سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هر دانشمندی، بیمناک است . [امام علی علیه السلام]
 
سه شنبه 95 اردیبهشت 21 , ساعت 12:19 صبح

به نام خدا و برای خدا

در دورانی که تکنوکراتها دولت را بدست گرفته و بدنبال تصاحب سایر مراکز تصمیم گیر و تصمیم ساز نظام اسلامی می گردند تا از آن طریق، به جنگ با اسلام انقلابی برخیزند و زمینه سازش و وابستگی به غرب را فراهم نمایند، لذا روشنفکر اسلامی باید به فکر حفظ سرمایه عظیم انقلاب اسلامی باشد، زیرا در جبهه بزرگ انقلاب اسلامی، رسالت ما زمینه سازی انقلاب بزرگ جهانی حضرت بقیة الله است، پس نباید اجازه دهیم، این سرمایه عظیم که بخشی از آن با تقدیم بیش از 200 هزار شهید بدست آمده، در غفلت ما مورد دستبرد جریان اشرافی و تکنوکراتهای دولت اعتدال قرار گیرد!ا

 وقتی رئیس جمهورمان، کربلا را محل مذاکره بداند و صلح امام حسن را دوای درد امروز ایران بخواند و اسلام انقلابی را قاتل شهید مطهری معرفی کند و با بهره گیری از التقاط، جهاد و مبارزه را که یکی از عناصر فروع الدین اسلام است، برنتافته و راه سازش با غرب و در رأس آن شیطان بزرگ را دنبال نماید، پس باید جبهه انقلاب اسلامی راحت طلبی و انفعال را کنار بگذارد و استراتژی خود را بر اساس فرمان امام راحل، که فتح سنگرهای کلیدی جهان است قرار دهد. امام خمینی فرمودند: «من با اطمینان می گویم؛ اسلام ابرقدرتها را به خاک مذلت می نشاند. اسلام موانع بزرگ داخل و خارج محدوده خود را یکی پس از دیگری، برطرف و سنگرهای کلیدی جهان را فتح خواهد کرد.» (صحیفه امام ج .2ص 325)

پس از برگزاری انتخابات 7 اسفند سال گذشته، استراتژی گفتمان سازش و وابستگی(اعتدال)، فعال گردیده و بی محابا جبهه انقلاب اسلامی را مورد هجومع قرار داده و لذا؛ گفتمان اسلام ناب محمدی(ص) نباید دچار گسست و انفعال شود. باید به نقد عملکرد خود بپردازیم، زیرا جبهه انقلاب اسلامی باید در فکر حاکمیت قرآن بر دنیا باشد. خمینی کبیر این تکلیف را بر دوش ما نهاده و فرمودند:  «روشنفکران اسلامی با وحدت و انسجام و احساس مسؤولیت و عمل به وظیفه سنگین هدایت و رهبری مردم، می توانند دنیا را در قبضه نفوذ و حاکمیت قرآن درآورند و جلو این همه فساد و استثمار و حقارت مسلمین را بگیرند و از لانه کردن شیاطین کوچک و بزرگ، خصوصاً آمریکا در ممالک اسلامی, جلوگیری کنند.» (صحیفه امام ج 20 ص 118)

با این مسیر روشنی که پیر سفر کرده انقلاب در برابر دیدگان ما قرار داده، پس چرا جبهه مدافعان استقلال و وحدت کشور، منفعلانه به صحنه می نگرند و منتظر معجزه هستند؟ مگر همین جبهه انقلاب، مجلس هفتم را رقم نزد؟ مگر جبهه انقلاب اسلامی در سال 84 بر جریان زر و زور و تزویرپیروز نشد؟ مگر فتنه گران سال 88 با مدیریت بی سابقه و مثال زدنی رهبری و حماسه سرایان نهم دی به زباله دان فرستاده نشدند؟! پس چرا غفلت نمودیم تا فتنه گران و تکنوکراتهای اعتدال و غربگرا، بار دیگر نظام اسلامی را با چالش سازش و وابستگی به شیطان بزرگ مواجه نمایند!، لذا ضرورت دارد که در کنار هم بنشسته و به نقد عملکرد جبهه انقلاب اسلامی بپردازیم.

والسلام



لیست کل یادداشت های این وبلاگ