سفارش تبلیغ
صبا ویژن
با ستیزه گریِ بسیار، دوستی در کار نیست . [امام علی علیه السلام]
 
جمعه 94 اسفند 28 , ساعت 10:1 عصر

به نام خدا و برای خدا

پس از اینکه نمایندگان جدید مجلس دهم تهران از مصاحبه با رسانه ها منع شدند و مشخص شد که این جماعت با الفبای اولیهغ نمایندگی هم آشنائی ندارند، شنیده شده که کارگزان و سردمداران و حامیان مالی آنها مجبور شده اند برای آنها کلاس فوق برنامه ورود به مجلس و تصاحب کمیسیونهای مهم مجلس برگزار نمایند، تا بخاطر فریب و سرقت رأی ملت، شرمسار نگردند!

موضوع برگزاری این کلاسها، آخرین نماز جمعه فتنه گران سال 88 به امامت رأس فتنه را در ذهن تداعی می کند، آنجا که وقتی فرزند ناخلف و مفسد هاشمی رفسنجانی جماعت فتنه گر را به نماز جمعه دعوت نمود، به یکباره متوجه شدند که اینها نماز خواندن نمی دانند و لذا آموزش خواندن نماز جمعه را به آنها قبل از ورود به دانشگاه تهران تجویزغ نمودند، تا سبب شرمندگی پدرش جناب رفسنجانی نشود! هر چند حضور عده ای از فتنه گران به همراه دوست دختر و دوست پسر خود به نماز جمعه  باعث شرمساری و ننگ ابدی رأس اصلی فتنه گردید، اما این جماعت همچنان خود را خداجو می دانند!

برای نظام اسلامی زجرآور است که عده ای با تبلیغات روباه پیر و جریان فتنه سال 88وارد مجلس شوند که حتی اجازه مصاحبه و سخن گفتنشان در دستان جریان زر و زور و تزویر است! و این مسئله باعث سرافکندگی کسانی است که خود را به ناحق بر ملت تحمیل نموده و می دانند که شأنیت لازم را برای نمایندگی مردم ندارند!ع

سید عبدالباقی مدرس، فرزند شهید مدرس می گوید؛ روزی به همراه پدرم از پله های مجلس بالا می رفتیم، یکی از نمایندگان مجلس که به نظرم شیخ العراقین زاده بود، به ما که رسید خطاب به پدرم گفت: شما در این زمستان سخت با این پیراهن کرباس و یقه باز، گرفتار سرماخوردگی می شوید. شهید مدرس نگاه تندی به او کرد و گفت: آشیخ، کاری به یقه باز من نداشته باش حواست جمع دروازه های ایران باشد که باز نماند!

پس ملت ایران و بخصوص مردم تهران که حماسه نهم دی 88 را آفریدند، باید حواسشان جمع باشد که با این طیف از نمایندگان که اجازه سخن گفتنشان در دستان فتنه گران و احزاب منحله است، دروازه های نفوذ به روی استکبار و شیطان بزرگ با مدد دولت اعتدال لیبرال باز خواهد ماند!

والسلام



لیست کل یادداشت های این وبلاگ