سفارش تبلیغ
صبا ویژن
نگاهداری دین، ثمره معرفت اساس حکمت است . [امام علی علیه السلام]
 
سه شنبه 95 اردیبهشت 7 , ساعت 7:54 عصر

به نام خدا و برای خدا

دولت اعتدال که قبل از برجام، وعده لغو تمام تحریمها رابه ملتداده بود و اصرار داشت که با اجراء برجام تحریمها لغو و مشکلات اقتصادی از آب آشامیدنی مردم تا ریزگردها و اشتغال جوانان را حل می کند!، به یکباره سخنان مسئولین آمریکائی همانند آوار بر روی خوشبینان دولت اعتدال فرو ریخت آن زمان که جان کربی گفت؛ "قرار نیست با اجراء برجام ایران پول باران شود" و جان کری هم گفت؛ "نصیب ایران از برجام تنها 3 میلیارد دلار بوده است" و رئیس بانک مرکزی کشورمان هم با گفتن این جمله "که ایران از برجام هیچ نصیبی نبرده است" تمام تزویر و دروغهایی که طی مدت 30 ماه از سوی جناب روحانی، ظریف، صالحی، عراقچی و تخت روانچی گفته شده بود، بر ملا ساخت و لذا ترس و وحشت شکست برجام تمام تار و پود رئیس جمهورمان را فراگرفته که آیا پس از افتضاح برجام، شکست جناب روحانی در انتخابات ریاست جمهوری سال 96 قطعی است؟!ل

اما چرا اعتدالیون، علی رغم بدعهدی مکرر کدخدا(آمریکا) همچمان به پایبندی آمریکا بر عهد و پیمانش خوشبین هستند؟! اما وقتی قسمت هشتم فیلم مستند بعد از خمینی را مشاهده کردم، که هاشمی رفسنجانی یک ماه پس از رسیدن به کرسی ریاست جمهوری در سال 68 با مترجمی آقای جواد ظریف معامله ای همچون برجام را با آمریکائیها داشته که در نهایت بعد از آزادی تمام سربازان و افسران آمریکائی در لبنان، آمریکا برای دومین بار به تعهدات خود عمل ننمود و هاشمی رفسنجانی را در مقابل رهبر معظم انقلاب بخاطر خوشبینی به آمریکا شرمنده کرد! و تیم هاشمی رفسنجانی کاملاً در این معامله شکست را پذیرا شد!

با توجه به آنچه گفته شد آیا قابل قبول است که جناب ظریف که در معامله سال 68 خسارات سنگینی به کشور وارد کرده، مجدداً مسئول مذاکره با آمریکا و توافق هسته ای شود؟! آیا باید بپذیریم که جناب ظریف سوءنیتی در زمان تنظیم برجام نداشته است؟! آیا جناب ظریف از صلاحیت لازم در برجام بخاطر افتضاح سال 68 برخوردار است؟!

وقتی رهبر معظم انقلاب در روز اول سال 95 فرمودند: «وزیر خارجه ما در مواردی به بنده گفت که ما اینجا را نتوانستیم این خط قرمز را حفظ کنیم.» پس چرا مجلس به موضوع وارد نمی شود و برای مردم مشخص نمی کنند که کدام یک از خطوط قرمز ترسیمی7 را رعایت نکرده اند و این خسارت محضی که رهبری فرمودند، میزان آن چقدر است؟! لذا اگر عبور از خطوط قرمز مشخص نگردد پس می شود گفت؛ فردی مثل ظریف که در سال 68 مترجم جلسات محرمانه واسطه آمریکائیها با جناب رفسنجانی بوده، بعید است که مجدداً از همان سوراخ گزیده شود! ممکن است ظریف بخاطر حضور طولانی مدت در آمریکا در تور سرویس سازمان سیا قرار گرفته و در زمین آمریکا و به نفع آنان بازی کرده باشد! لذا وقتی دستاورد برجام به قول رئیس بانک مرکزی هیچ است و برجام پای ایران را به مدت 25 سال بسته است و آقای ظریف بدون رعایت خطوط قرمز در سایر مسائل کشور با جان کری به مذاکره می نشیند و روزانه چندین بار با جان کری تماس می گیرد؛ پس پذیرفتنی نیست که قرار گرفتن ظریف در جلوی پرچم آمریکا و جان کری در برابر پرچم ایران بدون برنامه ریزی قبلی بوده است!!!!!

آیا توطئه ای توسط دولت اعتدال علیه استقلال کشورمان در پسا برجام وجود دارد؟! آیا جناب روحانی بخاطر این افتضاح بزرگ که تاکنون حاضر به پذیرش آن نشده رئیس جمهور 4 ساله است و در سراشیبی سقوط قرار گرفته است؟!

وضعیت جناب روحانی و ظریف در دفاع از برجام، همانند فردی است که نمی پذیرفت فلسطین اشغال شده است: لذا گویند؛ یارو تلفن را برداشت و به فلسطین زنگ زد، شخصی از آن طرف گوشی را برداشت و گفت بفرمائید. یارو پرسید؛ آنجا فلسطین است؟ طرف جواب داد؛ بله بفرمائید!  و یارو گفت؛ خیلی عجیبه! پس چرا شایع کرده‌اند که فلسطین اشغاله؟! الان که داره بوق آزاد می‌زنه!

والسلام



لیست کل یادداشت های این وبلاگ