سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بهترینِ یاران، کسی است که تو را به سوی خیر راهنمایی می کند . [امام علی علیه السلام]
 
دوشنبه 93 خرداد 5 , ساعت 1:27 عصر

بنام خدا و برای خدا

از اواخر دهه 60 و آغاز دهه 70 مقام معظم رهبری بحث تهاجم فرهنگی، سپس شبیخون فرهنگی، غارت فرهنگی و ناتوی فرهنگی دشمن را بارها مطرح فرمودند و لیکن موضوع تهاجم نرم دشمن از سوی همه دولتهای نظام اسلامی از دهه 70 تاکنون با سهل انگاری، بی توجهی و شاید با بی بصیرتی نسبت به این موضوع مهم و اساسی مواجه گردیده و هیچ تلاش موثری را از سوی مسؤلین مربوطه شاهد نبودیم و دولت اعتدال هم تاکنون موضوع تهاجم فرهنگی دشمن را با بی خیالی و رها کردن مردم و جوانان و اُنس گرفتن آنان را با ماهواره ها توصیه می کنند.

 رئیس جمهور محترم در مورخ27 اردیبهشت 93 می گویند: « اینکه با ماهواره چه کنیم. اگر خدایی نکرده تلویزیونی بتواند با یک دیش مخفی یا آشکار شبکه دیگری را بگیرد و جوانان آن شبکه را بببیند چگونه ایرانیت و اسلامیت می‌ماند؟! دیدیم که ماهواره آمد و مبارزه در پشت‌بام و بالکن تاثیرگذار نبود و نه ایمان مردم پَر زد و رفت و نه هویت مردم از دست رفت.»ماهواره

آقای روحانی همچنین می گوید:« گویی دوران پیام‌های یک طرفه به سرآمده و کم کم به نقطه‌ای می‌رسیم که جایی برای استبداد پیام نباشد و دیگر دوران رساندن پیام از طریق بلندگوهای یک طرفه، منبرهای یک طرفه، تریبون‌های یک طرفه و سنتی به سرآمده است. امروز هر پیامی که در دنیا بازتاب وسیع‌تری داشته باشد پیام قوی‌تر و تاثیرگذار‌تر است    .     »

برای اطلاع رئیس جمهور محترم در بحث ماهواره باید گفت؛ امروز شبکه های ماهواره ای با هدف قرار دادن سبک زندگی ایرانی- اسلامی و اعتقادات مردم در پی زدودن سنتهای معنوی، توکل، تقوِی، مهدویت، عفت و حیاء در جامعه ای دینی ما می باشند و بخشی از اهداف خود را دراین راستا درنوردیده اند.

آیا درصد بالای آمار طلاق در تهران و کرج و تعدادی از مراکز استانها را نمی دانید!؟ و یا کارشناسان با تدبیر شما ! درصد بالای آمار طلاق را از آثار ساخت مسکن مهر در دولت قبل اعلام کرده اند که این چنین دین مردم و جوانان این کشور برایتان بی اهمیت است!؟ و یا با خُلق و خوی زندگی غربی آثار مخرب ماهواره برای شما عادی شده است!؟

جناب آقای روحانی! چشم خود را بر واقعیتها درون جامعه برای پیروزی در گام بعدی انتخابات نبندید، امروز شبکه های ماهواره ای اقتدار پدران را از خانواده سلب نموده و دیگر پدر محور خانواده محسوب نمی شود!

امروز شبکه های ماهواره ای در کشور ما در تلاشند که بنیان خانواده شکل نگیرد و اگر دختران و پسران دیر ازدواج می کنند و دیر هنگام صاحب فرزند می شوند و یا با تک فرزندی و یا با بی فرزندی خود را سازگار می کنند، از آثار مخرب شبکه های ماهواره ای است، که در نظر شما هیچ آسیبی به دین نمی رسانند!

رهبری معظم انقلاب می فرمایند به داد خانواده برسید و شما با حرفهای ناصواب خود، آب به آسیاب دشمنان می ریزید، آیا کسانی که متن سخنرانی شما را تهیه کرده اند، خوشحالی دشمنان دین و شبکه های ماهواره ای را از این سخنان سهل انگارانه، به شما رسانده اند؟!

جناب آقای روحانی! امام صادق علیه السلام به مفضّل فرمودند:

«أَیْ مُفَضَّلُ قُلْ لِشِیعَتِنَا کُونُوا دُعَاةً إِلَیْنَا بِالْکَفِّ عَنْ مَحَارِمِ اللَّهِ وَ اجْتِنَابِ مَعَاصِیهِ وَ اتِّبَاعِ رِضْوَانِهِ فَإِنَّهُمْ إِذَا کَانُوا کَذَلِکَ کَانَ النَّاسُ إِلَیْنَا مُسَارِعِینَ؛ 

ای مفضّل! به شیعیان ما بگو، مردم را بسوی ما بخوانید به وسیله پرهیز از محرّمات الهی و خودداری از نافرمانی خداوند و دنبال کردن خشنودی خداوند. پس اگر شیعیان چنین بودند، مردم به سوی ما شتاب می گیرند.»

اگر عمل شیعیان تا این حدّ در نظر امام صادق(ع) موثر است، رفتار عالمان شیعه به مراتب تأثیرگذارتر خواهد بود. لذا از جناب آقای دکتر روحانی در عرصه دفاع از دین، انتظاری مضاعف است ، اولین انتظار لباس مقدس روحانیت است که بر تن شماست و این لباس بر شما تکلیف تذکر به عمل دین را یادآوری می نماید و دومین انتظار این است که شما سوگند یاد نموده اید که از دین و اسلام و قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران حفاظت نمائید و حرفهای شما در رابطه با ماهواره و دیگر مسائل فرهنگی با سوگند شما در تناقض است. 

امید واریم که آقای رئیس جمهور در لباس مقدس روحانیت؛ مردم کشورم را به سوی امام صادق و امامان معصوم علیه السلام دعوت نموده و از دعوت جوانان به سوی ماهواره ها پرهیز نمایند و مواظبت باشند که جریان انحرافی و افراطیون درون دولت اعتدال، متن سخنان ناصواب و دشمن شادکن برایشان تحریر نکنند. انشاءالله 

والسلام

 



لیست کل یادداشت های این وبلاگ