سفارش تبلیغ
صبا ویژن
اساس حکمت ترس از خداونداست . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
 
جمعه 95 اردیبهشت 24 , ساعت 3:18 صبح

به نام خدا و برای خدا

وبلاگ وزنه سیاسی به دفعات متعدد، پیرامون مذاکرات هسته ای که به برجام منتهی شد، مطالب مختلفی را به محضر دوستان فضاین مجازی تقدیم نموده که امیدوارم در این عرصه به تکلیف خود عمل کرده باشم. حقیر در یادداشتهای مختلف تأکید کرده بودم که بخاطر اینکه رئیس جمهورمان آمریکا را کدخدای خود می داند لذا از نتیجه مذاکرات هسته ای آبی برای ایران گرم نخواهد شد و در نهایت هم آقای سیف رئیس بانک مرکزی ایران وقتی در واشنگتن بود و سایه حاج حسن روحانی را بالای سر خود ندید، گفت؛ که از برجام نصیب ایران هیچ است!

پس از سخنان آقای سیف، جریان زر و زور و تزویر در گل فرو رفته و از حاج آقا چاره جویی نمود، لذا هاشمی رفسنجانی رنج سفر را برگزید و در دانشگاه قزوین از برجام تمام قد به دفاع برخاست و گفت: «اگر دولت لیست مشکلات حل‌شده به واسطه برجام را منتشر کند، این افرادی که می‌گویند برجام دستاوردی نداشته به واسطه این دروغ بزرگ نزد خانواده خود نیز شرمنده می‌شوند.» اما وقتی قرار شد که از آن لیست بالا بلند! جناب رفسنجانی چند مورد را بشمارد، تنها گفت: «درهای بسته به لطف برجام، امروز باز شده است و کشتی‌ها به‌ سهولت در منطقه به حرکت درآمده‌اند که اینها از نتایج برجام استالبته حاج آقا می داند که آن کشتی ها ظاهراً خودروهای آمریکائی، آنهم برای قشر ثروتمند و اشرافی می آورند!!!ع

به دوستان عزیز کاربر توصیه اکید دارم که حتماً سخنان خانم وندی شرمن معاون وزیر خارجه آمریکا در مذاکرات هسته ای را مطالعه فرمائید، تا به واقعیاتهای پشت پرده برجام پی ببرید! پس از مطالعه متوجه خواهید شد، که برجام اصلی در همان اوائل دولت آقای روحانی که وعده حل مشکلات اقتصادی کشور را 100 روزه داده بود، در جلسات بسیار سرّی و محرمانه با آمریکا در غیبت 5 کشور دیگر به امضاء رسید و ادامه مذاکرات، صرفاً جهت تفسیر و کسب رضایت و امتیاز دهی به مابقی شرکاء بوده است! وقتی سخنان وندی شدمن را مطالع کنید آنگاه متوجه خواهید شد که جماعت مذاکره کننده ایرانی و شیطان بزرگ چه دل و قلوه ای به هم می دادند! و با خواندن سخنان شرمن است که متوجه عبور از خطوط قرمز می شوید! زیرا تیم مذاکره کننده ایرانی هیچگاه واقعیات اجراء برجام را به ملت گزارش نداده و علی رغم اینکه به رهبری اعلام کرده بودند کهت نتوانستند، برخی خطوط قرمز را حفظ کنند، اما در گزارش به ملت، مدام گفته اند که تمام خطوط قرمز مد نظر رهبری را در برجام رعایت کرده اند!

حال سئوالی که ملت باید پاسخ دهند، این است؛ وقتی رهبر معظم انقلاب در روز اول سال جاری خبر عبور از خطوط قرمز در برجام را به مردم دادند، پس چرا هیچگونه اعتراضی در قالب طومار و حتی شعار در نمازهای جمعه سراسر کشور علیه دروغگویان دولت اعتدال از سوی مردم صورت نگرفت؟! مگر ملت سالهای سال، منتظر رفع تحریمها نبودند! پس وقتی متوجه شدند که دولتشان به آنها گزارش دروغ داده، آیا سکوت در برابر هزینه تخریبه تأسیسات هسته ای که خسارت آن بالغ بر 35 میلیارد دلار است، جایز است؟! چرا هیچ کمپینی جهت دفاع از استقلال کشور تشکیل نمی شود؟! آیا ما محافظه کار نیستیم؟!

وضعیت دولت اعتدال همانند خانه ای است که گویند: روزی ملا در خانه ای رفت و از صاحبخانه قدری نان خواست دخترکی در خانه بود و گفت : نداریم ... ملا گفت: لیوانی آب بده ... دخترک پاسخ داد: نداریم ... ملا پرسید: مادرت کجاست: دخترک پاسخ داد : عزاداری رفته است ... ملا گفت: خانه شما با این حال و روزی که دارد باید همه قوم و خویشان به تعزیت به اینجا بیایند نه اینکه شما جایی به عزاداری بروید!

والسلام



لیست کل یادداشت های این وبلاگ