سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خدای سبحان آدم را در خانه ای سکونت داد که وسائل زندگی اش فراوان [امام علی علیه السلام]
 
یکشنبه 94 اسفند 9 , ساعت 9:57 عصر

به نام خدا و برای خدا

چندین برداشت از چگونگی قرائت آراء مردم تهران از سوی ستاد انتخابات کشور در اذهان عمومی ملت ایران نقش بستهد است. اولین برداشت این است؛ آیا مردم تهران در فضای عمومی جهان و کشور قرار ندارند؟ مگر مردم تهران حماسه سازان نهم دی 88 در مقابل فتنه گران سال 88 نبوده اند؟ چه اتفاقن در تهران و در انتخابات 7 اسفند روی داده که مقابله کنندگان با فتنه سال 88 عده ای از همان فتنه گران و سران آنها را برگزیده اند؟! آیا دگرگونی در آراء مردم تهران باور کردنی است؟! مگر می شود که مردم مؤمن و انقلابی تهران برخی از سران اصلی فتنه سال 88 و ساکتین فتنه را بعنوان منتخبین خود برای مجلسین خبرگان رهبری و شورای اسلامی برگزیده باشند؟! آیا دستان مرموزی با هدایت بیگانگان، بدنبال تغییر نگرش مردم تهران بر خلاف مسیر اصلی انقلاب اسلامی است؟! آیا شناسنامه های اموات تهران، همانند انتخابات مجلس ششم، مجدداً وارد چرخه آراء مردم تهران شده است؟!

برای ملت ایران باور کردنی نیست که فردی همانند علیرضا محجوب که در همه انتخابات مجلس شورای اسلامی جزء نفرات  سی و یکم به بعد بوده و معمولاً در انتخابات میان دوره ای به مجلس وارد می شده، به یکباره در این دوره انتخابات، در رده سوم برندگان جای گیرد؟! نکند، همانند انتخابات مجلس ششم، رأی حداد عادل را که خود در یکی از شعب تهران به صندوق ریخته بود و با هدایت تاجزاده (مسئول برگزاری انتخابات) خوانده نشده بود! مجدداً همان اتفاق نامبارک روی داده باشد؟! مگر آقای حداد عادل و هاشمی رفسنجانی با قرائت تعدادی از صندوقهای رأی تهران در سال 78 به مجلس ششم وارد نشدند؟! ئ

اگر بپذیریم که رأی مردم تهران بدرستی قرائت شده، باید در این وضعیت پیچیده منطقه و جهان، نگران کشور و ملت ایران بود، زیرا از این پس متخلفین و فتنه گران، احساس می کنند که با اخذ رأی مردم تهران، در حاشیه امن قرار دارند و می توانند فتنه های مکرری را با همکاری کدخدا و غرب به کشور و انقلاب اسلامی تحمیل نمایند! که بحمدلله، مکر و توطئه جریان نفاق داخلی و حامیان خارجی آنان به خودشان برگشت و شاهد مجلسین خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی با اکثریت نیروهای مؤمن و انقلابی هستیم. هر چند که فتنه گران و اعتدالیون به همه اهداف کثیف و پست دنیایی خود نرسیدند و خدا را شاکریم.

خواستند یوسف را بکشند نمرد ... خواستند آثارش را از بین ببرند ارزشش بالاتر رفت ... خواستند او را بفروشند که برده شود پادشاه شد و عزیز ... خواستند محبتش از دل پدر خارج کنند محبتش بیشتر شد ... از نقشه های بشر ناراحت مشو، چرا که اراده خداوند بالای هر اراده ای است هر چند که نفاق ورزند...! و مَکرُوا وَ مَکرَالله واللهُ خَیرُ المَاکرِین.

والسلام



لیست کل یادداشت های این وبلاگ