سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هر دانشمندی، بیمناک است . [امام علی علیه السلام]
 
یکشنبه 95 فروردین 8 , ساعت 1:21 صبح

به نام خدا و برای خدا

پس از اینکه جناب روحانی توان هسته ای کشور را در معامله ای با یک قدرت بزرگ به نام آمریکا به حراج گذاشت و آن را به دروغ بازیع برد-برد به ملت خوراند، سخن از برجام 2 و 3 را برای مذاکره با قدرت بزرگ داخلی مطرح می کند، تا آن چیزی را که جریان برانداز داخلی در فتنه های 78 و 88 بدست نیاورد، در برجام 2 و 3 محقق نماید و رژیم مطلوب آمریکا را با ظاهری به اسم جمهوری اسلامی و باطنی از اسلام آمریکائی جایگزین نظام اسلامی نموده و آنگاه پیروزی خود در انتخابات ریاست جمهوری سال 96 با هماهنگی کدخدا(آمریکا) تضمین نماید، و لذا در یک اقدام مشترک شیطانی تلاش می کنند که راه مذاکره با آمریکا به پرونده هسته ای محدود نشود!

رهبر معظم انقلاب که از عمق کینه شیطان بزرگ علیه نظام اسلامی مطلعند، در مقابل طرح برجام 1 و 2 از سوی رئیس جمهور فرمودند: « حالا در حلّ این اختلافات، فرض بفرمایید که ملّت ایران مجبور باشد از اصول خود صرف‌نظر کند، از خطّ قرمزهای خود هم صرف‌نظر کند، بکند؛ طرف مقابل از اصول خود و ارزشهای خود تنازل نمیکند لکن اگر لازم شد، ما باید تنازل کنیم تا مشکلات را برطرف کنیم؛ تا در نتیجه کشور بتواند از ظرفیتهای خود استفاده کند و مثلاً به یک اقتصاد برجسته‌ای مبدّل بشود. حرفشان این است. بنابراین در قضیه‌ی هسته‌ای توافق شد و اسم این را گذاشتیم «برجام»؛ برجام دیگری در قضایای منطقه، برجام دیگری در قضایای قانون اساسی کشور؛ برجام 2 و 3 و 4 و الی‌غیرذلک بایستی به‌وجود بیاید تا ما بتوانیم راحت زندگی کنیم. این منطقی است که سعی میکنند این منطق را در بین نخبگان جامعه و از سوی نخبگان جامعه به افکار عمومی جامعه منتقل کنند. معنای این حرف چیست؟ معنای این حرف این است که جمهوری اسلامی از مسائل اساسی‌ای که به حکم اسلام و به حکم برجستگی‌های نظام جمهوری اسلامی پایبند به آنها است، صرفِ‌نظر کند

با توجه به سخنان راهگشا و شفاف رهبری، سئوالاتی این روزها مطرح شده؛ که در مقابل بدعهدی های آمریکا در برجام، چرا دولت آقای روحانی هیچ واکنشی از خود نشان نمی دهد؟! و چرا صدا و سیما به رسالت واقعی خود در اطلاع راسانی به موقع در خصوص عدم اجراء تعهدات آمریکا برنامه ای را با حضور منتقدان و حامیان برجام برگزار نمی کند؟ پاسخ این سئوالها را باید در سخن رئیس صدا و سیمای کشور جستحو کرد که گفت: «منتقدان ما(دولت) اصرار داشتند که فقط حرف‌ها و مواضع تیم مذاکره کننده(هسته ای) پخش شود و به هیچ وجه حرف منتقدان غربی و داخلی پخش نشود که ما آن را قبول نداشتیم و هیچوقت زیربار آن هم نرفتیم.» م

باید سئوال کرد؛ که دولت اعتدال چه منافع نامشروع و یا چه ترسی از ملت و کدخدا دارد که حاضر نیست نظرات منتقدان برجام و بد عهدی های آمریکائها از صدا و سیمای کشورمان پخش شود؟ آیا حق این ملت است، که از بدعهدی و نقض برجام توسط آمریکا بی خبر بماند؟ چرا جریان زر و زور و تزویر ذلت و حراج نمودن مملکت را از صاحبان اصلی کشور پنهان می کنند؟! به نظر می رسد که دولت لیبرال و غربگرای جناب روحانی، اجازه کنار زدن پرده بدعهدی آمریکا را به هیچکس نخواهند داد و لذا امام خامنه ای خود رأساً به افشاء توطئه پیچیده و خطرناک برجام 2 و 3و 4 پرداخته اند تا ملت همانند 8 دی 88 به موقع و با هوشیاری تمام به تکلیف انقلابی خود عمل نماید.

گفته شده؛ یکی از چهره های برجسته شیعیان در کشورهای منطقه پس توافق وین پیغامی با این مضمون به ایران ارسال کرده بود که: "صنعت هسته ای خودتان را به وعده ی چند میلیارد فروختید، قیمت ما چند میلیارد است"!

والسلام



لیست کل یادداشت های این وبلاگ