس ما هم به لغو تحریم‌ها وابسته است"، "آمریکا در کمتر از 5 دقیقه می‌تواند تمام قدرت دفاعی ما را منهدم کند"، "ما جز در تهیه قورمه ‌سبزی و آبگوشت بزباش در هیچ فناوری دیگری قدرت رقابت با غرب را نداریم"، "باید برای اداره دستگاه‌های دولت از غرب مدیر وارد کنیم"، "اگر توافق نمی‌کردیم کشور در کام جنگ فرو می‌رفت"، "خزانه خالی است" ...  

حاصل مزد ادبیات حقیرانه و ذلیلانه و خوشبین بودن به کدخدا بیش از این نخواهد بود! و عجیب است که جناب ظریف از مردم استمداد طلبیده و در کنفرنس خبری با همتای یونانی خود، موضع گیری در این رابطه را به ملت واگذار کرده و گفته است: «جمهوری اسلامی ایران اقدامات احتیاطی لازم را انجام داده که آمریکایی‌ها خلف وعده نکنند و اگر آنها دارای پیش‌بینی‌های لازم باشند خلف وعده نخواهند کرد، چرا که مردم ایران در مقابل خلف وعده پاسخ مناسبی خواهند داد

گویند: شخصی از رفیقش پرسید؛ چرا همه مردم به من میگن «احمق»! رفیقش گفت؛ الان نشونت میدم و بعد دو تا لیوان آورد و آنها را زد به هم. دوستش داد زد و گفت کیه در میزنه؟ و یارو بهش گفت؛ حالا فهمیدی چرا به تو میگن احمق! و بعد گفت؛ خب! بیا این لیوان ها رو نگه دار، من برم درو باز کنم!

والسلام

 



لیست کل یادداشت های این وبلاگ