سفارش تبلیغ
صبا ویژن
پیروزى به دور اندیشى است و دور اندیشى در به کار انداختن رأى و به کار انداختن رأى در نگاهداشتن اسرار . [نهج البلاغه]
 
پنج شنبه 95 اردیبهشت 2 , ساعت 10:21 صبح

به نام خدا و برای خدا

قرآن کریم ضمن تذکر و هشدار نسبت به ایجاد رابطه با یهود و نصارِ می فرماید: وَ لَنْ تَرْضی‏ عَنْکَ الْیَهُودُ وَ لاَ النَّصاری‏ حَتَّی تَتَّبِعَ مِلَّتَهُمْ... هرگزب یهود و نصاری از تو راضی نخواهند شد مگر آنکه پیروی از آیین آنها کنی... (بقره آیه 120)

رئیس جمهور آقای حسن روحانی 17 دی 93 گفت: «ما باید اسلام رحمانی، اسلام معتدل و اعتدالی را به جهان معرفی کنیم. باید در برابر افراط و خشونت ایستادگی کنیم و بگوییم اسلام دین افراط و خشونت نیست بلکه دین مماشات و مداراست

اولین بار که جناب روحانی گفتمان اسلام رحمانی و اعتدالی را مطرح نمود، هیچ کس فکر نمی کرد که تفکر اسلام اعتدالی و اسلام رحمانی در نهایت به اسلام آمریکائی منتهی می شود و این تفکر در فکر ایجاد رابطه با آمریکا و کدخدا دانستن آن است! لذا باید گفت؛ که این تفکر زائیده این بیت شعر سعدی شیرازی است که می گوید:

«آسایش دو گیتی تفسیر این دو حرف است / با دوستان مروت با دشمنان مدارا».

سخنان رئیس جمهور در جلسه هیأت دولت در اول اردیبهشت 95 بار دیگر جلوه ای از اسلام اعتدالی و اسلام آمریکائی را به نمایش گذاشت، آنجا که به حمایت از هنجار شکنان اجتماعی و مقابله کنندگان با اوامر الهی برآمد و با اجرای فریضه امر به معروف و نهی از منکر توسط پلیس مخالفت ورزیده و می گوید: «چنین نیست که هر کس یا نهاد و ارگانی بخواهد با  اقداماتی به دنبال کنترل مردم باشد. آزادی مردم با آیین نامه و سلیقه افراد و برخی دستگاها نمی تواند محدود شود و آزادی مردم به غیر از قانون با هیچ چیز دیگری محدود نمی شود و حتی دولت و قوه قضاییه هم نمی توانند مردم را محدود کنند و فقط قانون میت تواند چارچوب هایی در این زمینه داشته باشد

در اینجا لازم است به رئیس جمهور که متأسفانه خود را حقوقدان هم می داند، متذکر شد، مگر قانون امر به معروف و نهی از منکر که شما بر خلاف قانون اساسی و سوگند خود حاضر به ابلاغ آن به دستگاههای مسئول نشدید، قانون این مملکت نیست؟! مگر فریضه امر به معروف و نهی از منکر از اصول دین ما نیست؟! مگر شما لباس مقدس روحانیت را برای تبلیغ دین اسلام به تن نکرده اید؟! مگر سوره آل عمران آیه 104 را نخوانده ای که خداوند می فرماید: «باید از میان شما جمعی دعوت به نیکی کنند و امر به معروف و نهی از منکر نمایند و آنان ، رستگارنند.» پس چرا با اجراء قانون اسلام به مخالفت برخاسته و جهت رضایت هنجار شکنان اجتماعی و کسب آراء آنان به فرافکنی می پردازید! البته شما را در پایبندی به اعمال دینی و اعتقادی بهتر از جناب رفسنجانی نمی دانیم، زیرا ایشان در خطبه نماز جمعه سال 65 دخترانی که حجابشان را رعایت نکرده بودند، مورد تهدید قرار داده و در سالهایی که شما اسلام رحمانی و اعتدالی را مطرح نمودید، برای کسب رأی آنها، منافقانه از آنان حمایت می نماید!!! (تصویر مقابل)

در پایان این وجیزه مجدداً مصحف الهی را باز می کنیم، آنجا که به دو صفت بارز منافقین در آیه 67 سوره توبه اشاره شده، نگاهی از سر تفکر و تدببر می نماییم که می فرماید: «الْمُنافِقُونَ وَ الْمُنافِقاتُ بَعْضُهُمْ مِنْ بَعْضٍ یَأْمُرُونَ بِالْمُنْکَرِ وَ یَنْهوْنَ عَنِ الْمَعْرُوفِ وَ...» (مردان و زنان منافق مانند یکدیگرند، مردم را امر به زشتی نموده و از عمل پسندیده بازمی دارند و... )

والسلام



لیست کل یادداشت های این وبلاگ