سفارش تبلیغ
صبا ویژن
[ و فرمود : ] دوستان خدا آنانند که به درون دنیا نگریستند ، هنگامى که مردم برون آن را دیدند ، و به فرداى آن پرداختند آنگاه که مردم خود را سرگرم امروز آن ساختند ، پس آنچه را از دنیا ترسیدند آنان را بمیراند ، میراندند ، و آن را که دانستند به زودى رهاشان خواهد کرد راندند و بهره‏گیرى فراوان دیگران را از جهان خوار شمردند ، و دست یافتنشان را بر نعمت دنیا ، از دست دادن آن خواندند . دشمن آنند که مردم با آن آشتى کرده‏اند . و با آنچه مردم با آن دشمنند در آشتى به سر برده‏اند . کتاب خدا به آنان دانسته شد و آنان به کتاب خدا دانایند . کتاب به آنان برپاست و آنان به کتاب برپایند . بیش از آنچه بدان امید بسته‏اند ، در دیده نمى‏آرند . و جز از آنچه از آن مى‏ترسند از چیزى بیم ندارند . [نهج البلاغه]
 
جمعه 94 اسفند 14 , ساعت 5:34 عصر

به نام خدا و برای خدا

اگر بخواهیم به واکاوی تروریست نامیده شدن حزب الله سرفراز لبنان از سوی مرتجعین عرب خلیج فارس بپردازیم، سهم  وزارتخ خارجه دولت ایران و بخصوص شخص جناب روحانی برجسته است، زیرا دولت لیبرال اعتدال در مقابل اعمال شنیع و جنایات متعدد عربستان در طی یک سال گذشته، آنقدر بی کفایتی و ترس و لرز در برابر کدخدا و جیره خوارانش برای رسیدن به اهداف پلید دنیایی، از خود نشان داده اند، که کشوری همانند جیبوتی هم جرأت نموده، اموال اهدائی ملت ایران برای کودکان و مردم بی پناه یمن را بالا بکشد و دولت بی تدبیر هم جرأت اعتراض را در خود ندیده! فلذا حزب الله لبنان با ینگونه بی لیاقتی های دولت اعتدال، از سوی تروریست پروران، تروریست نام گرفت!

وقتی پلیس بی شرف عربستان به دو نوجوان ایرانی در فرودگاه جده تجاوز می نماید و وزارت خارجه کشورمان در فکر لاپوشانی عمل شنیع سربازان عربستانی است، آیا حکام فاسد سعودی تشویق نمی شوند که با ایران قطع رابطهخ کنند و حزب الله عزیز لبنان را تروریست بنامند؟! و این در حالی بود، که ایران می توانست بخاطر اعمال پست سربازان سعودی حتی برخورد نظامی کند و قطع رابطه با عربستان را کلید بزند، نه اینکه با بی عرضگی شرایط را برای اقدامات طرف مقابل برضد کشورمان و حزب الله آماده نمائیم!

وقتی تعداد زیادی از حجاج ایرانی در ایام حج امسال در منطقه منا به شهادت رسیدند و رئیس جمهور و وزیر خارجه کشورمان سفر خود را نیمه تمام رها نکردند و به کشور باز نگشتند و به عیش و نوش در نیویورک پرداختند، آیا مجوزی برای دهن گجی عربستان و قطع رابطه با ایران و تروریست نامیدن حزب الله لبنان را فراهم نکردند؟!

اگر کشورمان، وزارت خارجه فعالی در شأن نظام اسلامی داشت و به دریوزگی و مذاکرات بی حاصل با کدخدا(آمریکا) امید نمی بست و با- اعمال پلید و کثیف عربستانیها در فرودگاه جده و حادثه منا، به موقع برخورد تنبیهی می کرد، امروز نمی بایست حزب اللله سرفراز لبنان از سوی بی مقدارترین رژیمهای عربی تروریست نامیده شود؟! و آنگاه مشترهای نفتمان هم در اختیار عربستان قرار گیرد! و دولت تدبیر مجدداً برای پرادخت یارانه مردم عزادار شوند! ولذا سهم دولت اعتدال در تروریست نامیده شدن حزب الله لبنان، آنهم بدست حامیان اصلی تروریست، موجب شرمساری جناب روحانی و وزارت خارجه بی رمقش می باشد!

شیطان، در حوالی میدان بساطش را پهن کرده بود و فریب می‌فروخت و مردم دورش جمع شده‌ بودند و هیاهو می‌کردند و هول می‌زدند و بیشتر می‌خواستند. در بساط شیطان همه چیز بود؛ غرور، حرص،‌دروغ، خیانت،‌ جاه‌طلبی و ... هر کس چیزی می‌خرید . و در ازایش چیزی می‌داد. بعضی‌ها تکه‌ای از قلبشان را و بعضی‌ پاره‌ای از روحشان را و برخی ایمانشان را می‌دادند و عده ای انسانیت شان را......!!!!!!

والسلام



لیست کل یادداشت های این وبلاگ