سفارش تبلیغ
صبا ویژن
با خرد است که آدمیان به ستیغ دانش می رسند . [امام علی علیه السلام]
 
جمعه 95 اردیبهشت 17 , ساعت 4:20 عصر

به نام خدا و برای خدا

چرا افرادی که چندین بار به شبکه های مختلف تلوزیونی آمدند و از رجام تمام قد دفاع کردند، دیگر به مناظره نمی آیند؟ چرا به غیر ازح مشتی مواجب بگیر دولتی، کس دیگری حاضر نیست از برجام دفاع کند؟ چرا اساتید دانشگاه پس از درخواست عاجزانه رئیس جمهور از روز اول حاضر نشدند آبروی خود را فدای توافقات هسته ای حسن روحانی بگذارند؟! اگر برجام آفتاب تابان است چرا این آفتاب نوری ندارد و تهدیدات شیطان بزرگ را علیه کشورمان افزایش داد؟!

اخیراً پیروز مجتهد زاده کارشناس مسائل سیاست خارجی کشورمان که تا همین اواخر از برجام دفاع می کردند زبان به اعتراض گشوده و گفت: «من خودم جزو افرادی بودم که زحمت کشیدم و از جان خود مایه گذاشتم تا از اصل مذاکرات دفاع کنم و آبروی خود را به خاطر دفاع از برجام به خطر انداختم اما حالا من همان انسان هستم و می گویم، که همه آن دفاعیات و همه آن حمایت های من بیهوده بوده است. چراکه الان حاصل کار را می بینم که جز یک مشت نمایش های عوام فریبانه، چیزی به دست نیامده است

آقای مجتهد زاده در ادامه می گوید: «آقای ظریف در سوریه اعلام کرد که با جان کری وزیر امور خارجه آمریکا به تفاهم های گسترده ای دست یافته است، بدون اینکه حد و حدود این تفاهم گسترده روشن باشد. پس چه شد این تفاهم گسترده؟ اینکه امروز اموال ایران به غارت می رود حاصل آن تفاهم گسترده شماست؟»ع

با اینکه هزینه بسیار سنگینی برای توافق هسته ای با آمریکا پرداخت نموده ایم، لکن ملت شریف ایران اولاً شاهد تدبیر و مدیریت بی نظیر رهبر معظم انقلاب اسلامی در پرونده برجام بودند و ثانیاً شیطان بزرگ را با اصرار فراوان جریان لیبرال غربگرای دولت اعتدال بار دیگر در بوته آزمایش قرار دادند و لذا حق آن است که ملت غیور ایران یقه مقصرین افتضاح برجام را رها نکرده و خسارت سنگین مادی و معنوی را که بر تأسیسات هسته ای و استقلال کشورمان وارد گردیده، باز ستانند.

وضعیت دولت اعتدال در برجام همانند آن فرد است که خروس ملا را دزدیده بود، گویند: یک روز شخصی خروس ملا را دزدید و در کیسه اش گذاشت. ملا که دزد را دیده بود، به تعقیب او پرداخت و یقه اش را گرفت و گفت: خروسم را بده! دزد گفت: من خروس ترا ندیده ام! ملا دفعتا دم خروس را دید که از کیسه بیرون زده بود! به دزد گفت: درست است که تو راست می گویی ولی این دم خروس که از کیسه بیرون آمده است، چیز دیگری می گوید!!!!!

والسلام



لیست کل یادداشت های این وبلاگ