سفارش تبلیغ
صبا ویژن
تقوای الهی، اساس هر حکمتی است . [امام علی علیه السلام]
 
شنبه 95 اردیبهشت 25 , ساعت 8:11 صبح

به نام خدا و برای خدا

آقای ژرارد آروئاد، سفیر فرانسه در آمریکا در توئیتر خود نوشت: « پایبندی افراطی بانک‌ها، (وعده) رفع تحریم‌ها را تا اندازهغ زیادی از محتوا خالی کرده است ... اگر ایرانی‌ها از مزایای رفع تحریم‌ها برخوردار نشوند، چرا باید به برجام پایبند باشند؟»

در این ایام که صدای غربیها، رئیس بانک مرکزی ایران، جواد ظریف، صالحی و عراقچی بلند است، که از برجام چیزی نصیب ایران نشده و صدای شکست برجام به گوش می رسد، اما دلواپسان شکست برجام و اشرافیت مرفه بی درد، همانند؛ آن پادشاهی که لخت بود، ولی تصور می کرد بهترین لباسهای دنیا را پوشیده! از محاسن برجام سخن می رانند، مجید انصاری فتنه گر مدعی می شود، که اگر برجام را امضاء نمی کردیم حمله آمریکا حتمی بود! جناب رفسنجانی که شکست رئیس جمهور را نابودی خود و جریان زر و زور و تزویر می داند، می گوید: «اگر دولت لیست مشکلات حل‌شده به واسطه برجام را منتشر کند، این افرادی که می‌گویند برجام دستاوردی نداشته به واسطه این دروغ بزرگ نزد خانواده خود نیز شرمنده می‌شوند.» و مسئول پرونده هسته ای جناب روحانی؛ از کرامات برجام که مردم احساس کرده اند، سخن می گوید! 8

اما آنچه که مردم و کسبه در کوچه و بازار در خصوص نتایج دیده نشده ی برجام قضاوت می کنند، برحلاف سخنان مدافعان دروغگوی برجام است، زیرا مردم و کسبه بازار همانند رئیس بانک مرکزی ایران اعتقاد دارند که از برجام نصیبی نبرده و هر روز شاهد افزایش قیمتها، پائین آمدن درآمدها و رکود و بحران شدید اقتصادی هستند، اما مسئولین بی کفایت دولت اعتدال بخاطر امضاء برجام و اعتماد به آمریکا، خود را منجی ایران می دانند و خواستار تشویق هم هستند!  در سفرهای استانی دانش آموزان و مردم را با هزینه های سنگین از شهرستانها به استقبال خود می کشانند و آنگاه با دروغ وخم تزویر از مزایای برجام سخن می گویند!

سئوال؟! اگر سخنان دروغ آقای مجید انصاری را بپذیریم که امضاء برجام توسط حسن روحانی بخاطر جلوگیری از حمله آمریکا بوده! در اینصورت نباید از بازی برد-برد سخن گفته شود، زیرا رئیس جمهورمان برای حفظ کشور! و جلوگیری از حمله نظامی، امتیاز داده است! پس مگر آمریکا گاو است که ترس و لرز را در وجود رئیس جمهور و مرفهان بی درد ایران ببیند، آنگاه در مذاکرات هسته ای به ترسوهای بزدل دولت اعتدال امتیاز بدهد؟

اگر دولت می خواهد مردم دروغهای جناب رفسنجانی را باور کنند، پس باید سریعاً لیست مشکلات حل‌شده به واسطه برجام را منتشر کند، تا سیه روی شود هر که در زبان و عمل دروغ می گوید!

مردم باور کرده بودند که جناب روحانی با گسیل دیپلماتهای خنده رو به نزد کدخدا(آمریکا)، مشکلات اقتصادیشان حل میشود و فکر نمی کردند، که بعد از 30 ماه انتظار، امروز با یک مشت وعده و وعید دروغ دولت اعتدال روبرو شوند! حقیر فکر می کنم که اگر مردم ایران دروغهای باند نیویورکی ها و اشرافیت خزیده در قوه مجریه را باور نکنند، با افزایش قیمتها از سوی تکنوکراتهای غربی دولت تزویر و امید، در روزگار شکست برجام، تنبیه خواهند شد!

والسلام



لیست کل یادداشت های این وبلاگ