سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آن که عوض را باور کند ، در بخشش جوانمرد بود . [نهج البلاغه]
 
جمعه 95 اردیبهشت 10 , ساعت 1:22 صبح

به نام خدا و برای خدا

اگر علی لاریجانی تمام قد از برجام دفاع نمی کرد و مانع رسیدگی قانونی برجام توسط نمایندگان مردم طبق اصل 77 قانون اساسی نمیا شد، امروز شاهد خسارت 35 میلیار دلاری نبودیم و با بدعهدی آمریکا، افتضاح بزرگ برجام برای ایران شکل نمی گرفت! اما مسئولان ساده لو و خوشبین به کدخدا(آمریکا) همچون لاریجانی و روحانی با تفکرات لیبرالی خود، خسارت محض را به کشور وارد نمودند. علی آقای لاریجانی که تلاش دارد از مخمصه برجام فرار نماید، در جمع کارگران استان قم دولت را به تبعیت از رهبری دعوت می کند و می گوید: «دولت، سخنان رهبر انقلاب را پایه کار خود قرار دهد و ما نیز در مجلس همین کار را خواهیم کرد.»

علی لاریجانی مثل دوست شفیق خود جناب روحانی، منافقانه اشکالات را به دولت سابق نسبت داده و با فرافکنی تلاش می نماید که شکست برجام را لاپوشانی و ملت را سرگرم امور انحرافی نماید لذا می گوید: «در پی تحریم‌ها و سوءمدیریت‌های گذشته مشکلات زیادی برای کشور پدید آمد و ما درگیر معضلات پیچیده اقتصادی شدیم.»

پس از متهم کردن دولت سابق، اقدامات خود و دولت اعتدال را مفید دانسته و می گوید: «مسئولان در دو سال گذشته تلاش کردندت مسأله تحریم را به سرانجامی برسانند و به نظرم این تلاش موفقیت ‌آمیز بود، البته هرچند طرف مقابل کارهای خلاف زیادی را در کارنامه خود دارد و ما پس از انقلاب بدعهدی‌های زیادی از آمریکا دیدیم اما به هر حال دست ایران بسته نیست و می‌تواند دست به اقداماتی بزند که برای دشمن پرهزینه باشد.»

عجیب است وقتی سیف اعتراف نموده که از برجام چیزی نصیب ایران نشده، چرا آقای لاریجانی اصرار دارد که برجام موفقیت آمیز بوده و بلافاصله از بدعهدی آمریکا و اینکه ایران دستش در مقابله با بدعهدی آمریکا بسته نیست، سخن می گوید! کاش لاریجانی و روحانی می گفتند؛ چه گزینه ای از قبل در مجلس شورای اسلامی در برابر آمریکا بر روی میز قرار داده تا موجب ترس دشمن باشد؟! البته وزیر دفاع آمریکا پاسخ ایشان را در 9 اردیبهشت 95 داد و گفت: «تمام گزینه ها در برابر ایران روی میز است

علی لاریجانی و حسن روحانی که از بدعهدی آمریکا در نزد ملت و رهبر ایران شرمنده هستند و می دانند که شکست برجام گریبان آنها را می گیرد در ادعای نادرست می گوید:ت «مذاکرات هسته‌ای سبب شد که آمریکایی‌ها دیگر بهانه‌ای نداشته باشند و این امر یک موفقیت برای جمهوری اسلامی است که هم فناوری هسته‌ای خود را حفظ کرد و هم بهانه را از دست دشمن گرفت.» اگر این سخن لاریجانی درست باشد، پس چرا آمریکا آزمایش موشکی ایران را بهانه ای برای عدم پایبندی به برجام قرار داده است؟! چرا لاریجانی و روحانی ملت را بی اطلاع و ساده لو فرض می کنند؟!

دفاع لاریجانی و روحانی از برجام و ایستادن مقابل آمریکا همانند آن فردی است که گویند؛ یارو زنگ زده رادیو میگه:از قول ما به اوباما بگید اگر روزی صد تا موشک هم به تهران بزنید ما قدمی به عقب نمی رویم.

مجری رادیو که حسابی به هیجان آمده بود گفت:احسنت چقد شما دلاور هستید! راستی شما از کجا تماس میگیرید؟ یارو گفت: از شیراز!!!

والسلام



لیست کل یادداشت های این وبلاگ