سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هیچ چیزی مانند عمل، دانش را رشد نمی دهد . [امام علی علیه السلام]
 
جمعه 95 اردیبهشت 24 , ساعت 3:54 عصر

به نام خدا و برای خدا

در روزگار غریبی زندگی می کنیم، آنگاه که می بینیم که جریان زر و زور و تزویر با همراهی شیطان بزرگ، چگونه در مقابل ولی فقیهد و امام مسلمین می ایستد و ما محافظه کارانه سکوت می کنیم! شاهدیم که رئیس جمهورمان ادعای اخذ مدرک دکترای حقوق از انگلیس دارد و قادر به سخن گفتن به زبان انگلیسی نیست! اما وقتی رهبری نسبت به چگونگی آموزش زبان خارجی انتقاد می کند، بلافاصله جناب روحانی از فضائل و کرامات زبان انگلیس حرف می زند! وقتی رهبری می فرمایند؛ به مذاکره با آمریکا خوشبین نیستم، اما جناب روحانی سریعاً در مقابل سخنان رهبری اعلان خوشبینی می کند! و ما هم بی خیال از کنار آن می گذریم! آیا محافظه کار شده ایم؟!

اگر خوب به صحنه بنگریم، شاهدیم، که هر کجا حرکتی در جهت اجراء احکام دینی انجام می شود، جناب روحانی و دولتش در مقابل آن می ایستند! اگر قانون امر به معروف و نهی از منکر در مجلس تصویب می شود و برای اجراء به دولت ارسال می شود، جناب روحانی در مقابل آن می ایستد و از ابلاغ آن خودداری می کند! (این است نتیجه قانون دان ناصالح) رئیس جمهورمان تلاش دارد که اسلام رحمانی را که مدلی از اسلام آمریکائی است، به جای اسلام ناب محمدی(ص) بنشاند! اما نیروهای مؤمن به اسلام و انقلاب، اقدام ضد دین و ضد رهبری را می بینند، اما به دفاع برنمی خیزند؟! زیرا ما محافظه کاریم!و

وقتی رهبر معظم انقلاب اقدامات آمریکا را در بحث هسته ای دزدی و تصرف خانه ما می داند، ولی آقای روحانی در دفاع از کدخدا(آمریکا) می گوید؛ که خانه ما اصلاً سند نداشته است؟! امروز رهبری نظام اسلامی هر سخنی در مخالفت با لیبرالیسم و اسلام رحمانی بفرمایند، ظاهراً رئیس جمهورمان ماموریت ویژه دارند، که در مقابل آن سخن و رهنمود بایستند! و در طرف مقابل، عافیت طلبان انقلابی، یا در پشت سر رهبری قایم شده و یا در جلوی رهبری آنقدر قد خود را کوتاه می کنند، تا تیرهای زهرآگین جریان زر و زور و تزویر به رهبری اصابت نماید!، آیا این عمل محافظه کاری نیست؟!

نیروهای مؤمن به اسلام انقلاب نباید اجازه دهند که میدان برای تاخت و تاز جریان فاسد زر و زور و تزویر مهیا شود. در کدام کشور اجازه می دهند که یک رئیس جمهور این چنین بی محابا به شخص اول کشور بتازد! مگر ما مرده ایم که تمام هزینه های دفاع از دین و مملکت و دنیای اسلام را رهبری به تنهایی بپردازند؟! به نظر می رسد که جریان فتنه سال 88 کاملاً وارد میدان شده و با سرعت تمام در حال تاختن به باورها و ارزشهای انقلابی و اسللامی است و متأسفانه جریانهای انقلابی یا سکوت کرده و یا به نظاره نشته اند! آیا عمل امروز ما محافظه کاری قلمداد نمی شود؟!

امروز تنها هدف رئیس جمهورمان، بدون توجه به موضوع آن، تنها مخالفت با رهبری نظام است. وقتی مخالفت علنی با اسلام انقلابی دارد، معنی آن مخالفت با چرچمی است که امام حسین در عاشورا بلند کردند، آنجا که فرمودند: «اگر دین جدم پیامبر اکرم(ص) جز به شهادت من پا برجا نخواهد بود، پس ای شمشیرها مرا دریابید وقتی مخالفت جناب روحانی اینقدر صریح و شفاف است!، آیا نیروهای مؤمن و انقلابی باز هم باید محافظه کاری پیشه نمایند، تا رهبری عزیز به میدان بیاید؟! بس است محافظه کاری و سکوت! امام خمینی در جهت حافظت از انقلاب اسلامی فرمودند: «من در میان شما باشم و یا نباشم به همه شما وصیت و سفارش می‌کنم که نگذارید انقلاب به دست نااهلان و نامحرمان بیفتد.» (صحیفه امام ج 21 ص 93) امام خامنه ای ما را به حفاظت از راه امام و حاکمیت آن سفارش کرده و فرمود: «اگر  راه امام (ره) گم یا فراموش و یا خدائی نکرده عمدا" به کنار گذاشته شود، ملت ایران سیلی خواهد خورد.»

والسلام



لیست کل یادداشت های این وبلاگ