سفارش تبلیغ
صبا ویژن
انصاف، اختلاف را می زُداید و الفتْ پدید می آورد. [امام علی علیه السلام]
 
شنبه 95 خرداد 1 , ساعت 2:42 صبح

به نام خدا و برای خدا

پس از اعتراف تعدادی از مسئولین غربگرای دولت اعتدال، که دستاورد برجام را هیچ دانسته بودند! غرپرستان داخلی به فکر چارها افتاده، تا آبروی مدافعین برجام ذلت بار، بیش از این به خطر نیفتد، لذا با پرروئی تمام از رئیس جمهور کدخدا پرستمان، درخواست برکناری مسئولین غربگرای منکر توفیقات برجام گردیدند!

در این رابطه سئوالی مطرح است، که دلیل چنگ انداختن غرب پرستان بر صورت غربگرایان واقعگرا چیست؟ باید گفت: علت این خودزنی بخاطر آن است، که غربگرپرستان همراه دولت، قریب سه سال با کلکسیونی از دروغ و تزویر، برای برجام دستاوردهای ساخته اند، که برملا شدنش، نابودی جریان زر و زور و تزویر را در پی دارد و لذا، برکناری جریان غربگرای دولت اعتدال، امکان ادامه حیات ننگین جریان غرب پرستان را برای مدتی تسهیل می نماید، هر چند که جنگ غرب پرستان با غربگرایان، جوانمرگی زودهنگام دولت اعتدال را رغم می زند!

غرب پرستان می دانند، رئیس جمهورمان با تفکر غربگرای، به کدخدا بودن آمریکا اعتقاد دارد، لذا در رأس این جریان، از زمان برگذاری مذاکرات هسته ای در سال 92 با سخنان بی پایه و اساس خود، مدینة الفاضله ای از برجام ساخته، که رهایی از آن جز با اعتراف و پوزش از رهبری و ملت و واگذاری صندلی ریاست جمهوری محقق نمی شود.ن

جای تعجب دارد که رئیس بانک مرکزی پس از اعترافاتش در آمریکا، این بار در انگلستان لب باز می کند و خبر از عدم همکاری بانکهای بزرگ اروپایی از ترس آمریکا را می دهد، ولی غرب پرستان داخلی همچنان اصرار بر منافع بسیار برجام دارند! جناب روحانی می گوید: با برجام سایه جنگ را از روی ایران دور کردیم! مجید انصاری از جریان غرب پرستان و فتنه گران سال 88 می گوید: «رئیس جمهور فرانسه در دیداری که با آقای روحانی داشته است رسماً گفته که قرار بوده است به ایران حمله نظامی انجام شود و این حمله قطعی شده بوده و تنها در زمان اجرای آن اختلاف نظر وجود داشت که انتخابات سال 92 در ایران و مذاکرات هسته‌ای، سایه جنگ را از سر ایران برداشت.»

آقای حسن روحانی و جریان غربگرا و غرب پرست بدانند! که قریب 3 سال از ریاست جمهوری دولت عتدال گذشته و زمان پاسخگوئی است،ک دیگر نمی توانید با حمله ناجوانمردانه به دولت سابق و بحران آفرینی از پاسخگوئی فرار نمائید، ملت در یک سال آینده گریبان شما را نخواهد کرد و از شما می پرسند؛ که در مقابل از کارانداختن سانتریفیوژها، پر کردن قلب رأکتور اراک با بتن، خروج آب سنگین از کشور، نابود کردن اورانیم 20 درصد، خروج بیش از 10000 کیلو ارونیم 5 درصد و حراج استقلال و امنیت کشور، کدام دستاورد را برای ملت داشته اید! آیا رکود اقتصادی برطرف شد؟ آیا وضعیت معیشت مردم تغییر کرد؟ آیا رفع تحریمها گشایشی در زندگی روزمره ملت داشته است؟ آیا تهدیدات آمریکا عیله کشورمان کمتر شده؟ آیا تنها یک واحد مسکن اجتماعی ساخته اید؟ آیا پاسپورت ایرانی ارزش پیدا کرد؟ چرا شبکه گسترده تهدیدات عربی علیه کشورمان با محوریت وهابیت شکل گرفته است؟ چرا در مقابل کشتار حجاج کشورمان توسط رژیم آل سعود سکوت کردید که امروز شرط بگذارند، که اگر می خواهید به حج بیائید، باید همانند تروریستهای نشاندار، پابند و دستبند الکترنیکی به همه حجاجتان زده شود و شما با ذلت سکوت می کنید! و همچنان خواستار رابطه حقیرانه با آن رژیم صفاک هستید؟!!

دولت تزویر امید، هیچ پاسخی برای سئوالات متعدد ملت ندارد و لذا باید از طرح دستاوردهای مسخره پسا برجام دست بردارند و با ملت خود صادق باشند، هر جند که لیبرالیسم هرگز نمی تواند با ملتهای خود صادق باشد!!!!

والسلام



لیست کل یادداشت های این وبلاگ