سفارش تبلیغ
صبا ویژن
اندوه خوردن نیم کهنسال شدن است . [نهج البلاغه]
 
سه شنبه 95 اردیبهشت 14 , ساعت 8:16 صبح

به نام خدا و برای خدا

اکبر هاشمی رفسنجانی در 13 اردیبهشت 95 در مراسم رونمایی از کتاب زندگی و زمانه خود، سخنان جالب و حیرت انگیزی بر زبان جاری کرد!ا و این در حالی است، که جناب هاشمی رفسنجانی در سال 88 خود و خاندانش با تمام قوا برای زمین گیر کردن انقلاب اسلامی، فــتنــه اکــبـــر 88 را سازمان دهی کرده و عده ای از مردم را به اسم تقلب در انتخابات، به کف خیابانهای تهران کشیده بودند و حالا در ادعایی مسخره و از روی تکبر، خود را ناجی انقلاب خوانده و می گوید: «در دوره احمدی نژاد به ویژه پس از سال 88 انقلاب داشت منحرف می‌شد و به سمت اختناق می‌رفت، من موفق شدم در بدترین شرایط تا حدودی این وضع را عوض کنم و مردم با همان مردانگی که انقلاب کردند سال 92 هم پیروز شدند ... اکنون دیگر می‌توانم راحت بمیرم زیرا مردم تصمیماتشان را خودشان می‌گیرند و در این نزدیکی پایان عمر که راه انقلاب را مسدود کرده بودند آن را باز کردم.»

جریان زر و زور و تزویر، یا خاطره می گوید و یا ادعایی مطرح می کند که برای آن سندی ندارد و لذا خاطره گویی و ادعاهای بی سند، از ویژگیهای جریان نفاق است! کدام عاقلی می پذیرد؛ فردی که 2 روز قبل از انتخابات ریاست جمهوری سال 88 با نامه بی ادبانه خود رهبری نظام را تهدیده می نماید، که اگر نظراتم پذیرفته نشود، دود آتش کشور را فرا خواهد گرفت! امروز ادعای نجات کشور را داشته باشد؟! (البته افرادی که دچار آلزایمر شده باشند، چنین ادعاهایی از آنان بعید نخواهد بود!!!)

جل الخالق! اگر سخنان هاشمی رفسنجانی را باور نمائیم! باید امام خمینی را به دادگاهی آورده و بخاطر عزل آقای منتظری محاکمه نمائیم، زیرا امام با عزل به موقع منتظری، اجازه نداد تا منتظری کشور و انقلاب را پس از امام بدست لیبرالها و از آنجا بدست منافقین بسپارد! و لذا مقابله با اقدام امام، بر اساس افکاری که دچار آلزایمر شده و به خاطره گویی و ادعاهای نادرست می پردازد، یعنی نجات انقلاب اسلامی!!!!!

عجیب است، همسر ایشان، که بهترین فرزندان ایران را در نبود حاج آقا تربیت کرده! و آنان را انسانهایی وارسته!، با تقوا! و دره خط اصیل انقلاب اسلامی! به جامعه تحویل داده!، یک روز قبل از فتنه سال 88 (روز برگزاری انتخابات) در هنگام انداختن رأی خود به صندوق، در جلوی دوربین خبرنگاران از مردم می خواهد، در صورتی که موسوی در روز شنبه برنده انتخابات نباشد، باید به کف خیابانها بیایند! و لذا جریان زر و زور و تزویر، اسم این عمل ضد اسلامی و ضد انقلابی را نجات انقلاب می گذارد و بر آن فخر می فروشد!!!

به نظرم بهترین سخن، در وصف حال جناب آقای هاشمی رفسنجانی که آمادگی خود را برای مردن به عزائیل اعلام نموده، دو بیت شعر از آیت الله مجتهدی است، که فرمودند:

آنچه ازسر گذشت؛ شد سرگذشت!!! / حیف بی دقت گذشت؛ اما گذشت!!!

تاکه خواستیم یک دو روزی فکرکنیم !!! / بردرخانه نوشتند؛ درگـــذشـت..‌.!!!

والسلام



لیست کل یادداشت های این وبلاگ