سفارش تبلیغ
صبا ویژن
پنهان کننده دانش، به درستی دانشش بی اعتماد است . [امام علی علیه السلام]
 
جمعه 94 بهمن 30 , ساعت 11:30 عصر

به نام خدا و برای خدا

غلامحسین کرباسچی شهردار اسبق تهران که مدتی را در زندان سپری کرده و در مکتب زیگزاکی هاشمی رفسنجانی تلمذ ضدل انقلابی آموختهو از مفسدان برجسته و نشاندار "جریان زر و زور و تزویر" می باشد و در طیف اصلاح طلبان آمریکائی تعریف گردیده، این روزها بعنوان لیدر جریانی مطرح شده که خود را اصلاح طلب و مبارزه با مفاسد اقتصادی معرفی می کند! و لذا فاتحه این جریان باید خوانده شود که با ذلت خواری و برای دستیابی به پولهای کثیف و نامشروع در زیر پرچم بزرگترین متخلف کشور قرار گرفته است!

جریان فاسد غیر انقلابی، امروز دیگر نفاق نمی ورزد و حرفهای خود را در محافل و مجالس، علیه جایگاه ولایت فقیه، شورای نگهبان، نیروهای مؤمن به اسلام و انقلاب و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و بدون اینکه شرمی از شهداء و خاندان معظم آنان داشته باشد، اراجیف ضد انقلابی خود را بر زبان جاری و بعنوان ستون پنجم دشمن انجام وظیفه می نمایند، لذا، جریان آلوده به انواع مفاسد اقتصادی، سیاسی و امنیتی کارش به جائی رسیده که عنان حرکت انتخاباتی خود را به سردسته جریان فاسد اقتصادی می سپارد و حیا هم نمی کند!!!

این روزها نعره های ابوموسی اشعری، طلحه و زبیرها را می شود شنید. برق شمشیر اشعث ابن کندی، بر علیه امیرالمومنین را می شود دید و فریاد ضد انقلابی او را که از علی می خواهد که مالک اشتر را برگرداند، شنیده می شود. در سوی دیگری فریاد این عمار علی به گوش می رسد، ولیکن کاندیداهای پر تعداد جریان انقلابی، بدون درک انواع توطئه های داخلی و خارجی، خود را بخواب زده و احساس می کند، در حال انجام تکلیف اسلامی-انقلابی است!ع

جریان انقلابی باید بداند که صحنه عوض شده و جریان غیر انقلابی همانند رئیس جمهور دوران اصلاحات عمل نخواهد کرد، بلکه این جریان، زمینه ساز نفوذ آمریکا بوده و کدخدائی آمریکا را در سال 92 پذیرفته است! و بر اساس دستورالعمل تهیه شده، اقدامات خود را انجام می دهد و لذا کاندیداهای پر تعداد جریان انقلابی باید موقعیت خطیر نظام اسلامی را درک کنند و حماسه ای انصراف از کاندیداتوری را در این روزها بیافرینند تا بار دیگر دشمن اصلی انقلاب و جریان زر و زور و تزویر را ناامید نمایند و در چشن بزرگ و خیره کننده انصراف از ادامه رقابت با یکدیگر، آنهم برای دفاع از نظام اسلامی، از فهرست اصلی ائتلاف بزرگ نیروهای ارزشی و اصولگرا در سراسر کشور حمایت نمایند و اگر کاندیداهای جریا ن انقلابی صحنه رقابت با یکدیگر را ترک نکنند، قطعاً نیروهای مؤمن به اسلام انقلاب یقه ی آنان را رها نخواهند کرد.

والسلام



لیست کل یادداشت های این وبلاگ