سفارش تبلیغ
صبا ویژن
چگونه کسی که پاره ای از آنچه را دارد، نمی بخشد، محبّت کامل دوستش را می خواهد ؟ [عیسی علیه السلام]
 
چهارشنبه 94 آذر 18 , ساعت 10:37 عصر

 

به نام خدا و برای خدا

مذاکره کنندگان هسته ای که این روزها با هماهنگی جناب روحانی و احتمالاً امر کدخدا(آمریکا) و بدون توجه به دستور مقام معظم رهبری در حالنن ارسال اورانیوم غنی شده به روسیه و باز کردن پیچ مهره های قلب رأکتور اراک و آماده کردن آن برای ریختن بتن آمریکائی در روزنه های قلب رأکتور هستند و با ذوق زدگی، خبر از بسته شدن پرونده PMD  می دهند. آیا این خبر صحت دارد؟! در این رابطه چند سئوال مطرح است که بسته شدن پرونده PMD را با توجه به دشمنی آمریکا و اسرائیل دور از واقعیت و با اما و اگرهایی روبرو می کند.

1-اگر شورای حکام و 5+1 قصد بستن پرونده سراسر کذب  PMD را داشتند، پس چرا آقای آمانو در گزارش خود موضوع ساخت اتاق مخصوص انفجار در پارچین را در سال 2003 مطرح نموده است؟!

2-اگر قرار بر بسته شدن پرونده PMD بوده، پس چرا گزارش آمانو سفید و سیاه است؟!

3-با توجه به اینکه تیم مذاکره کننده هسته ای ایران امتیازهای فراوانی به طرف آمریکائی داده و بخصوص رئیس جمهورمان که آمریکا را کدخدا می داند، آیا قابل پذیرش است که این کدخدا، جناب روحانی را که به شدت می ترسد و می لرزد و حاضر است هر روز امتیاز جدیدی به کدخدا تقدیم کند، به راحتی رها نماید؟!

با توجه به اینکه جبهه استکبار ذره ای از دشمنی خود علیه ایران کم نکرده و هر روز حرف از تهدید و تحریم جدید می زند، خبر بسته شدن پرونده PMD با این شکلی که آقای عراقچی بیان می کند، دور از واقعیت است، زیرا بر اساس خوی استکباری آمریکا و پیچ بزرگ تاریخی و ضعف و خوش بینی افراطی دولت لیبرل جناب روحانی در برابر کدخدا(آمریکا)، همگی حکایت از آن دارد، که گزارش آمانو، راه را برای باز کردن پرونده جدیدی که با قطعنامه 2231 هماهنگی لازم را داشته باشد، مفتوح خواهد کرد و لذا باوراندن خبر اعلامی از سوی معاون وزیر خارجه به ملت ایران قابل قبول نخواهد بود و پرده از روی چهره نفاق به زودی کنار خواهد رفت!!!

والسلام  

 



لیست کل یادداشت های این وبلاگ