سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مردمان را روزگارى رسد بس دشوار ، توانگر در آنروز آنچه را در دست دارد سخت نگاهدارد و او را چنین نفرموده‏اند . خداى سبحان فرماید « بخشش میان خود را فراموش مکنید . » بدان در آن روزگار بلند مقدار شوند و نیکوان خوار ، و خرید و فروخت کنند با درماندگان به ناچار و رسول خدا فرموده است با درماندگان معاملت مکنید از روى اضطرار . [نهج البلاغه]
 
پنج شنبه 94 آذر 19 , ساعت 12:32 عصر

به نام خدا و برای خدا

سی‌ان‌ان به نقل از سلمان الانصاری که یک نویسنده گمنامی است در 14 آذر 94 طی یک برنامه رادیویی می گوید: «همانطور که تتعربستان توانست طی 15 دقیقه بر آسمان یمن مسلط شود، فکر نمی‌کنم کنترل بر آسمان ایران بیش از چهار تا شش ساعت طول بکشد. میخواهم بگویم که تهران نباید لحظه‌ای، صبر عربستان سعودی را بیازماید.»

این سخن سلمان الانصاری آنقدر مسخره و بی پایه و بنیاد است، که کالین پاول وزیر دفاع اسبق آمریکا، به عنوان مهمان و کارشناس تلفنی برنامه، پس از خنده ای تمسخر آمیز به جوانان مغرور و خام سعودی می گوید: «نه نه ، من چنین فکر نمی کنم . صحبتهای شما بیشتر جنبه جوک و خنده دارد اگر ایران مستقیم با شما وارد جنگ شود شما حتی فرصت پیدا نمی کنید که تلفن را بردارید تا از ما تقاضای کمک کنید. بهتر است کمی واقع بین باشید و ایران را با یمن و هیچ کشور دیگر مقایسه نکنید. حتی ما هم تا کنون چنین ادعایی نکرده ایم.»

پس از درج این نظرات، سئوال اساسی از رئیس جمهور و وزارت خارجه انفعال کشورمان این است که در سیاست خارجی دولت لیبرال اعتدال چه اتفاقی افتاده که انسانهای بی مقدار و ترسوی سعودی که جرأت مقابله با ملت یمن را ندارند، بی شرمانه ادعای تسخیر آسمان ایران را ظرف 4 ساعت می نمایند؟!

در حالی که حکومت سعودی با هماهنگی مزدوران تعدادی از کشورهای عربی قریب 9 ماه در گرداب یمن گیر افتاده و بخشی از سه استان عربستان در تصرف جوانان برومند یمنی قرار گرفته و بزدلان سعودی تاب مقاومت در برابر مردان پولادین یمنی را ندارند، اما عجیب است که بزدلان سعودی جرأت بی ادبی به ملت سرفراز و قهرمان ایران را پیدا کرده اند؟! پاسخ این سئوال را باید در لابلای گفتار و اعمال ذلیلانه مسئولین دولتی و پدرخوانده دولت جستجو کرد، آنجا که جناب رفسنجانی در خصوص پادشاه وقت عربستان می گوید:«سرمایه ای برای جهان اسلام و ملت عربستان» است! و یا وقتی دو نوجوان ایرانی در فرودگاه جده، توسط پلیس عربستان مورد تجاوز قرار می گیرند، دولت اعتدال از ترس و وحشت تلاش می کند که آن را بی اهمیت نشان دهد و یا از افشاء آن جلوگیری کند و یا وقتی مسئولین دولتی در مقابل کشتار بی گناهان در حادثه غمبار منا هیچ واکنش تهدید آمیزی از خود نشان نداده و وزیر خارجه کشورمان قریب 15 روز در نیویورک به دست دادن با شیطان و التماس و زانو زدن در مقابل پادشاه کویت می پردازد و عربستان هم با پروئی تمام حاضر به دادن ویزا به نماینده دولت اعتدال یعنی علی جنتی هم نمی شود! و اینجا است که همه این اقدامات ذلیلانه دولت اعتدال موجب شد، که حکومت عربستان و جوانان خام آنها این روزها حرفهای بزرگتر از دهان و کشورشان علیه ملت قهرمان ایران به زبان آورند!

اُف بر این دولت بی کفایت اعتدال باد که موجب تضعیف انقلاب اسلامی در جهان گردید.

والسلام    

 



لیست کل یادداشت های این وبلاگ