سفارش تبلیغ
صبا ویژن
و مردى از او خواست تا ایمان را به وى بشناساند ، فرمود : ] چون فردا شود نزد من بیا ، تا در جمع مردمان تو را پاسخ گویم ، تا اگر گفته مرا فراموش کردى دیگرى آن را به خاطر سپارد که گفتار چون شکار رمنده است یکى را به دست شود و یکى را از دست برود . [ و پاسخ امام را از این پیش آوردیم و آن سخن اوست که ایمان بر چهار شعبه است . ] [نهج البلاغه]
 
جمعه 94 اسفند 14 , ساعت 9:28 صبح

به نام خدا و برای خدا

جبران خلیل جبران نویسنده پر آوازه لبنانی می گوید: «برای انهدام یک تمدن سه چیز را باید منهدم کرد: اول خانواده , دومن نظام آموزشی و سوم الگوها. برای اولی منزلت زن را باید شکست. برای دومی منزلت معلم و برای سومی منزلت دانشمندان و اسطوره ها.»

وقتی عمق رویدادهای سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی را می نگریم، شک نباید کرد که فرهنگ و تمدن انقلاب اسلامی و یا همان اسلام ناب محمدی(ص) از اهداف بلند مدت دشمن و ایادی داخلی آن و یا همان اسلام آمریکائی است و لذا برای شکستن و انهدام فرهنگ انقلاب اسلامی، منزلت خانواده ایرانی، منزلت نظام آموزشی-تربیتی و منزلت نخبگان و دانشمندان کشورمان در حال شکسته شدن و یا شکسته شده است!

1-امام والا مقاممان فرمودند: «از دامن زن مرد به معراج می رسد.» اما غمگینانه باید گفت؛ وقتی زنان و مردان کشورمان در معرض شدیدترین تهاجمات و شبیخونهای فرهنگی قرار می گیرند و زنان و دخترانمان با فرهنگ غربی در آموزش و پرورش و دانشگاه و جامعه و تربیت می شوند، آیا از دامن بخشی از زنان جامعه امروزی ما، مرد به معراج می رسد؟ خیر، قطعاً به جهنم خواهد رفت؟گ

2-امام بزرگوارمان فرمود؛ معلمی شغل انبیاء است، پس چرا منزلت و شأنیت معلم، چه در جذب نیرو و چه در پرداخت حقوق و چه در تدوین کتب آموزشی، مد نظر قرار نمی گیرد؟ آیا با این سیر نزولی، فرهنگ و تمدن انقلاب اسلامی در معرض انهدام قرار ندارد؟!

3-وقتی فرار نخبگان و دانشمندان در قالب فرار مغزها روز به روز ابعاد پیچیده تری پیدا می کند و دولت اعتدال هم نمی خواهد و یا نمی تواند حتی دانشمندان انرژی هسته ای را از معرض انهدام و انزوا حفظ کند، آیا منزلت آنها را نگه داشته است؟ وقتی اساتید برجسته مؤمن و متعهد در دانشگاهها منزوی می شوند و بخاطر تفکر غربی و لیبرالی دولت، اجازه تدریس پیدا نمی کنند، آیا با این تفکر نابکار و غربی می شود منزلت دانشمندان را حفظ کرد؟!

غمگیانانه باید گفت؛ که سیاست دولت جناب روحانی در هر سه موضوع در راستای انهدام فرهنگ و تمدن انقلاب اسلامی و کمک به تهاجم فرهنگی دشمن قرار دارد و لذا مجلسیج قدرتمند، انقلابی و اعتقادی می تواند، وظیفه دفاع از منزلت خانواده، نظام آموزشی و دانشمندان و نخبگان را در مقابل تفکر غیر انقلابی و غیر دینی دولت جناب روحانی بعهده بگیرد.

آیا مجلس دهم ظرفیت و توان برداشتن چنین بار سنگینی را دارد؟؟؟

والسلام



لیست کل یادداشت های این وبلاگ