سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بخشندگی، دوستی را نصیب [انسان [می کند و اخلاق را زینت می بخشد . [امام علی علیه السلام]
 
پنج شنبه 94 اسفند 20 , ساعت 10:39 عصر

به نام خدا و برای خدا

حضرت آیت الله خامنه ای در جمع خبرگان رهبری، سخنان بسیار مهمی را ایراد نمودند که لازم است پیرامون بخشهای مختلف آن به ساعتها بها تحلیل و بررسی پرداخت، معظم له که همچنان از فتنه و فتنه گران سال 88 ناخرسند می باشند، در این رابطه فرمودند: «انتخابات هفتم اسفند بار دیگر نادرستی و بی اعتباری سخنان کسانی را که در سال 88 مدعی نامعتبر بودن انتخابات بودند و آن فتنه مضر را برای کشور بوجود آوردند، نشان داد. همانگونه که انتخابات اخیر سالم بود، انتخابات دوره های قبل، از جمله انتخابات سالهای 88 و 84 نیز سالم بودند. برخلاف رفتار نانجیبانه کسانی که در سال 88 رأی نیاوردند و با براه انداختن فتنه برای کشور هزینه بوجود آوردند و دشمن را به طمع انداختند، در این انتخابات کسانی که رأی نیاوردند، به پیروز انتخابات تبریک گفتند که این موضوع، بسیار با عظمت و با ارزش است.»

برخی از فتنه گران سال 88 که خود بارها در انتخابات شرکت کرده و یا مجری برگزاری انتخابات بوده اند، در سال 88 با کلمه رمز تقلب، نانجیبانه فتنه ای را بر کشور و ملت به مدت 8 ماه تحمیل کردند که آثار دود و آتش آن، به قول فتنه گر اصلی، (هاشمی رفسنجانی)و همچنان در فضا کشور قابل مشاهده است و چقدر این فتنه گران نانجیبند، که پس از گذشت سالها از آن فتنه عظیم، هنوز بر طبل حکمیت می کوبند و در مقابل رهبری می نشینند و خم به ابرو نمی آورند، زیرا این رفتار از صفات بارز جریان نفاق است!!!!

یکی از اقدامات فتنه گران بعد از انتخابات ریاست جمهوری یازدهم، زمینه سازی برای نفوذ آمریکا در کشور بود، که در این راستا جریان خود باخته اعتدال، بازی برد-برد را با برنامه ای تحت عنوان "پاس و آبشار" با شیطان بزرگ آغاز کردند و در طول مذاکرات هسته ای، جریان اعتدال به هم افزائی با آمریکا پرداختنه و بارها با قانون ستیزی، پاس های بسیار خوبی را به آبشار زنهای آمریکائی تقدیم کردند، که منافع ملی و امنیت ملی کشور را به مخاطره انداختند و لذا دشمنی را که دادن هزاران شهید از در بیرون کرده بودیم، از طریق پنجره های نفوذ، باو پاسهای پی در پی جریان اعتدال به کشور وارد شدند و جریان اعتدال با پاسهای خود به طرف آمریکائی، تلاش کرد، تا در انتخابات 7 اسفند 94 جریان فتنه آمریکائی-صهیونیستی 88 را از حاشیه به متن، در مسئولیتهای مهم تصمیم ساز و تصمیم گیر وارد نماید، که این اتفاق نامبارک در انتخابات مجلس شورای اسلامی تهران عملیاتی گردید!!!

وضعیت جریان اعتدال و فتنه گران سال 88همانند آن مشروب خوری است که گویند: اوائل انقلاب پاسداران کمیته یک مشروب خوار را دستگیر کرده بودند، یارو درون پاسگاه از ماموران پرسید؛ مرا برای چه اینجا آورده اید؟ گفتند برای عرق خوری! و یارو گفت؛ پس زودتر بیارین بخوریم، می خوام برم کار دارم!!

والسلام



لیست کل یادداشت های این وبلاگ