سفارش تبلیغ
صبا ویژن
توانگری خردمند، به حکمتش و عزّت او به قناعتش باشد . [امام علی علیه السلام]
 
شنبه 95 اردیبهشت 11 , ساعت 11:31 عصر

به نام خدا و برای خدا

انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی به پایان رسید و اعتدالیون غربگرا که دولت را در اختیار دارند، تلاش همه جانبه ای را برای تصرفا اکثریت کرسی های مجلس، بعمل آوردند و لذا نتیجه هماهنگ شبکه های ماهواره ای و مجازی دشمنان انقلاب اسلامی و کمک همه جانبه دولت اعتدال و پولهای بیت المالی که قبلاً از سوی جریان زر و زور و تزویر به یغما رفته بود، همه در جبهه ای واحد، با دروغ سازی پروپاگاندای، تنها موفق به کسب 121 کرسی مجلس شورای اسلامی شدند، که این نتیجه کام غربگرایان و کدخدا(آمریکا) محوران را شیرین نکرد و ملت انقلابی ایران و دوستداران انقلاب را در جهان شادمان نمود و بحمدلله جریان اعتدالیون و اصلاح طلبان در سازماندهی مجلسی همانند مجلس ضدانقلابی ششم ناامید گردیدند.

اگر بخواهیم اصلاح طلبان و اعتدالیون مجلس دهم را آنالیز نمائیم باید گفت؛ که عیار اصلاح طلبان مجلس دهم به جریان انقلابی بسیار نزدیک است، زیرا وقتی اصلاح طلبان مجلس ششم را مورد بررسی قرار می دهیم کسی را در مجلس دهم نمی یابیم که بدنبال براندازی نظام اسلامی همانند براندازان مجلس ششم؛ محمدرضا خاتمی ، بهزاد نبوی، شیرزاد، مجید انصاری، محسن میردامادی، فاطمه حقیقت جو، علی تاجرنیا، راکعیا و ... باشد ولذا برخی از نمایندگان مجلس دهم که مهر اصلاح طلبی بر پیشانی آنان زده شده، هیچگونه سابقه و حتی جلسه ای در جبهه اصلاحات نداشته اند و هیچ حرکت غیرانقلابی از آنان دیده نشده است.

برای نمونه به مناظره ای که اینجانب با دو نفر از فعالان و مسئولین حزب منحله مشارکت استان مرکزی در خبرگزاری جمهوری اسلامی داشتم، می شود اشاره کرد، که مسئول آن حزب منحله می گفت؛ وقتی شورای نگهبان افراد شاخص ما را رد صلاحیت نموده ما ناچاراً به سراغ این افراد رفته و آنان را اصلاح طلب معرفی کرده ایم! که حقیر به او یادآور شدم که چرا کاندیداهای اصلاح طلب خود را در آستانه انتخابات مرحله دوم تضعیف می کنید؟! ولذا باید گفت؛ که مجلس دهم با بدنه ای بسیار نزدیک به جریان انقلاب اسلامی تشکیل خواهد شد و جریانهای معاند، اپوزیسیون، دولت اعتدال، فتنه گران سال 78 و 88 به همراهی جبهه استکبار جهانی برای تغییر گفتمان انقلاب اسلامی از طریق مجلس شورای اسلامی دهم ناکام گردیدند.

سخن را با کلامی از آیت الله بهجت، آن مرد الهی به پایان می برم که فرمودند: «باید بدانیم "شر" چیست و "اهل شر" کیست تا از آن فرار کنیم، و "خیر" چیست و "اهل خیر" کیست تا به سوی او روی آوریم. باید اهل انتخاب، در پیاده کردن کلیات در جزئیات، روشن و با احتیاط باشند؛ رضای خدای بزرگ را مقدم بر رضای غیر نمایند؛ جستجو از عقلا و متدینین که اصلح باشند، کنند؛ در روشنی توقف نکنند و در تاریکی حرکت نکنند.»

والسلام



لیست کل یادداشت های این وبلاگ