سفارش تبلیغ
صبا ویژن
کسی که دانشمند را حقیر شمرد، مرا حقیر شمرده است و هرکس مرا حقیر بشمرد، کافر است [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
 
سه شنبه 94 آذر 24 , ساعت 11:54 عصر

به نام خدا و برای خدا

ب

 رهبر معظم انقلاب در سال 84 در رابطه با جریان اصولگرای اصلاح طلب به دانشجویان ‌حاضر در جلسه فرمودند: «بنده دعوای اصلاح‌طلب و اصولگرا را هم قبول ندارم؛ من این تقسیم‌ بندی را غلط می‌دانم. نقطه‌ی مقابل اصولگرا، اصلاح‌طلب نیست؛ نقطه مقابل اصلاح‌طلب، اصولگرا نیست. نقطه‌ی مقابل اصولگرا، آدم بی‌اصول و لاابالی است؛ آدمی که به هیچ اصلی معتقد نیست؛ ... نقطه‌ی مقابل اصلاح‌طلبی، افساد است. بنده معتقد به اصولگرای اصلاح‌طلبم؛ اصول متین و متقنی که از مبانی معرفتی اسلام برخاسته، با اصلاح روش‌ها به صورت روزبه‌روز و نوبه‌نو.»

این روزها آش جریان اصولگرایان و اصلاح طلبان آنقدر شور گردیده، که موجب دلزدگی حامیان آنان شده، کافی است، در این رابطه نیم نگاهی به ساکنین مجلس شورای اسلامی و دولت اعتدال در خصوص مذاکرات هسته ای و اجراء برجام داشته باشیم، آنگاه چهره تشنگان قدرت و ثروت و بزک کنندگان شیطان بزرگ در جریانات مدعی اصولگرائی و اصلاح طلبی دیده می شود!

اگر بخواهیم مصداق اصولگرای اصلاح طلب واقعی را بشناسیم، به فردی از نمایندگان انقلابی مجلس هشتم به نام سردار علی اصغر زارعی می رسیم، که وقتی مشاهده نمود، یکی از مدیران پارلمانی دولت احمدی نژاد در زمان استیضاء وزیر کشور(مرحوم کردان)، مبلغی پول در بین نمایندگان موافق استیضاء توزیع می کند، با دیدن این فعل حرام، یک سیلی آب دار به گونه‌ی فرد متخلف می‌نوازد، تا جلوی منکری را بگیرد. اا

اما در نقطه مقابل نهی از منکر سردار زارعی، امر به منکری مشاهده شد، مبنی بر اینکه مسئول روابط عمومی منطقه آزاد اروند قبل از اجراء "برنامه پایش" به صدا و سیما می آید و یک جعبه ای که در درون آن تعدادی سکه طلا قرار دارد، بعنوان رشوه به مجری برنامه می دهد، تا مهمان برنامه را که آقای علی اکبر ترکان است، با سئوالات خود، به چالش نکشاند. سید امیر سیاح از عوامل برنامه پایش در صفحه شخصی خود در خصوص سکه های رشوه، می نویسد: "بعد از خروج مهمان(اکبر ترکان) از استودیو ، جعبه زیر را به مهمان محترم دادم و گفتم روابط عمومی زیرمجموعه شما قبل از برنامه برای ما اینها رو فرستاده. جعبه را باز کرد، توش رو که دید، اول جاخورد. بعد خودش را جمع و جور کرد و پرسید؛ یعنی این هدیه(رشوه که در منطق دولت اعتدال هدیه خوانده می شود) رو قبول نمی کنید؟!! این بار من جاخوردم و محکم پاسخ دادم: توهین خیلی بزرگی بود به ما. به زیرمجموعه تون بفرمایید با رسانه ها اینطور رفتار نکنند. گفت باشه. سکه ها رو گذاشت جیبش و رفت..."

در منطق آقای ترکان جای معروف با منکر عوض شده، همچنان که قرآن می فرماید: «الْمُنافِقُونَ وَ الْمُنافِقاتُ بَعْضُهُمْ مِنْ بَعْضٍ یَأْمُرُونَ بِالْمُنْکَرِ وَ یَنْهَوْنَ عَنِ الْمَعْرُوفِ ... توبه 67» (ترجمه: مردان و زنان منافق مانند یکدیگرند، مردم را امر به زشتی نموده و از عمل پسندیده بازمی دارند ...)

حضرت امام خامنه‌ای حفظه الله در سال 1384 در اوج قدرت اصولگرایان شاخصه جدیدی از اصولگرای واقعی را تبیین نمودند، که متأسفانه با غفلت نیروهای مؤمن و انقلابی، جریان اصولگرای اصلاح‌طلبیبا معیار تعریف شده، پا به میدان ننهاد، تا از تکثر دکانهای دو نبش اصولگرائی و اصلاح طلبی که هدفی به غیر از کسب قدرت، حفظ قدرت و کنترل قدرت ندارند، جلوگیری شود، و اگر این اتفاق مبارک می افتاد، کشور در سیطره نفوذ جریان کثیف زر و زور و تزویر قرار نمی گرفت و طلحه ها، زبیرها و ابوموسی اشعریها همچون موریانه، به جان ثمره ی امام(ره) یعنی انقلاب اسلامی نمی افتادند. اما چرا اینگونه نشد؟!!!! 

والسلام

 



لیست کل یادداشت های این وبلاگ