سفارش تبلیغ
صبا ویژن
روز داد بر ستمگر سخت‏تر است از روز ستم بر ستم بر ، . [نهج البلاغه]
 
شنبه 94 اسفند 29 , ساعت 7:36 صبح

   به نام خدا و برای خدا 

نقش رسانه در مهندسی انتخابات 7 اسفند 94 بخصوص شبکه های مجازی، تلگرام و پیام رسان تلفنهای همراه از اهمیت بسیار بالائی برخوردار تبود و موضوع عدم قطع شبکه های یاد شده در روز برگزاری انتخابات، آنقدر برای جریان زر و زور و تزویر جذاب و دلنشین بود، که رئیس جمهور در سخنان خود به آن اشاره کرد و از وزیر مربوطه برای عدم قطع شبکه های اثر گذار مجازی تشکر نمود و این در حالی است که این شبکه ها در مهندسی رأی مردم به نفع جریانی خاص بخصوص در تهران نقش اساسی داشتند و لذا نباید از نقش رسانه در مهندسی انتخابات غفلت ورزید.

وقتی با بهره گیری از فضای مجازی تلگرام، می شود، حرف باطل و دروغی را بعنوان حرف حق به جامعه القاء کرد و مردمی را برای مسائل سوء اخلاقی به کف خیابان کشاند، پس فضای مجازی در روز انتخابات 7 اسفند توانست نگرش و رأی مردم تهران را به سوی لیست خاصی هدایت نماید!

حال پس از این مقدمه کوتاه، به چند نمودنه از تأثیر رسانه و نقش آن در سعادت و یا گمراهی مردم در طول تاریخ می پردازم، آنجا که رسانه می تواند با ندای سامری قوم بنی اسائیل را که با زحمات فراوان حضرت موسی به سوی خدا گرویده بودند، در مدت 30 یا 40 روز با رسانه ی سامری، گوساله پرست شدند!

قوم پیامبر خاتم(ص) پس گذشت مدت کوتاهی از واقعه غدیر، بزرگترین خیانت قرن را در سقیفه بنی ساعده علیه امام علی(ع) و اولادش بر پا کردند. با تبلیغات کذب می شود، حضرت امیرالمؤمنین(ع) را قاتل عثمان معرفی نمود! و سپاهی از اصحاب پیامبر و جوانان نسل دوم انقلاب علوی را گرد هم آورد و با فرماندهی همسر پیامبر(عایشه) بر علیه امام علی(ع) جنگ جمل را تدارک دید!

رسانه بنی امیه آنقدر قوی است؛ که در کمتر از یک روز، بیعت کنندگان با نماینده امام حسین(ع) در کوفه را به دشمنانی علیه مسلم ابن عقیل تبدیل نماید! و با هنر رسانه می شود، همرزمان امام حسین(ع) در جنگ صفین(شمر و عمر سعد) را در کربلا گرد هم آورد و سر امام حسین(ع) را از تن جدا نمود و لشکریان یزید را بعنوان خیل الله(لشکریان خدا) معرفی کرد!

 نقش رسانه آنقدر علیه مختار شدید بود که فرزندش به پدر شک کرد و از امام باقر(ع) پرسید؛ یابن رسول الله پدر من مرحوم است یا ملعون؟! پدر من رحمت الله علیه هست یا لعنت الله علیه؟! و امام باقر(ع) اقدامات مجاهد فی سبیل الله، شهید والامقام و قتله شهیدان کربلا، جناب مختار را مورد تائید قرار داد.

کارکرد رسانه آنقدر زیاد است که در انقلاب اسلامی فردی در جایگاه مرجع تقلید (آیت الله شریعتمداری) فتوای انفجار جماران و به شهادت رساندن امام خمینی را صادر نماید! رسانه انقلابی از میلیونها انسان متقی، پاکباخته و شجاع در طول 8 سال دفاع مقدس انسانهای را ساخت که استکبار را به زانو درآورد. رسانه غیر انقلابی باعث شد که قائم مقام رهبری(منتظری) در حمایت از منافقین در مقابل امام خمینی بایستد و آخرالامر عزل شود!

رسانه در خط اسلام آمریکائی می تواند؛ فردی مثل هاشمی رفسنجانی را که یک روز استوانه نظام نام گرفته بود و معاندین و مخالفین نظام اسلامی علیه او و خاندانش سالها در رسانه ها تبلیغ می کردند، همین فرد با تبلیغات رسانه ای معاندان، فرمانده اصلی فتنه 88 گردید و مورد حمایت دشمنان و مخالفین داخلی و خارجی نظام جمهوری اسلامی قرار بگیرد!

در قبل از انتخابات 7 اسفند 94 شبکه رسانه ای بی بی سی به مردم تهران القاء می کرد که به کدام لیست رأی بدهند و به کدام لیست رأی ندهند و آنگاه فتنه گران و براندازن نظام اسلامی و احزاب منحله مشارکت، مجاهدین انقلاب اسلامی و حزب خاندان هاشمی آن را بازنشر می دادند، پس کارکرد رسانه آنقدر مهم است که امروز کشورهای استکباری از آن غافل نیستند و جهان را با ابزار شورای امنیت سازمان ملل و سازمانهای اغماری و دمیدن در رسانه های صهیونیستی تحت کنترل خود درآورده اند.

والسلام



لیست کل یادداشت های این وبلاگ