سفارش تبلیغ
صبا ویژن
اگر در کسى خصلتى شگفت دیدید ، همانند آن را انتظار برید چه طبیعت او وى را بر انگیزاند دیگر بار ، بر کردن چنان کار . [نهج البلاغه]
 
پنج شنبه 95 اردیبهشت 16 , ساعت 10:52 صبح

به نام خدا و برای خدا

آقای حسن روحانی 15 اردیبهشت 95 گفت: «ما انقلاب اسلامی داریم و ما در پی اسلام انقلابی نیستیم.»ع

اظهارات ناشیانه رییس جمهور بار دیگر خبرساز شد و حاج حسن ناتوان در حل مشکلات کشور، بار دیگر نوک حمله فریب خود را به قلب اسلام انقلابی روانه کرد تا سرسپردگی خود به تفکر لیبرالیستی را در نزد کدخدا(آمریکا) اثبات نماید! البته طرح اسلام انقلابی، گفتمان دیگری از اسلام رحمانی است، که رهبری بر دهان گوینده آن کوبیدند!

البته نیروهای مؤمن به اسلام و انقلاب با بصیرت انقلابی، صاحب این تفکر غیر انقلابی و مجذوب لیبرالیسم را بخوبی می شناسند و از عمق دوستی و نشستهای محرمانه ایشان با دشمنان اسلام انقلابی کاملاً مطلعند.

 مگر می شود پذیرفت کسی که در دوران دفاع مقدس مسئولیت مهم پدافند هوایی را بعهده داشته باشد، اما مدام در مخالفت با ادامه جنگ اقدام نماید؟! اگر برگزاری جلسه محرمانه حسن روحانی در دوران دفاع مقدس با برخی مقامات رژیم صهیونیستی برای مقابله با تفکر اسلام انقلابی امام خمینی درست باشد، باید در خصوص ادامه ریاست جمهوری ایشان تصمیم گرفته شود!

وقتی آقای حسن روحانی کربلا را محل مذاکره و صلح امام حسن را یگانه راه برون رفت ایران از وضعیت فعلی می داند! آیا این تفکر آلوده می تواند مبلغ اسلام انقلابی باشد؟! مگر حسن روحانی سید حسن نصرالله است که در مقابل اسلام آمریکائی بایستد؟! آیا کسی که تمام تخم مرغهای خود را در سبد مذاکرات هسته ای چیده و امروز بخاطر بدعهدی آمریکا در گل و لای برجام تا زیر گردن فرو رفته! می تواند مدافع اسلام انقلابی و اسلام ناب محمدی صلی الله علیه و آله و سلم باشد؟!ع

هر چند، آقای روحانی مدال شجاعت در پایان جنگ دریافت نموده لکن ایشان هیچگاه مرد حضور در خطوط مقدم نبرد جبهه ها نبوده و لذا امروز نباید از ایشان انتظار داشته باشیم که از حریم اسلام انقلابی عاشورای حسینی دفاع نماید!

وضعیت آقای روحانی در برجام همانند سران فتنه شده، که در جلسات محدود می گفتند؛ که امکان تقلب در انتخابات سال 88 وجود نداشته اما در پیشگاه ملت حاضر به اعتراف نبودند لذا جناب روحانی هم می داند که در برجام شکست خورده، اما جرأت اعلام آن را در نزد ملت ندارد و برای فرار از شکست مفتضحانه برجام مجبور است همانند خلف ناصلح خود یعنی محمد خاتمی هر روز معرکه و بحرانی را با هدایت جریان انحرافی دولت علیه اسلام انقلابی کلید بزند، تا اذهان مردم را از خواسته های اصلی منحرف نماید! و این است هنر جریان نفاق!!!

شاید این راهکار باعث خرسندی آقای روحانی شود، که مردم طی یک راهپیمائی سراسری به دولت اعتدال اعلام نمایند که ما از برجام هیچ توقع توقعی نداریم و انتظار خدمت هم از دولت نخواهیم داشت، ولذا مملکت را در این پیچ مهم و حساس تاریخی دچار دوقطبی و بحران ننمائید و شر مرسانید!

والسلام



لیست کل یادداشت های این وبلاگ