سفارش تبلیغ
صبا ویژن
ای آن که عارفان را با رازگویی طولانی اش، مأنوس ساخت و بر خائفان، لباس دوستی خود پوشاند ! [امام سجّاد علیه السلام]
 
چهارشنبه 95 فروردین 11 , ساعت 5:1 عصر

به نام خدا و برای خدا

چند روز قبل در صفحه توئیتی جناب هاشمی رفسنجانی در یک هماهنگی کامل با شیطان بزرگ و در مخالفت با آزمایش موشکی سپاه; پاسداران نوشته بود "دنیای آینده، جهان گفت وگوست نه موشکها" که حضرت آیت الله امام خامنه ای در زاد روز میلاد پرسرور و خجسته حضرت فاطمه زهرا(س) در مورخ 11 فروردین 95 پاسخ این گفتار نانجیبانه را داده و فرمودند: « اینکه بگویند فردای دنیا، فردای مذاکره است، دنیای موشک نیست، این اگر از روی ناآگاهی گفته شود که ناآگاهی است؛ اما اگر از روی آگاهی باشد خیانت است ... دشمنان مدام در حال تقویت توان نظامی و موشکی خود هستند در این شرایط چطور می گوییم روزگار موشک گذشته است؟» رهبری معظم انقلاباین حرفها را شبیه حرفهای برخی اعضای دولت موقت دانستند که اوایل انقلاب می‌گفتند جنگنده های اف – 14 را که خریده‌ایم به امریکا پس بدهیم، به دردمان نمی‌خورد!در آن موقع ایستادگی و افشاگری کردیم و چندی بعد که صدام به ایران حمله کرد معلوم شد چقدر به این ابزارهای دفاعی نیاز داریم.»

هاشمی رفسنجانی برای ماندن در قدرت، از هیچ اقدامی، چه مشروع و چه نامشروع فروگذار نمی کند و اگر نیاز باشد یک روز دختران بد حجاب و اپوزیسیون نظام را که مخالف ایشان بودند، در نماز جمعه به باد انتقاد شدید بگیرد و سخن از کار در اردوگاهای اجباری بگوید و روز دیگر حامی قشر مرفه سرمایه دار، دختران بدحجاب، اپوزیسیون نظام، ضد انقلاب و اصلاح طلبان آمریکائی-اسرائیلی بشود و آنگاه استراتژی براندازانه آنان را علیه نظام اسلامی تعریف و تدوین می نماید!

چرا هاشمی رفسنجانی اینقدر سقوط کرده و اینقدر این استوانه پوسیده و کرم خورده شده که افزایش قدرت دفاعی کشور را برنمی تابد؟! و اهداف براندازانه دشمنان انقلاب اسلامی و در رأس آن شیطان بزرگ از زبان و قلم ایشان جاری می شود؟! و لذا عمارهای امام خامنه ای تکلیف بسیار سنگینی برای محافظت از انقلاب در برابرن انقلابیون پشیمان دارند، زیرا این جریان مرموز، منحرف و ستون پنجم دشمن، بدنبال استحاله انقلاب و گرفتن روح انقلابیگری از نظام اسلامی هستند.

البته خیانتهای هاشمی رفسنجانی را نباید به همین چند سال قبل و فتنه 88 خلاصه کرد، بلکه باید از خیانتهای مختلفی که در خاندان هاشمی روی داده و هنوز رسانه ای نشده، سخن گفت؛ از خیانتی گفت که وقتی آمریکا در سال 67 هواپیمای مسافربری ایران را در آسمان مورد هدف قرار داد، جناب رفسنجانی فوراً در صفحه تلوزیون حاضر شد و اعلام کرد که پیام آمریکائیها را دریافت نمودیم! خیانت را باید در نوشاندن جام زهر به حضرت روح الله دید! خیانت را باید در رمز تقلب در سال 88 و فتنه سنگین آن سال مشاهده کرد! خیانت را باید در مصاحبه همسر ایشان در روز انتخابات ریاست جمهوری در سال 88 دید که از مردم دعوت کرد تا در صورت پیروز نشدن موسوی در کف خیابان علیه نظام اسلامی حاضر شوند! باید از آن خیانتی گفت؛ که وقتی پرونده فرزند متخلف و دزدش(مهدی) در زمان ریاست جمهوریش، که از سوی نیروهای امنیتی به وی داده شد و آن را معدوم کرد، سخن به میان آورد!

گویند: یکی از اراذل و اوباش که به باج گیری معروف بود، در یکی از شهرها با پهلوانی درگیر شد. پهلوان چندتا سیلی آبدار بهش زد و گفت؛ برو گمشو دیگه این طرفها پیدات نشه! یارو که بدجوری کم آورده بود به شهر زادگاه خودش برگشت و روی پشت بام رفت و رو به شهر آن پهلوان کرد و فریاد زد؛ خودت برو گمشو، فلان فلان شده... همسرش یواشکی بهش گفت؛ بسه دیگه! بیا پائین! الان خون راه می اندازی!

والسلام



لیست کل یادداشت های این وبلاگ