سفارش تبلیغ
صبا ویژن
[ و از معنى لا حول و لا قوة إلاّ باللّه از او پرسیدند ، فرمود : ] با وجود خدا ما را بر چیزى اختیار نماند و چیزى نداریم جز آنچه او ما را مالک آن گرداند . پس چون ما را مالک چیزى کرد که خود بدان سزاوارتر است تکلیفى بر عهده‏مان گذاشته و چون آن را از ما گرفت تکلیف خود را از ما برداشته . [نهج البلاغه]
 
جمعه 94 اسفند 7 , ساعت 9:54 عصر

به نام خدا و برای خدا

پس از اینکه تصویب برجام آمریکائی-صهیونیستی، برچیدن بساط هسته ای ایران را بدست دولت اعتدال رقم زد و تعلیق تحریمها شکلن گرفت، جریان اعتدال آمریکائی، از برجام شماره دو در داخل کشور سخن به میان آورد و لذا توجه جریانها و سیاسیون و نخبگان را به سوی خود جلب کرد که محتوای برجام ثانی چیست و اهداف آن کدام است؟

آیا بدنبال فرستادن افکار انقلابی امام خمینی به موزه هستند؟!

آیا خوابهای پریشان جناب رفسنجانی در خصوص نهی امام، از گفتن مرگ بر آمریکا را در دستور کاری قرار دارند؟!

آیا قرار است، استراتژی فشار از بیرون و چانه زنی در داخل را برای خوراندن جام زهر دوم را که از مجلس ششم بر زمین مانده، را عملیاتی کنند؟!

آیا جریان اعتدال آمریکائی بدنبال حذف نیروهای مؤمن و انقلابی با برچسب افراطی و تندرو از صحنه های دفاع از انقلاب اسلامی است؟! ب

آیا در برجام دو، بحث ایجاد روابط دیپلماتیک و بازگشائی سفارت شیطان بزرگ را در سر می پرورانند؟!

آیا استراتژی برجام دو در برجام یک با هماهنگی کدخدا(آمریکا) و اذنابش تهیه و تدوین گردیده است؟! آیا ... ؟!!!!!!!!!

دوستان عزیز کاربر باید مطلع باشند که هیچگاه در دوران ریاست جمهوری محمد خاتمی اصلاحات و اهداف آن تعریف نشد! اما آنچه مردم، نخبگان و دلسوزان نظام اسلامی در آن مدت 8 سال مشاهده کردند، رودر رویی اصلاحات، با مبانی اسلام و انقلاب بود. یک روز به امام حسین(ع)، حضرت فاطمه زهرا(س) و خدا حمله ور شدند، روز دیگر از آزادیهای غربی سخن می راندند و افکار امام را تخطئه می کردند، که به چند نمونه اشاره می شود: ع

محمد خاتمی در اولین سالگرد دوم خرداد در دانشگاه تهران گفت: «اگر دین هم در برابر آزادی قرار بگیرد این دین است که باید محدود شود نه آزادی!»

ابراهیم اصغر زاده، می گوید:: حتی علیه خدا هم می توان تظاهرات کرد. (کیهان، 6/2/77)

 محمد کاظم محمدی اصفهانی: «مردم حق دارند همه مسئولین را به سوال کشیده و از آنها انتقاد کنند حتی اگر آن مسئوول ، پیامبر و امام معصوم باشد ، بلکه به خود خدا هم می توان اعتراض کرد و او را فتنه گر نامید.»(روزنامه ایران24/4/79)

رجبعلی مزروعی نماینده مجلس ششم می گوید: «حضرت علی مشروعیت خود را از مردم گرفته همانطور که معاویه مشروعیت خود را از مردم گرفته است.»(حریم، 23/11/78)

آیا اهداف جناب حسن روحانی از طرح برجام دو غیر از موارد فوق است؟ اگر اهداف برجام ثانی به غیر از اینها است، پس! صاحب کلید بی تدبیر اعتدال، آن را بازگو نماید! و گرنه ملت حق دارد که برجام دو را ادامه همان اهداف پلید دولت اصلاحات آمریکائی-صهیونیستی بدانیم. زیرا فتنه های 78 و 88 زایده جریام اصلاح طلبان بود.

والسلام



لیست کل یادداشت های این وبلاگ