سفارش تبلیغ
صبا ویژن
ذکر، رهنمود خردها و بیداری جانهاست . [امام علی علیه السلام]
 
یکشنبه 95 خرداد 2 , ساعت 3:31 عصر

به نام خدا و برای خدا

وقتی سخن از حضرت ولی الله العظم امام عصر عج الله تعالی فرجه الشریف به میان می آید، ذهنمان ناخداگاه عدالت را می جوید و خود را7 آماده ظهور منجی عالم بشریت نشان می دهیم، که خداوند کریم در آیه 5 سوره قصص وعده حاکمیت مستضعفین بر مستکبرین را نوید می دهد، که می فرماید: « وَ نُرِیدُ أَنْ نَمُنَّ عَلَی الَّذِینَ اسْتُضْعِفُوا فِی الْأَرْضِ وَ نَجْعَلَهُمْ أَئِمَّه وَ نَجْعَلَهُمُ الْوارِثِینَ» ترجمه: (و ما اراده کرده ایم که بر مستضعفان زمین منت نهیم و آنان را پیشوایان و وارثان زمین قرار دهیم.)

انقلاب اسلامی وقتی به پیروزی رسید، وعده حاکمیت مستضعفین را نوید داد و خمینی کبیر منادی این ندای آسمانی بود که در تاریخ 12 فروردین 1358 پس از تثبیت نظام مقدس جمهوری اسلامی طی پیامی فرمودند: «خداوند تعالی وعده فرموده است که مستضعفین ارض را به امید و توفیق خودش، به مستکبرین غلبه دهد و آن ها را امام و پیشوا قرار دهد. وعده ی خداوند تعالی نزدیک است. من امیدوارم که ما شاهد این وعده باشیم و مستضعفین بر مستکبرین غلبه کنند چنان که تاکنون غلبه کردندخ

حافظه تاریخی می گوید؛ که در دهه اول انقلاب اسلامی همواره امام عزیزمان در بیانات زیبا و شیوای خود از کلمه مستضعفین در مقابل مستکبرین استفاده می کردند، اما جریان خزنده و مرموزی در دهه دوم انقلاب اسلامی و با رویکرد ارتباط با شیطان بزرگ، فریاد تجمل گرائی را از تریبون نماز جمعه تهران فریاد زد!

جناب هاشمی رفسنجانی در 18 آبان 1368در خطبه نماز جمعه تهران مانور تجمل و اشرافیت را کلید زد و گفت: «رفتارهای درویش‌ مسلکانه وجهه جمهوری اسلامی را نزد جهانیان تخریب کرده است، زمان آن رسیده که مسئولین ما به "مانور تجمل" روی آورند.» و اگر امروز مسئولینی با حقوقهای چند ده میلیونی و زندگانی اشرافی دیده می شوند، حاصل عملکرد ناسالم آقای رفسنجانی است! که برون داد این انحراف، کدخدا پذیری جناب روحانی و رابطه با شیطان بزرگ و حاکمیت جریان دولت لیبرال و آلودهu اعتدال است!!!

برای اینکه مسیر ذلت بدرستی طی شود، بعدها آقای هاشمی رفسنجانی با دروغ بستن به خمینی کبیر، ادعا کرد، که امام در سال 63 با گفتن مرگ بر آمریکا مخالف بودند! و اینجا است که متوجه می شویم، جریان زر و زور و تزویر بخاطر ایجاد دوستی با شیطان بزرگ در اقدامی سئوال برانگیز، طی یک پروسه چندین ساله بکار گیری لفظ مستضعف را از ادبیات مسئولین کشور حذف و رفته رفته، باب مذاکره با آمریکا در ریاست جمهوری هاشمی رفسنجانی کلید خورد و در نهایت در دولت جناب روحانی با خدشه در امنیت و استقلال کشورمان، به ثمر نشست! و ما همچنان خجالت می کشیم، که روز نیمه شعبان سالروز ولادت امام عصر عج الله را عید مستضعفان جهان بدانیم!

والسلام



لیست کل یادداشت های این وبلاگ