سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دانش دو گونه است : دانشی که مردم ناگزیر از فراگیری آن هستند و آن رنگ[ ظواهر [اسلام است و دانشی که مردم اجازه دارند آن را واگذارند و آن قدرت خداونداست . [امام علی علیه السلام]
 
دوشنبه 92 دی 9 , ساعت 5:13 عصر

السلام علیک یا رسول الله

"رحلت جانسوز حضرت محمد مصطفی و امام حسن مجتبی تسلیت باد"

در اواخرحکومت عدالت گستر امیرالمومنین علی (ع) ،گروههای غارتگر قاسطین (پیروان معاویه) به مناطقی از حکومت اسلامی ، حملات تروریستی داشته و امنیت را از جامعه اسلامی سلب و موجب ترس و وحشت در آحاد مردم را فراهم کرده بودند و بدنبال محدودیت وسپس براندازی حکومت علوی را داشتند و متآ سفانه درآن مقطع تاریخی، مردم هم از حکومت امیرالمومنین خسته و در حمایت از حاکمیت کوتاهی می نمودند .حضرت در خطبه 25 نهج البلاغه خطاب به مردم کوفه  فرمودند : "خدایا من این مردم را با پند و اندرز مدام خسته کردم و آنها نیز مرا خسته نمودند، آنها از من به ستوه آمده و من از آنها به ستوه آمدم، دل شکسته ام ، به جای آنها افراد بهتری به من مرحمت فرما، و به جای من بدتر از من را بر آنها مسلط کن" . و در بخشی از خطبه 69 نهج البلاغه فرمودند :"اصلاح شما را با تباه ساختن خود جایز نمی دانم". حضرت علی (ع) می دانند که استبداد و خود کامگی منشاء تباهی در جامعه و حکومت اسلامی می شود.

 مقام معظم رهبری با تاسی از مولا و پیشوای مسلمین وقتی متوجه شدند که عده ای بعنوان سران فتنه، با برنامه ریزی قبلی و با"رمز کلمه تقلب "قصد ایجاد تردید در نتیجه انتخابات ریاست جمهوری سال 88 را دارند بفوریت آقای موسوی را فرا خواندند و به ایشان فرمودند: چرا مردم را به کف خیابانها دعوت می کنی؟ موسوی گفت : اگر این کار را نکنم مردم فکر می کنند من به رای آنها خیانت کردم . رهبری فرمودند: اگر این کار بکنید کنترل آن مردم دیگر در دست شما نخواهد بود و موسوی به همراه سران فتنه و با حضور فرزندان یکی از استوانه های انقلاب که با نامه معروف خود، دو روز قبل از برگزاری انتخابات خطاب به مقام معظم رهبری آن را منتشر کرد و آتش فتنه را با آن نامه شعله ور نمودند، و براساس استبداد رای و کامگی آنقدر به تحریک مردم و صدوربیانیه و اطلاعیه پرداختند که در نهایت -"مردم خدا جو" به تعبیر سران فتنه- در روز عاشورای حسینی، علیه امام حسین (ع) و مقدسات و اعتقادات مردم شعار دادند و زمینه دفن سران فتنه و فتنه گران را بدست خود فراهم کردند و در نهایت  مردم غیور کشورمان بعد از هشت ماه صبرانقلابی و بر اساس روشنگریهای مقام معظم رهبری در نهم دیماه سال 88 در سراسر کشور عزیزمان به خیابانها ومیادین آمدند و استکبار جهانی ،ضد انقلاب، بریدگان از نظام اسلامی و سران فتنه را که با رمز "کلمه تقلب" بدنبال براندازی نظام اسلامی بودند ، را نا امید کردند و یکبار دیگر این حرف خمینی کبیر را به اثبات رساندند "که این محرم و صفر است که اسلام را زنده نگه داشته است" و مقام معظم رهبری پس حماسه آفرینی مردم فرمودند :"نهم دی انقلاب را بیمه کرد". فتنه 88 آنقدر پیچیده بود که لازم بود مردم به امام راحلمان و مقام معظم رهبری اثبات نمایند که از مردم مدینه در زمان رسول مکرم اسلام (ص) و از مردم کوفه در زمان امیرالمومنین بهتر هستند و حتی مردم کشورمان ثابت نمودند که از برخی خواص که سکوت را در ایام فتنه برگزیده بودند، دشمنان نظام اسلامی را بهتر می شناسند و از آنها جلوتر هستند و ملت  کشورمان بارها و بارها در صحنه بودن خود را به رخ دشمنان داخلی و خارجی کشیده است، که پیروان حسین ابن علی (ع) زیر بار ذلت نمی روند و شعار مردم در حماسه نهم دی "هیهات من الذله" بود و با این استراتژی انشا الله پرچم انقلاب اسلامی را بدست مهدی موعود(عج) به رهبری امام خامنه ای خواهند رساند.   "السلام علیک یا حسن ابن علی ایها المجتبی یابن رسول الله "



لیست کل یادداشت های این وبلاگ