سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خداوند متعال، بنده ای را دوست دارد که چون بفروشد، آسانگیر باشد ؛ چون بخرد، آسانگیر باشد ؛چون قضاوت کند، آسانگیر باشد ؛ و چون قضاوت بخواهد، آسانگیر باشد . [رسول خدا صلی الله علیه و آله]
 
شنبه 94 بهمن 17 , ساعت 11:45 عصر

به نام خدا و برای خدا

آثار فتنه سال 88 آنقدر زیاد بود که رهبر معظم انقلاب فرمودند: «در سال 88 یک حرف منکر و مستنکَری را آمدند مطرح کردند که تقلّب شده غاست و باید این انتخابات برهم بخورد... زیر بار حرف حق نرفتند و برای مملکت خسارت درست کردند. من نمیدانم بنا است که این خسارتهایی که در سال 88 بر ما وارد شد کِی جبران بشود؟ واقعاً نمیدانم! هنوز جبران نشده.»

علی رغم اینکه رهبر معظم انقلاب هنوز از خسارتهای زیانبار فتنه سال 88 سخن به میان می آورد، جناب هاشمی رفسنجانی در سالروز ورود امام خمینی(ره) به ایران، در مورخ 12 بهمن 94 راهی فرودگاه مهرآباد شد و همانگونه که دو روز قبل از انتخابات ریاست جمهوری 88 خبر از دود و آتش داده بود در فرودگاه هم خبر از شرارت جدید داد و گفت: «بگذاریم مردم انتخاب کنند، افکار عمومی کمتر اشتباه می کند و اگر اشتباه کنند خودشان جبران خواهند کرد اما اگر انتخاب را به آنها تحمیل کنیم، شرارت و چیزی همچون آن پیش می آید.»

برخی اعتقاد دارند که افول آقای رفسنجانی از فتنه 88 رقم خورده ولیکن با اندک بررسی متوجه می شویم که عمده افول ایشان مرتبط با رفتار غیر انقلابی، متکبرانه و خودخوانه است که نظام اسلامی بابت این رفتارهای افراطی آقای رفسنجانی هزینه های سنگینی پرداخته و همچنان می پردازد و برافروختن آتش فتنه سال 88 یکی از اعمال و رفتار مستکبرانه ایشان است، لذا با توجه به اقدامات فتنه گرانه ی جریان زر و زور و تزویره در آستانه انتخابات مهم 7 اسفند، ضرورت دارد به بازشناسی فتنه سال 88 پرداخته، تا امکان پیش گیری از فتنه سال 94 را که جناب رفسنجانی در برنامه خود دارد (ایجاد شرارت و چیزی همچون آن) را در نطفه خفه کرد و در این رابطه باید جریانها سیاسی-اقتصادی و افراد حامی آنها  و پیاده نظامشان که از اراذل و اوباشتشکیل شده را زیر نظر داشت.

جریان نفاق یا به قول رهبر معظم انقلاب جریانی که با تفکر انقلابی و مبارزه با استکبار در 37  سال گذشته مخالفت ورزیده، نقش بسیار زیادی در تهاجم فرهنگی دشمن به مراکز علمی، فرهنگی و تعلیم تربیتی داشته و شاید بشود اسم این جماعت را ستون پنجم و یا سربازان دشمن گذاشت. به جرأت می توان ادعا کرد که افرادی همچون میر حسین موسوی، کروبی و خاتمی هیچگاه بدون حمایت حناب رفسنجانی جرأت حضور در کف خیابان و ایجاد فتنه و صدور بیانیه و اعلامیه را نداشته و لذا خانواده جناب رفسنجانی و در رأس آنها پدر، نقش اصلی فتنه سال 88 را بعهده داشته است.

پس باید مواظب فتنه جدید اکبر در سال 94 بود و همانگونه که رهبر معظم انقلاب به دبیر شورای عالی امنیت ملی متذکر شدند و فرمودند: «از همان ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی، برخی تفکر انقلابی را قبول نداشتند و برخی هم با اینکه در داخل نظام بودند اما اعتقادی به مبارزه با استکبار نداشتند که باید در مقابل این جریان ایستاد.» و می شود نتیجه گرفت که جناب هاشمی رفسنجانی در روزهای واپسین عمر خود، افول کرده و مدتها است، دیگر استوانه واقعی انقلاب و نظام نبوده و امروز با سخنان بی جا و ضد انقلابی خود، مورد تشویق اپوزیسیون نظام و دشمنان تابلودار انقلاب اسلامی در جهان شده است.

والسلام 

 



لیست کل یادداشت های این وبلاگ