سفارش تبلیغ
صبا ویژن
غایت خرد، اعتراف به نادانی است . [امام علی علیه السلام]
 
یکشنبه 94 اسفند 23 , ساعت 6:47 صبح

به نام خدا و برای خدا

ماه عسل برجام رو به پایان است و جناب روحانی در پس گوچه های پسا تحریم کدخدا(آمریکا) سرگردان و در معرض خطرع رئیس جمهور 4 ساله شدن است هر چند که تلاشهای ماهرانه ای را بعمل آورد تا قدرت مطلق را در انتخابات 7 اسفند با مدد کدخدا بدست آورد، اما نتیجه انتخابات، به غیر از تهران رضایت بخش نبوده و برای جناب روحانی و هدایتگرانش یقین حاصل کرد، که ریاست جمهوریش 4 ساله خواهد بود و باید حدود 16 ماه دیگر ساختمان ریاست جمهوری برای همیشه ترک نماید، لذا این روزها برای جلب توجه کدخدا در بیرون و جریان فتنه و احزاب منحله مشارکت و مجاهدین در درون، به ساختار شکنی و افراطی گری در سخن می پردازد، تا شاید از این طریق، 4 سال دیگر هم از قطار پاستور پیاده اش نکنند! آیا چنین اتفاقی می افتد؟!

اینکه جناب روحانی پایگاه لرزان اجتماعی خود را در داخل و حتی بین هوادارن خود از دست داده، هیچ شکی در آن نیست، اما ساختار شکنی با پول بیت المال و در جایگاه ملی آنهم برای ماندن در قدرت از نظر ملت و قانون، ناپسند و نانجیبانه است. چرا باید مردم متدین شهر یزد و دانش آموزان یزدی بازیچه دولت ناتوان اعتدال قرار گیرند و در شهرشان شاهد حمایت علنی از فتنه و فتنه گران از سوی رئیس جمهور باشند؟! و

آقای روحانی و همفکران لیبرالش، در مورد ملت ایران چه فکر کرده اند؟! ملت بخوبی می دانند که جناب روحانی رئیس شورای عالی امنیت ملی است و دبیر آن شورا هم توسط ایشان معین می شود و لذا اگر رئیس جمهور واقعاً در گفتار خود صادق است و به دروغ بدنبال رفع ممنوعیت تصویری از رئیس جمهور اسبق نیست! به این همه قیل و قال جهت فرار از حل معیشت مردم نیاز نیست، ایشان به راحتی می توانند موضوع ممنوعیت تصویر محمد خاتمی را همانند برجام با کمک ریاست مجلس از دسترس قانون اساسی خارج و در شورای عالی امنیت ملی مطرح نماید و تصمیم لازم را اتخاذ کند و حتی می تواند رفع حصر سایر فتنه گران را هم در شورای عالی امنیت ملی پیگیری و آنگاه در یک نشست خبری به رسانه ای کردن آن بپردازد و اگر فکر می کند که از چنین قدرتی بهره مند نیست، فضای آرام پس از انتخابات را آشفته نکند و به قانون اساسی وفادار بماند و گول پدرخوانده دولتش را نخورد و اجازه ندهند جریان فتنه و جریان زر و زور و تزویر به هنجار شکنی علیه مبانی انقلاب اسلامی، آنهم برای زمینه سازی نفوذ آمریکا بپردازند!.

پس جناب روحانی به یک دوره 4 ساله ریاست جمهوری قناعت نماید و در استراتژی پر اشتباه خود مبنی بر "چرخیدن سانتریفیوژها و چرخیدن زندگی مردم" و "بازی کثیف برد-برد"، که یقیناً از سوی آمریکا تجویز شده بود، پایان دهد و دین خود را، (اگر چیزی از آن مانده باشد!) برای دنیای فتنه گران و کدخدا(آمریکا) ارزان نفروشد و این را هم بدانند؛ خداوند سالها است که این انقلاب را از گزند بدخواهان داخلی و دشمنان خارجی حفظ کرده و گاهاً افرادی بوده اند که با داشتن مسئولیت های مهم در نظام اسلامی، همچون ریاست جمهوری، وبال انقلاب اسلامی و مردم شده اند!!!!

والسلام



لیست کل یادداشت های این وبلاگ