سفارش تبلیغ
صبا ویژن
ما را حقى است اگر دادند بستانیم و گرنه ترک شتران سوار شویم و برانیم هر چند شبروى به درازا کشد . [ و این از سخنان لطیف و فصیح است و معنى آن این است که اگر حق ما را ندادند ما خوار خواهیم بود چنانکه ردیف شتر سوار بر سرین شتر نشیند ، چون بنده و اسیر و مانند آن . ] [نهج البلاغه]
 
یکشنبه 95 اردیبهشت 26 , ساعت 1:48 صبح

به نام خدا و برای خدا

اگر خواص کوفه برای حضرت ابی عبدالله الحسین علیه السلام در خانه سلیمان صرد خزاعی در سال 60 هجری تجمع کردندت و دعوتنامه  نوشتند و سپس نایب امام معصوم و پیشقراول کاروان حسینی یعنی حضرت مسلم ابن عقیل را تنها گذاشتند و حتی خود سلیمان صرد هم به کربلا نرفت و حسین ابن علی را یاری نکرد!، آیا تخلف آن جماعت مجوزی است که خواص ما در سال 1395 شاهد حمله جریان زر و زور و تزویر به رکن ولایت فقیه باشند و سکوت مرگبار پیشه کنند! و سایر نیروهای مؤمن به اسلام و انقلاب، وظیفه ای در حمایت از رهبری نظام اسلامی نداشته باشند؟!

اگر نمایندگان انقلابی جدید مجلس دهم ببینند، که برخی تشنگان قدرت در فکر تصاحب ریاست مجلس و هیأت رئیسه آن باشند و در این سو، جریان فتنه، اصلاحات و اعتدال، تیرهای زهرآگین خود را به سمت نقطه ای که مورد هدف شیطان بزرگ است نشانه روند!، آیا نمایندگان انقلابی مجلس تکلیفی در مقابل این جماعت تکنوکرات غربگرا ندارند؟! آیا نباید ابراز انزجاری نسبت به تحرکات ضدانقلابی جریان لیبرال خزیده در دولت اعتدال داشته باشیم؟!

چرا جامعه انقلابی بعد از اینکه از رهبر بصیر خود شنید، "که دولت اعتدال در برحام از خطوط قرمز عبور کرده"، و واقعیت را به ملت خود نگفته!، پس چرا جامعه انقلابی نسبت به دروغ بزرگ دولت اعتدال که امنیت و استقلل کشور را به مخاطره انداخته، همانند مردگان، هیچ واکنشی حتی به اندازه جمع آوری امضاء طوماری از خود نشان نمی دهد؟!

وقتی دولت اعتدال می بیند، که سایه سکوت و عافیت طلبی، بر برخی از خواص و جامعه انقلابی حکمفرما شده، برای آقای جواد ظریف، سفارش تندیس می دهد و ادامه سکوت خواص، آقای ظریف و دوستانش را مستحق دریافت مدال لیاقت و مدیریت می نماید! اینجا بود که ناراستی این جماعت توسط رهبری معظم انقلاب از پرده برون افتاد و فرمودند: «وزیر خارجه ما در مواردی به بنده گفت، که ما اینجا را نتوانستیم، این خط قرمز را نتوانستیم حفظ کنیم

جریان زر و زور و تزویر در حال تست جریان انقلابی است! وقتی آلارمی از سوی نیروهای انقلابی در مخالفت با اقدامات ضده دینی آنان صورت نگیرد، آنگاه رئیس جمهورمان با اجراء قانون امر به معروف و نهی از منکر، مخالفت علنی می نماید! و اگر بازهم نیروهای انقلاب، تحرکی نشان ندهند، جناب روحانی مأموریت پلیس را در راستای احکام اسلام نمی داند! و در پایان کار، علی رغم تأکید مراجع معظم تقلید مبنی بر جلوگیری از مفاسد اجتماعی و اخلاقی، فاتحه گشتهای نامحسوس نیروی انتظامی را می خواند، تا حاشیه امن مفسدان اخلاقی برای کشف حجاب و ناهنجاریهای دیگر محدود نگردد!

نباید سکوت کرد!، امروز که "جریان زر و زور و تزویر" با دروغ برجام در سراشیبی سقوط قرار گرفته و آقای زیبا کلام، تئوریسین جریان اعتدالیون آمریکائی، حایگزین حاج حسن روحانی را برای انتخابات ریاست جمهوری سال 96 معین کرده!، باید همانند مدافعان حرم اهل بیت علیهم السلام، کمر بندها را محکم بست، تا حضوری فعالانه و انقلابی، در دفاع از ارکان نظام اسلامی داشته باشیم.

والسلام



لیست کل یادداشت های این وبلاگ