سفارش تبلیغ
صبا ویژن
برادرت را با نیکویى بدو سرزنش کن ، و گزند وى را به بخشش بدو به وى بازگردان . [نهج البلاغه]
 
شنبه 95 اردیبهشت 18 , ساعت 11:6 عصر

به نام خدا و برای خدا

بار دیگر دلیر مردان سپاه اسلام در شهر خان طومان استان حلب سوریه در پاسداری از حرم آل الله حماسه آفریدند و جمعیت از آن دلیر مردان آسمانی شدند و لذا وبلاگ وزنه سیاسی شهادت جمعی از دلاور مردان سپاه کربلای استان مازندران و تعدادی از رزمندگان حزب الله لبنان و لشکر فاطمیون افغانستان، که در مصاف با خون آشامان نوادگان ابوسفیان، عاشقانه به سوی خدا پر کشیدند را به پیشگاه حضرت ولی الله العظم امام عصر(عج) و رهبر عظیم الشأن انقلاب و خاندان معظم آن مهاجران شهید تبریک و تسلیت عرض می نمایم.

رهبر معظم انقلاب در مقطعی که با خاندان تعدادی از شهداء مدافع حرم دیدار داشتند به آنان فرمودند: «حقیقتاً هم شهدای شما، هم خانواده ها، پدران، مادران و فرزندان آنان، حق بزرگی بر گردن همه ی ملت ایران دارند. این شهدا امتیازاتی دارند؛ یکی این است که اینها از حریم اهل بیت در عراق و سوریه دفاع کردند و در این راه به شهادت رسیدند...

امتیاز دوم این شهدای شما این است که اینها رفتند با دشمنی مبارزه کردند که اگر اینها مبارزه نمی کردند، این دشمن مین آمد داخل کشور... اگر جلویش گرفته نمیشد، ما باید اینجا در کرمانشاه و همدان و بقیه ی استانها  با اینها می جنگیدیم و جلوی اینها را می گرفتیم، در واقع این شهدای عزیز ما جان خودشان را در راه دفاع از کشور، ملت، دین، انقلاب اسلامی فدا کردند.

امتیاز سوم هم این است که اینها در غربت به شهادت رسیدند. این هم یک امتیاز بزرگی است. این هم پیش خدای متعال فراموش نمی شود.»

در این ایام، عده ای سر به آستان دوست نهاده و برای دفاع از حریم اهل بیت و امنیت کشورمان، هزاران کیلومتر دورتر از مرزهایمان با سپاهیان ابوسفیان، معاویه و یزید، که به نیابت از شیطان بزرگ و رژیم صهیونیستی آمده اند، به مبارزه برحاسته و برخی به شهادت می رسند، ولیکن در عجبمک که آقایان علی لاریجان و محمدرضا عارف هر روز معرکه ای بر پا می کنند و با گسیل نمایندگان مجلس دهم، بدنبال تصاحب ریاست مجلس شورای اسلامی هستند؟! امروز، فدائیان سپاه اسلام و حزب الله لبنان و حزب الله سوریه از جان خود می گذرند و شهادت را قهرمانانه و مظلومانه در آغوش می گیرند، اما در عجبم حاج حسن روحانی که از زندگی اشرافی برخوردار است، به نفع نوادگان ابوسفیان و شیطان بزرگ با اسلام انقلابی مخالفت می ورزد و به حمایت از فرهنگ روباه پیر، در مقابل ولایت فقیه می ایستد؟!

خدایا؛ هر چقدر در قنوت نمازهایم "اَللَّهم الرزقنا توفیق شَّهادة فی سَبیلک" خواندم، اما در عجبم که مرا در کربلای پنج تا مرز شهادت کشاندی، ولی از آن محرومم گردانیدی؟!

ساقیا امشب صدایت با صدایم ساز نیست / یاکه من بسیار مستم یا که سازت ساز نیست

ساقیا امشب مخالف می نوازی تار من / یا که من مست و خرابم یا که تارت تار نیست

والسلام



لیست کل یادداشت های این وبلاگ