سفارش تبلیغ
صبا ویژن
پرخوری مایه دوری از خداوند است که به سرپیچی کردنها نیرو می بخشد؛ پس شکمهایتان را پر نکنید که نورحکمت در سینه هایتان خاموش می شود [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
 
شنبه 95 اردیبهشت 18 , ساعت 3:21 صبح

به نام خدا و برای خدا

پس از تذکر رهبر معظم انقلاب در خصوص استحاله فرهنگی دشمن از طریق آموزش زبان انگلیسی، به یک باره رئیس جمهور برآشفت و تکلیفه روباه پیر بر دوشش سنگینی کرد و در جمع معلمان کشور با مثالی که موجب تمسخر نخبگان سیاسی-فرهنگی جهان و کشور شد، ادعا کرد که پیشرفت کشور هندوستان که چند ده سال، تحت سیطره استعمار پیر انگلیس بوده، "بخاطر آشنائی مردم هند با آموزش زبان انگلیسی بوده است!" جالب اینجا است که حاج حسن روحانی که به شدت شیفته فرهنگ غرب است، اصلاً نمی تواند انگلیسی سخن بگوید و عجیب این است که ادعا می کند،مقطع کارشناسی ارشد و دکتری را در انگلستان تحصیل کرده و حقوقدان است و رساله دکتری خود را هم به زبان انگلیس نوشته!، اما چرا به انگلیسی نمی تواند سخن بگوید؟!

بحث حقیر مربوط به دانستن یا ندانستن زبان انگلیسی توسط رئیس جمهور نیست، سخن این است که چرا آقای روحانی طی مدت نزدیک به سه سال که از ریاست جمهوریش می گذرد، احساس تکلیف انگلیسی به ایشان غلبه نکرده و تنها پس از سخنان امام خامنه ای پریشان حال شد و به دفاع از فرهنگ و زبان انگلیسی پرداخت؟! پاسخ این است، که جناب روحانی طی این مدت آنقدر کشور و خود را سرگرم بازی برد-برد نمود تا کدخدا همه چیز را بُرد!!! و لذا حالا که بازی را به دروغ سه بر دو برده و فرصت یافته، پس باید به مشکلات اصلی کشور! (تکلیف انگلیسی) بپردازد تا هم کدخدا را راضی کند و هم مردم را سرگرم نماید!غ

به نظر می رسد که کله جریان زر و زور و تزویر در خمره برجام گیر افتاده و قیل و قالی به پا کرده، تا وحدت جامعه را شکسته و فضای دوقطبی بر کشور حاکم نماید! و وقتی رهبر عزیز انقلاب برجام و اعتماد کنندگان به کدخدا(آمریکا) را بخوبی مدیریت نمودند و تمام مسیر سؤاستفاده و بهانه را بر روی ناتوانان دولت اعتدال بستند، لذا این جریان برای تداوم قدرت خود، اینگونه چاره اندیشی نموده، که تنها با ایستادن در مقابل نظرات رهبری نظام است که می شود وحدت جامعه را گسست و مردم را سرگرم مناقشه و دعواهای بی حاصل نمود و در نهایت با این دست آویز، استراتژی فشار از بیرون و چانه زنی در داخل را برای تحقق برجامهای 2و3و4 را کلید زد تا زمینه نفوذ آمریکا را مهیا نماید!

در پیچ بزرگ تاریخی، همانگونه که اوضاع عراق، یمن، سوریه و لیبی پیچیده است، جریان زر و زور و تزویر تلاش دارد تا برای رسیدن به اهداف خود، اوضاع داخلی کشور را به سمت دو قطبی شدن پیش ببرد، زیرا با شکست در برجام هیچ امیدی برای ریاست جمهوری 4 ساله دوم حسن روحانی وجود ندارد. لذا لیبرالیسم غربی که قصد حاکم نمودن شیطان بزرگ را بر این مملکت دارد، بارها با حماسه سازی، ملت ایران شکست نصیبشان گردیده است. پس رئیس جمهور احساس تکلیف انگلیسی نکند و به راه انقلاب اسلامی باز گردد، تا سرنوشتی همانند بنی صدر و محمد خاتمی نصیبش نگردد.

السلاوم 



لیست کل یادداشت های این وبلاگ