سفارش تبلیغ
صبا ویژن
باروری دانش، تصور و فهم است . [امام علی علیه السلام]
 
سه شنبه 93 اردیبهشت 23 , ساعت 6:51 عصر

بنام خدا و برای خدا                 السلام علیک یا امیرالمؤمنین

رئیس جمهور کشورمان در سالروز میلاد امام المتقین حضرت علی (ع) و روز مددکاری با استفاده از تبحر ویژه، سخنان احساسی خود را در جمع مددجویان مطرح و همانند زمان رئیس جمهور قبلی با تهمت های ناروا و نامفهوم، تلاش کرد تا جمع حاضر را به تشویق خود ترقیب نماید و لذا گفتند: « عده ای به نام آنکه در برابر ابرقدرتها بایستیم و مبارزه کنیم، جیب مردم را زدند و اموال مردم را غارت کردند.»

به این بخش از سخنان رئیس جمهور انتقاداتی وارد است، که باختصار به برخی از آنان اشاره می نمایم.

1-        اگر رئیس جمهور در دوران مدیریت خود به مواردی از غارت اموال مردم توسط عده ایی در گذشته پی برده است، باید برابر سوگندی که در شروع مسئولیت خود ادا کرده، سریعا اسناد تخلف را جهت برخورد قانونی در اختیار مسئولین قضائی قرار دهد و از فرافکنی و تهمتهای ناروا که به کشور آسیب می رساند خودداری نماید.

2-        ریاست محترم قوه قضائیه باید نسبت به مواردی را که رئیس جمهور در خصوص زدن جیب مردم و غارت اموال مردم گفته اند، هیئتی را مشخص نمایند تا موضوع بطور جدی پیگیری و صحت و سقم آن به اطلاع ملت عزیز ایران رسانده شود.

 3-        متأسفانه دولت اعتدال به عناوین مختلف، اقدام به غارت عقل و شعور و حتی پول مردم می نماید و از طرف دیگر برای اینکه ناکارآمدی خود را پنهان نمایند به تهمت و افتراء علیه منتقدان خود می پردازند.

4-        آیا بی سواد خواندن مردم و شرط انتقاد، داشتن شناسنامه است،غارت شعور مردم نیست !؟

5-        آیا فردی را که هیچ سابقه ای در انرژی هسته ای ندارد و با مسائل هسته ای کشور هم هیچ آشنایی نداشته و او را به عنوان سخنگوی انرژی هسته ای معرفی کنید، غارت عقل و شعور مردم نیست!؟

6-        اگر یکی از معاونین رئیس جمهور از موقعیت خود برای اخذ نمایندگی تویوتا استفاده نماید و از مردم هم بخواهد از یارانه نقدی انصراف دهند، این غارت محسوب نمی شود!؟

7-        اگر یقین داشته باشید که بیش از 95 درصد مردم از دریافت یارانه نقدی انصراف نمی دهند و بعد مردم را مجبور به ثبت نام مجدد در کافی نتها و مغازه ها و ... نمائید، این عمل غارت اموال مردم نیست!؟

8-        اگر به اسم آلودگی بنزین پتروشیمی ها روزانه 10 میلیون لیتر بنزین وارد کنید و بعد معلوم شود که آلودگی در کار نیست! و کشور را وابسته به بیگانگان نشان دهید، این غارت اموال و جیب مردم نمی باشد!؟

9-        آیا بکار گیری فتنه گران در مسئولیت های مهم کشوری بخصوص دانشگاهها و مراکز تعلیم و تربیت و وزارت ارشاد اسلامی، این عمل غارت انقلاب و اسلام نمی باشد!؟

روحانی

10-  آیا در غارت هسته ای به نفع آمریکا و رژیم صهیونیستی خسارت کمی به کشورمان وارد گردیده است!؟

11- غارت زده نظام جمهوری اسلامی است، که حق انتخاب مجری در صدا و سیمای خود را ندارد تا بتواند سؤالات اساسی مردم را در برنامه های زنده تلوزیونی از رئیس جمهورش بپرسد!

12- غارت اموال مردم آنجائی صورت می گیرد که از طریق بانک مرکزی و با سفارش ویژه مبلغ 650 میلیون یورو بدون واریزی ریالی آن در اختیار شرکت بازرگانی سپید استوار آسیا برای واردات خوراک دام قرار می گیرد تا یک سود نزدیک 50 میلیارد تومانی از اموال مردم را در جیب یک تاجر مرتبط با دولت واریز تا در انتخابات آتی از ... !!! 

 

با توجه به سؤالات مطرح شده فوق ریاست محترم جمهوری که مرتبا علیه منتقدین خود مطالب تندی را عنوان می نماید و از آن طرف خود را صاحب صبر و بردباری! معرفی می کند، باید مواظب باشد، تا جریان انحرافی و افراطیون با تهیه نوشته های نابجا و وحدت شکن، خود را پشت بحرانهای ساختگی پنهان نکنند و فردا هم رئیس جمهور آقای روحانی مثل رئیس جمهور اسبق آقای خاتمی بگوید: برای من هر 9 روز یک بحران رقم می زنند و در پایان ریاست جمهوری هم متوجه شود، که منشاء بحرانها احزاب منحل شده مشارکت و مجاهدین انقلاب بوده اند!

پس افراطیون و جریان انحرافی درون دولت تلاش می کنند تا رئیس جمهور را از ریل اصلی حرکت اعتدال خود منحرف نمایند تا به اهداف نامشروع خود که غارت جیب واموال مردم است دست یابند!!!  

والسلام  



لیست کل یادداشت های این وبلاگ