سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دوستی ات را اگر جایگاهی [برایش] نیافتی، نثار مکن. [امام علی علیه السلام]
 
چهارشنبه 94 دی 23 , ساعت 9:8 صبح

به نام خدا و برای خدا

امام صادق علیه السلام در حدیثی زیبا و عبرت آموز می فرمایند : الحمد لله الذی جعل أعدائنا من الحمقی...(خدا را شکر که دشمنانo ما را از احمق ها آفرید.) در حالی که این روزها آمریکائی ها بدنبال منزوی کردن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در جهان هستند و می خواهند اقتدار این حافظ نظام اسلامی را در داخل و خارج از کشور بشکنند، ده تفنگدار مسلح احمق و خونریز شیطان بزرگ، همانند لشگریان ابرهه در روز سه شنبه 22 دی 94 با دو فروند شناور رزمی آمریکایی وارد آب های سرزمینی جمهوری اسلامی در حوالی جزیره فارسی شدند، که توسط واحدهای شناوری رزمی منطقه دوم نیروی دریایی سپاه توقیف و سرنشینان آنها بازداشت و بار دیگر ابهت پوشالی آمریکا به دست نیروهای الهی به زیر کشیده شد.

این روزها که دولت اعتدال دستورات کدخدا(آمریکا) را در بحث هسته ای و برجام اجرائی می کند و استقلال سیاسی و امنیتی  را به حراج گذاشته تا از این طریق بر مراکز تصمیمن گیر و تصمیم ساز کشورمان مسلط شوند، بار دیگر امدادهای غیبی به مدد ایران اسلامی آمد و سربازان احمق آمریکائی را همانند لشگریان ابرهه در دستان قدرتمند سپاهیان مخلص خدا گرفتار کرد و خواری و ذلت دولت مستکبر آمریکا رقم زده شد و لذا لازم می دانم که این پیروزی بزرگ را به ملت قهرمان ایران تبریک بگویم و از سلحشوران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که عزت آفرینند، تشکر نمایم.

ملت باید قدر سپاهیان قدرتمند خود را بداند، زیرا امروز کمتر نیروی نظامی و کشوری جرأت دارد که دست و چشم سربازانii آمریکائی را ببندد و آنان را اسیر نماید. آفرین بر عزت آفرینان کشور قدرتمند ایران.

مصداق دُر گرانبهای امام صادق علیه السلام در اقدام به موقع سپاه پاسداران هویدا شد، که فرمودند: الحمد لله الذی جعل أعدائنا من الحمقی... آیا دولت اعتدال عبرت می گیرد و به فرموده امام صادق(ع) اعتقاد دارد؟ اگر این چنین اعتقادی در دولت وجود دارد، پس احمقانه همه مسائل کشور را به لغو تحریمهای آمریکا گره نزنند و هوشیارانه عمل نمایند!!!!!

 

(بیانیه ذلت بار اصلاح طلبان آمریکائی)

والسلام



لیست کل یادداشت های این وبلاگ