سفارش تبلیغ
صبا ویژن
پست ترین دانش، آن است که از زبانت در نگذرد و والاترین دانش، آن است که در اعضا و جوارح پدیدار گردد . [امام علی علیه السلام]
 
پنج شنبه 95 فروردین 12 , ساعت 10:8 عصر

به نام خدا و برای خدا

رهبر معظم انقلاب در واکنش سریع و شدید به سخنان خیانت کارانه و سخیف هاشمی رفسنجانی علیه امنیت ملیلا فرمودند: «اینکه بگویند فردای دنیا، فردای مذاکره است، دنیای موشک نیست، این اگر از روی ناآگاهی گفته شود که ناآگاهی است اما اگر از روی آگاهی باشد، خیانت است!»

هم زمانی شبیخون هاشمی رفسنجانی و شیطان بزرگ به اقتدار موشکی کشور مبنی بر اینکه «دنیای فردا، دنیای گفتمان ها است نه موشک ها» این بار روزنامه شرق هم به مدد رأس فتنه 88 آمد و قدرت موشکی ایران را زیر سئوال برد و نوشت: «نباید برای دیگر کشورهای جامعه جهانی حساسیت‌زا باشیم، گاهی خودمان بر طبل مخالفت جامعه جهانی با خودمان می‌زدیم و سبب شدیم آن قطع‌نامه‌ها علیه ما صادر شود.» و عجیب اینجا است که موضع آمریکا، رژیم صهیونیستی و برخی دول اروپایی با هاشمی رفسنجانی و برخی روزنامه های زنجیره ای در حمله به اقتدار و عظمت دفاعی کشور یکی است!

در این رابطه چند سئوال مطرح است؛ چرا هاشمی رفسنجانی که یک روز جانشین فرماندهی کل قوا و فرماندهی جنگ را بعهده داشته، امروز مخالف اقتدار دفاعی ایران است؟ آیا مخالفت مرموزانه و منافقانه امروز، تنها به صنعت دفاعی و هسته ای کشور ختم می شود و یا بر اساس استراتژی شیطان بزرگ، کاملا با قدرت و تأثیر گذاری نظام اسلامی در عرصه بین المللی مخالف می باشند؟! هاشمی رفسنجانی را ناآگاه بدانیم یا خیانت کار؟ آیا خیانت امروز در امتداد فتنه 88 نیست؟!

اگر بپذیریم که هاشمی رفسنجانی دچار آلزایمر شده، پس می شود او ناآگاه و جاهلهه دانست، که در این صورت حضور این فرد ناآگاه در قدرت و ریاست بر مجمع تشخیص مصلحت، بر خلاف مصلحت کشور، انقلاب و اسلام است و در غیر این صورت خیانت کار بوده و حضورش در مسئولیتهای مهم، خیانت به کشور و دوستداران انقلاب اسلامی محسوب می شود.لازم بذکر است که هاشمی رفسنجانی در سال 1362 در جمع فرماندهان و مسئولان عقیدتی نیروی دریایی ارتش، خبر از خیانت خود و امثال خود خبر داده و گفته بود: «... ما در روحانیت خودمان هم چنین اعتمادی نداریم. روحانیون سرشناس ما هم ممکن است چنین خیانتی بکنند که دیدید از این ها هست، تا چه رسد به اقشار دیگری که از مرکز این انقلاب فاصله دارند.»

با توجه به آنچه گفته شد، بعید به نظر می رسد که هاشمی رفسنجانی با داشتن یک قطار سوابق در 37 سال گذشته، همچون ریاست بر مجلس شورای اسلامی، فرماندهی در جنگ، دو دوره ریاست جمهوری، رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام، ریاست بر مجلس خبرگان رهبری و خود را آیت الله خواندن، از روی جهالت و ناآگاهی سخنی گفته باشد، لذا اگر نوشته ها و سخنان ایشان را تکمیل کننده پازل فتنه 88 بدانیم، پس قطعا در حال خیانت به انقلاب اسلامی است و ملت بصیر و انقلابی ایران، باید پس از سخنان صریح و راهگشای رهبر معظم انقلاب در صحنه حاضر شده و 9 دی دیگری را در مقابل فتنه اکبر بیافرینند تا منتظری ثانی توسط ملت از مسئولیتهای مهم کشوری عزل و دادگاه قضائی جهت محاکمه مردمی هاشمی رفسنجانی برگزار شود و بحول قوه الهیاین کار شدنی است.

والسلام



لیست کل یادداشت های این وبلاگ