سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هرکه دوستدار دیدار خداوند سبحان شود، دنیا را فراموش می کند . [امام علی علیه السلام]
 
سه شنبه 95 اردیبهشت 14 , ساعت 3:34 عصر

به نام خدا و برای خدا

ادعا داشتند؛ با مذاکره مشکل آب آشامیدنی مردم، بانکها، ریزگردها، اشتغال و ... را حل می کنند، اما پس از اجرائی شدن برجام،خ جریان اعتدال غربگرا به رهبری جناب روحانی و دستیارانش، تلاش کرده تا خواسته های مردم را از مسیر اصلی برجام منحرف نمایند، لذا رئیس جمهور روزانه از معجزات متعدد برجام سخن می راند و می گوید: «بعد از 23 ماه تلاش و مذاکره‌ِ پیگیر توسط فرزندان انقلابی و دیپلمات‌های قهرمان، به نقطه‌ای رسیدیم که توانستیم سایه شوم جنگ را از سر مردم برداریم و امنیت واقعی را به این کشور بازگرداندیم.»

نوبخت سخنگوی دولت می گوید: «در مورد موضع گیری برخی افراد نسبت به موضوع برجام باید گفت که از برجام به اندازه برجام توقع داشته باشیم.»

از همه مهمتر مجید انصاری از فعالان فتنه 88 است! که با ترس و وحشت خبر ازحمله به کشورمان را از قول یکی از بردگان صهیونیست می دهد و می گوید: « اگر برجام نبود وضعیت امروز ایران چگونه می‌شد. رئیس جمهور فرانسه در دیداری که با آقای روحانی داشته است رسماً گفته که قرار بوده است به ایران حمله نظامی انجام شود و این حمله قطعی شده بوده و تنها در زمان اجرای آن اختلاف نظر وجود داشت که انتخابات سال 92 در ایران و مذاکرات هسته‌ای، سایه جنگ را از سر ایران برداشت.»ر

وقتی سخنان غیور مردان! دولت اعتدال را کنار هم می گذاریم به این نتیجه خواهیم رسید، که برجام و قطعنامه 2231 را که از سوی سازمان سیا و موساد تنظیم گردیده صرفاً برای دور کردن سایه جنگ از کشورمان امضاء کرده ایم و لذا به ملت ایران منت نهاده نباید مردم انتظار عملی وعده های رئیس جمهور راستگویمان! را داشته باشند!

پیام آوران ذلت دولت اعتدال، آنچنان بزدل سیاسی-نظامی هستند، که با مذاکرات ذلیلانه خود سایه انواع تهدیدات آمریکا را بر کشورمان مستولی نمودند. آمریکائیها این روزها خواسته های عجیب و غریبی مطرح می کنند! از کنار زدن سردار سلیمانی از معادلات نظامی سوریه و عراق تا محدویت موشکی و مانور نظامی در خلیج فارس و حقوق بشر و ... رار طلب می کنند! و دولت اعتدال هم از ترس کدخدا(آمریکا) جرأت پاسخگویی به یاوه سرایان آمریکائی را ندارد، لذا چاره کار این است که کشتی بان انقلاب اسلامی وارد معرکه شوند و به دهان شیطان بزرگ بکوبند. رهبر معظم انقلاب در دیدار خود با معلمان کشور فرمودند: «وقتی مقابل دشمن از نشان دادن قدرت بترسیم، دشمن پررو می شود، می‌گویند ایران در خلیج فارس رزمایش نداشته باشد؛ چه غلط‌ها. از آن طرف دنیا می‌آید رزمایش برگزار می‌کند، خب بروید همان خلیج خوک‌ها اینجا چه می‌کنید؟ خلیج فارس خانه ماست، جای حضور ملت ایران است. این‌طور باید با قدرت‌های زیاده‌خواه مواجه شد.»ا

عدم راستگویی دولت اعتدال در موضوع برجام، دزدی باورهای مردم است، که گویند؛ روزی دزدی در راهی بسته ای یافت که در آن چیز گرانبهایی بود و دعایی نیز پیوست آن بود. آن شخص بسته را به صاحبش بازگرداند. به دزد گفتند: چرا این همه مال را از دست دادی؟

دزد گفت: صاحب مال عقیده داشت که این دعا، مال او را حفظ می کند و من دزد مال او هستم، نه دزد دین! اگر آن را پس نمی دادم و عقیده صاحب آن مال خللی می یافت، آن وقت من، دزد باورهای او نیز بودم و این کار دور از انصاف است.

والسلام



لیست کل یادداشت های این وبلاگ