سفارش تبلیغ
صبا ویژن
عمل پالایش نیابد، تا آن گاه که دانش درست شود [امام علی علیه السلام]
 
جمعه 95 فروردین 13 , ساعت 10:20 عصر

به نام خدا و برای خدا

انقلاب اسلامی هیچگاه وابسته به افراد و اشخاص نبوده، حتی در سخت ترین شرایط که گروهای تجزیه طلب، منافقین و رژِم بعثی عراق کها جنگ را بر این کشور تحمیل کرد و شهادت عده ی زیادی از یاران امام همانند شهیدان مطهری، رجائی، باهنر، شهید بهشتی و 72 نفر از یارانش باوفای امام را بدنبال داشت، انقلاب اسلامی ثابت استوار به راه خود ادامه داد.

امروز انقلاب اسلامی به جایگاهی از اقتدار و عظمت دست یافته که معادلات پیچیده منطقه و جهان جز با نظر جمهوری اسلامی لاینحل می ماند و لذا جریان ناب انقلابی با بصیرت و شجاعت باید در راستای دفاع همه جانبه از نظام اسلامی هزینه پرداخت نمایند و اجازه ندهند عده ای از انقلابیون پشیمان، انقلاب اسلامی را برای خاندان اشرافی و فاسد خود هزینه نمایند.

امام خمینی تکلیف جریان انقلابی را سالهای قبل معین و فرمودند: «ما با خواست خدا، دست تجاوز و ستم همه ستمگران را در کشورهای اسلامی می‌شکنیم و با صدور انقلابمان که در حقیقت صدور اسلام راستین و بیان احکام محمدی -صلی الله علیه و اله- است، به سیطره و سلطه و ظلم جهان‌خواران خاتمه می‌ دهیم و به یاری خدا، راه را برای ظهور منجی مصلح کل و امامت مطلق حق، امام زمان ـارواحنا فداه ـ هموار می ‌کنیم.» (صحیفه امام ج 16، ص345)خ

در دهه چهارم انقلاب باید به شکل گیری جریانهای درون انقلاب توجه ویژه نمائیم تا در آشفته بازار جنگ بین حق و باطل راه اصلی انقلاب اسلامی گم نشود، زیرا جریانی که قوه مجریه و برخی از مناصب مهم کشور را تصاحب کرده، با دارا بودن سوابق انقلابی، هیچ اعتقادی به تداوم انقلاب اسلامی با معیارهای ترسیمی امام راحل، یعنی اسلام ناب محمدی(ص) ندارند و بدنبال سکولاریزه کردن انقلاب اسلامی بر اساس معیارهای شیطان بزرگ هستند. این جریان منافقانه اسلام رحمانی را در برابر اسلام ناب محمدی مطرح و کربلا را محل مذاکرهمعرفی می کند و در جای دیگر می گوید: "دنیای فردا، دنیای گفتمان ها است نه موشک ها". لذا جریان ناب انقلابی باید از خط ترسیمی امام و رهبر معظم انقلاب، در برابر جریان غیرانقلابی به دفاع برخیزد و عمارگونه به بصیرت افزایی دامنه بزرگ و وسیع نیروهای مؤمن به اسلام و انقلاب بپردازد.

جریان انقلابی باید بداند؛ اگر برای انقلاب هزینه ندهند و به موقع تصمیم نگیرند و به تکلیف انقلابی خود عمل ننمایند و همچنان، پس از سخنان راهگشای رهبر عزیزمان، تنها به تفسیر و تحلیل آن بپردازند، قطعاً روزهای سختی بر انقلاب و انقلابیون خواهد گذشت، زیرا جریان غیر انقلابی، مدتها است پروژه خیانت به انقلاب اسلامیرا در دستور کار خود قرار داده و تصمیم گرفته اند؛ که نیروهای مؤمن به اسلام انقلاب را با ابزاری همانند؛ محدویت در اقدام، انزوا و گوشه گیری و کنترل تأثیر گذاری روبرو نمایند.

امام خمینی(ره) در خصوص خیانت یاران انقلاب فرمودند: «من بعد از خدا با مردم خوب و شریف و نجیب پیمان بسته‌ام که واقعیات را در موقع مناسبش با آنها در میان گذارم. تاریخ اسلام پر است از خیانت بزرگانش به اسلام.. از خدا می‌خواهم که به پدر پیر مردم عزیز ایران صبر و تحمل عطا فرماید و او را بخشیده و از این دنیا ببرد تا طعم تلخ خیانت دوستان را بیش از این نچشد.» (صحیفه، ج 21، ص 332)

والسلام



لیست کل یادداشت های این وبلاگ